Ik wou toch even mijn verhaal kwijt in het geval dit andere mensen zou kunnen helpen of steun bieden.
Het zal op het eerste zicht misschien lijken dat het niets met telefonie te maken heeft maar please, beare with me, en lees mn verhaal even door.
Sinds 1 maand en half heb ik een relatie met de vrouw van mijn dromen waar ik lang naar gezocht heb.
We doen momenteel alles samen en genieten van onze prille relatie.
Blijkbaar wil nu iemand uit mijn of haar kennissen kring onze jonge relatie kapot zien gaan want afgelopen woensdag kreeg mijn vriendin volgend bericht op haar voicemail van een privé nummer dat ook eerder al op haar GSM gebeld had zonder bericht na te laten.
"Annelies (fictieve naam), if you are in a relation with Tom (fictieve naam) then you should be aware that he is having an affair with another woman for more than a month."
Dit was natuurlijk een grote schok in de eerste plaats voor mijn vriendin die dit bericht moest horen maar tevens voor mij vermits het een complete leugen is.
Ik heb geprobeerd aangifte te doen bij de politie maar daar kunnen ze helemaal niets doen. Je moet een nummer in handen hebben, een dader moet gekend zijn en het moet bijna harde stalking zijn vooraleer de politie stappen onderneemt.
Bij Base zelf kunnen ze niets doen, enkel indien we in het buitenland op de eerste oproep hadden opgenomen wordt dit blijkbaar op de factuur vermeld. Ik vond persoonlijk nogal raar maar dit werd mij door de Base medewerker meegegeven.
Ik probeer nu via het formulier van de ombudsdienst voor telecom het nummer te achterhalen en wens dit ook te gebruiken als bewijs van het ondernemen van actie indien dit verder zou escaleren en ik toch zou moeten gaan aankloppen bij de politite.
Ik vind het hallucinant dat mensen zo laag zakken en dergelijk verdrag vertonen maar blijkbaar is dit in onze huidige maatschappij toegelaten en is hun negatieve privé sfeer belangrijker dan mijn goede relatie met mn vriendin.
Ik bouw, na deze hindernis, in alle geval verder aan een geweldige relatie met een geweldige vrouw
Wie weet heeft deze post zn nut en kan het iemand helpen...