Printmaster
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 16 keer
Heb vanmorgen Printmaster 11 Platina geïnstalleerd op mijn nieuwe computer met Vista. Wanneer ik een bestand opsla, dan krijg ik een .sig extensie. Vreemd genoeg kan ik dat dan niet meer openen, want Vista vindt geen programma om dit te openen. Op mijn vorige computer met XP geen probleem. Programma niet compatibel met Vista? Iemand nog dit probleem? Enzo ja wie weet er een oplossing uit zijn mouw te schudden.
-
- Pro Member
Staat er inderdaad in, maar als je daar op klikt, dan gaat hij je map van Printmaster (in Program Files) helemaal openklappen, tot je in de individuele bestandjes van het programma zit en dan wordt het gokken wat je moet selecteren.
-
- Pro Member
Heb het nog eens bekeken, en hoogstwaarschijnlijk is het programma niet echt compatibel met Windows Vista (zoals zo vele)! Zal mijn kennis van Office Publisher dan nog maar eens opfrissen, dan kan ik toch weer even verder. 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Normaal het uitvoerbaar bestand waar de snelkoppeling van het programma naar verwijst.skipper schreef:Staat er inderdaad in, maar als je daar op klikt, dan gaat hij je map van Printmaster (in Program Files) helemaal openklappen, tot je in de individuele bestandjes van het programma zit en dan wordt het gokken wat je moet selecteren.