bellen met gsm naar vast gaat niet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Hoi, ik heb sinds enkele dagen de goldshake van telenet maar ik heb net ondervonden dat men mij niet kan bereiken op het vast toestel als men via gsm belt, is dit een gekend probleem en is hier een oplossing voor????

Mvg Tommy
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

fiestaboyke schreef:is hier een oplossing voor????
Bellen naar Telenet.

Is het een nieuw telefoonnummer of een telefoonnummer dat verhuisd werd?
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member

Ja bellen naar telenet is idd een oplossing maar das pas voor morgen é ... Ik heb geen nieuw nummer, oud nummer is overgedragen van dommel :-) (terwijl ik daar nog 2maand onder contract sta :? :???: )
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

fiestaboyke schreef:Ja bellen naar telenet is idd een oplossing maar das pas voor morgen é ... Ik heb geen nieuw nummer, oud nummer is overgedragen van dommel :-) (terwijl ik daar nog 2maand onder contract sta :? :???: )
Het sympathieke Dommel zal uw nummer nog enkele maanden gijzelen. Ze zijn daarvoor gekend, als je veel geluk hebt zal je het na het uitdoen van je contract "misschien" kunnen overdragen naar Telenet.
Dommel speelt op dat vlak het spel heel hard.
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member

Dat ze niet schrikken voor nummers te gijzelen weet ik maar als dat zo het geval was dan zou er toch niemand naar mij kunnen bellen :? Ikzelf kan naar gsm bellen, naar vaste nummers. Vaste nummers kunnen naar ons bellen , enkel gsm niet naar ons vast ....
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”