Hey,
Ik en op zoek naar een externe behuizing voor een 2.5" harde schijfje.
Deze behuizing moet wel voldoen aan de eis dat ik het schijfje kan laten voeden door 2
USB kabels.
Ik heb namelijk een USB schijfje in mijn auto ingebouwd om al mijn muziek op te plaatsen. Het schijfje trekt
echter niet genoeg stroom uit die ene USB aansluiting om op te starten. Ik heb dus nood aan een 2de USB
aansluiting zodat hij genoeg stroom kan trekken om op te starten.
Groeten
Sata Externe Behuizing (2.5")
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik las daarnet iets dat hoe langer de USB kabel is hoe minder stroom er nog uitkomt.
Een vriend van mij heeft zo'n korte "dikke" USB kabel (20cm) die ik vanavond eens ga gaan testen. Dan heb ik geen
2de voeding nodig.
Ik hou jullie op de hoogte
Een vriend van mij heeft zo'n korte "dikke" USB kabel (20cm) die ik vanavond eens ga gaan testen. Dan heb ik geen
2de voeding nodig.
Ik hou jullie op de hoogte
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Dat is in zekere zin correct, echter het toestel waaraan je HDD hangt moet in eerste instantie al in staat zijn om de stroom te leveren (en vaak zitten daar beperkingen - net daarom voorzien de meeste externe HDD's de mogelijkheid tot het apart voeden).Argon schreef:Ik las daarnet iets dat hoe langer de USB kabel is hoe minder stroom er nog uitkomt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 56 keer
Wel, dit zal ik dus eerst eens proberenr2504 schreef:Dat is in zekere zin correct, echter het toestel waaraan je HDD hangt moet in eerste instantie al in staat zijn om de stroom te leveren (en vaak zitten daar beperkingen - net daarom voorzien de meeste externe HDD's de mogelijkheid tot het apart voeden).Argon schreef:Ik las daarnet iets dat hoe langer de USB kabel is hoe minder stroom er nog uitkomt.

Anders moet nog zo'n adapter halen die in de sigarettenaansteker van mijn auto gaat naar Mini usb dan.
We zeien straks wel!