Printmaster

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
skipper
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Heb vanmorgen Printmaster 11 Platina geïnstalleerd op mijn nieuwe computer met Vista. Wanneer ik een bestand opsla, dan krijg ik een .sig extensie. Vreemd genoeg kan ik dat dan niet meer openen, want Vista vindt geen programma om dit te openen. Op mijn vorige computer met XP geen probleem. Programma niet compatibel met Vista? Iemand nog dit probleem? Enzo ja wie weet er een oplossing uit zijn mouw te schudden.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Is er in Vista ook geen optie 'openen met ...' als je rechts klikt op het bestand? Je kan dan waarschijnlijk een programma uit de lijst selecteren en kies daar dan Printmaster. 't Is maar een gok, zo zou ik het op XP doen. 'k Heb geen ervaring met Vista en ik wil dit zo houden :)
Afbeelding
skipper
Pro Member
Pro Member

Staat er inderdaad in, maar als je daar op klikt, dan gaat hij je map van Printmaster (in Program Files) helemaal openklappen, tot je in de individuele bestandjes van het programma zit en dan wordt het gokken wat je moet selecteren.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

skipper
Pro Member
Pro Member

Heb het nog eens bekeken, en hoogstwaarschijnlijk is het programma niet echt compatibel met Windows Vista (zoals zo vele)! Zal mijn kennis van Office Publisher dan nog maar eens opfrissen, dan kan ik toch weer even verder. :lol:
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

skipper schreef:Staat er inderdaad in, maar als je daar op klikt, dan gaat hij je map van Printmaster (in Program Files) helemaal openklappen, tot je in de individuele bestandjes van het programma zit en dan wordt het gokken wat je moet selecteren.
Normaal het uitvoerbaar bestand waar de snelkoppeling van het programma naar verwijst.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”