De onmogelijke trage snelheid bij het downloaden van de homepage en de onderverdelingen daarvan is niet meer waardig ADSL genoemd te worden.
Een paar dagen functioneerde het normaal snel, onder andere op 12 Feb 2004.
Nadien opnieuw zeer traag, de operator van dienst vroeg gisteren om een lijntest te doen op speedtest.nl deze test was steeds OK dus snel.
Ook als ik een andere grote site download zoals b.v. ZDF (2 net Duitse tv) of andere grotere websites is er geen probleem, dit functioneert steeds met normale ADSL snelheid.
De argumentatie van de moderator van de helpdesk dat dit te maken heeft met het aantal bezoekers van de website Skynet neem ik niet aan, om reden dat dit ook het geval is als men ’s morgens om 4 uur de website Skynet bezoekt, wanneer er praktisch nog geen trafiek is op hun website. Tergend traag als men dan naar het forum wil kan men nog eens minuten wachten, dan naar een onderdeel b.v. veiligheid opnieuw lange wachttijd.
Behalve als men naar het blauwe forum van Belgacom gaat, eens op dat deel gaat het prima en snel.
Er is dus duidelijk een probleem met het site gedeelte Skynet, zo in te schatten een server probleem.
Zit er daar ergens een flessenhals ?
Het wordt tijd dat ze daar wakker worden! Of mogen hun moderatoren of operatoren de klant geen info geven over hun probleem?
Hun probleem wat nu al een hele tijd aansleept ben ik wel stilaan beu