Website Skynet verschrikkelijk traag!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Zijn er nog users welke problemen hebben met de trage snelheid bij het downloaden op de Website van Skynet?

De onmogelijke trage snelheid bij het downloaden van de homepage en de onderverdelingen daarvan is niet meer waardig ADSL genoemd te worden.
Een paar dagen functioneerde het normaal snel, onder andere op 12 Feb 2004.
Nadien opnieuw zeer traag, de operator van dienst vroeg gisteren om een lijntest te doen op speedtest.nl deze test was steeds OK dus snel.
Ook als ik een andere grote site download zoals b.v. ZDF (2 net Duitse tv) of andere grotere websites is er geen probleem, dit functioneert steeds met normale ADSL snelheid.
De argumentatie van de moderator van de helpdesk dat dit te maken heeft met het aantal bezoekers van de website Skynet neem ik niet aan, om reden dat dit ook het geval is als men ’s morgens om 4 uur de website Skynet bezoekt, wanneer er praktisch nog geen trafiek is op hun website. Tergend traag als men dan naar het forum wil kan men nog eens minuten wachten, dan naar een onderdeel b.v. veiligheid opnieuw lange wachttijd.
Behalve als men naar het blauwe forum van Belgacom gaat, eens op dat deel gaat het prima en snel.
Er is dus duidelijk een probleem met het site gedeelte Skynet, zo in te schatten een server probleem.
Zit er daar ergens een flessenhals ?

Het wordt tijd dat ze daar wakker worden! Of mogen hun moderatoren of operatoren de klant geen info geven over hun probleem?
Hun probleem wat nu al een hele tijd aansleept ben ik wel stilaan beu :-( de volle pot op de factuur blijft wel doorlopen. De lijn is wel OK laat dit duidelijk wezen. Of zou het iets te maken hebben op welk deel van hun knooppunt waarop men binnen valt?
Afbeelding
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Ik denk niet alleen dat hun gewone servers wat aan de trage kant zijn, maar hun mailservers lijken ook op gatenkaas... Ik ga vandaag eens kijken naar mijn mailbox daar (gebruk ik nooit, maar ja...) krijg ik 3 virusmails (attachtments: shower.zip en details.exe) een van @pandora.be, een van @chello.be en een van @skynet.be. Bovendien krijg ik ook bericht dat ikzelf (!) een virusmail zou gestuurd hebben naar @mineco.fgov.be terwijl ik zoals ik zei dat adres niet gebruik.... zucht...

flamenca
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Dan zit jij misschien wel met een beestje?
Misschien kan dit je helpen Bit Defender NetSky.b Removal Tool zie hier.
Indien je echter de versie Norton IS & AV 2004 geïnstalleerd hebt, dan is die kans heel klein, of zelfs onmogelijk.

Wat betreft dat traag downloaden op hun website, zitten ze bij Skynet misschien met een scanner op virussen welke alle in en uitgaande trafiek scant ook van hun web? Maar dat ze dat dan kenbaar maken aan hun klanten... 8)
Afbeelding
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Bedankt Blue-Sky!
Heb Bitdefender er eens op los gelaten(en AdAware en S&D), maar die vindt niks, dus het zal niet onmiddellijk aan mij liggen...

flamenca
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Flamenca, die virus zal niet door jou verstuurd zijn, maar door iemand die jouw mailadres heeft. De meeste virussen (lees als bijna allemaal) gebruiken als afzender een mailadres uit de adresboek ofzo. Ze gaan nooit de echte afzender nemen. Ik heb vb al eens een virusmail naar mezelf gestuurd op die manier. Dus ja :)

Blue Sky, ik zou je eens willen aanraden om een alternatieve browser te proberen. De site van Skynet opent hier redelijk snel (ik zit nu wel op een telenet-verbinding). Ik kan je Opera aanraden. Deze doet zijn werk goed en is gratis (als je de banner er bij neemt). gewoon eens proberen is de boodschap.

Cheers
Afbeelding
Ubremoved_2106
Pro Member
Pro Member

deze topic staat verkeerd
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Ik merk hier helemaal niets van dat de site traag is, alles opent eigenlijk wel heel snel hier :-D
maar deze topic staat hier idd raar zenne, de berichten zijn uit 2004 :|
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”