Hoi, ik heb sinds enkele dagen de goldshake van telenet maar ik heb net ondervonden dat men mij niet kan bereiken op het vast toestel als men via gsm belt, is dit een gekend probleem en is hier een oplossing voor????
Mvg Tommy
bellen met gsm naar vast gaat niet
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
-
- Premium Member
Ja bellen naar telenet is idd een oplossing maar das pas voor morgen é ... Ik heb geen nieuw nummer, oud nummer is overgedragen van dommel
(terwijl ik daar nog 2maand onder contract sta
)

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Het sympathieke Dommel zal uw nummer nog enkele maanden gijzelen. Ze zijn daarvoor gekend, als je veel geluk hebt zal je het na het uitdoen van je contract "misschien" kunnen overdragen naar Telenet.fiestaboyke schreef:Ja bellen naar telenet is idd een oplossing maar das pas voor morgen é ... Ik heb geen nieuw nummer, oud nummer is overgedragen van dommel(terwijl ik daar nog 2maand onder contract sta
![]()
)
Dommel speelt op dat vlak het spel heel hard.
-
- Premium Member
Dat ze niet schrikken voor nummers te gijzelen weet ik maar als dat zo het geval was dan zou er toch niemand naar mij kunnen bellen
Ikzelf kan naar gsm bellen, naar vaste nummers. Vaste nummers kunnen naar ons bellen , enkel gsm niet naar ons vast ....