al paar keer de vraag gesteld in de dommel topics bij homeconnect, maar eigenlijk nooit antwoord gekregen, dus ik richt mij tot de belgacom specialisten.
een overschakeling van classic naar discovery, wordt dit beschouwd als een nieuw jaarcontract door belgacom? ik zit nl al jaren bij belgacom, maar ben sinds december overgeschakeld op discovery abo
ik weet dat ik weg zou kunnen zonder opzeg door mij te beroepen op artikel 5 vd algemene voorwaarden etc , maar als je dommel de opzeg laat doen lijkt me dat nog niet zo evident en zou er wel eens iets kunnen fout lopen waardoor je uiteindelijk toch nog mag betalen. maar misschien is in mijn geval een opzegvergoeding sobieso uitgesloten?
van classic naar discovery --> nieuw contract??
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Mnee, als je nu gewoon opzegt, dan ga automatisch raw copper betalen bij Dommel, zoals op de website staat. Lijkt me.
Ik denk dat het overschakelen op een ander product een nieuw jaarcontract is, toch zeker als het naar een product van lagere klasse is.
Ik denk dat het overschakelen op een ander product een nieuw jaarcontract is, toch zeker als het naar een product van lagere klasse is.
Volgens mijn weten was dit ook een nieuw jaarcontract (had ik altijd toch gedacht toen ik bij BGC werktte.Lord Utopia schreef:Mnee, als je nu gewoon opzegt, dan ga automatisch raw copper betalen bij Dommel, zoals op de website staat. Lijkt me.
Ik denk dat het overschakelen op een ander product een nieuw jaarcontract is, toch zeker als het naar een product van lagere klasse is.
Maar ik dacht dat Hollebollegijs of een andere BGC medewerker (dont kill me if i'm mistaken) bij hoog en bij laag beweerde dat dit geen nieuwe contracten waren.
Laatst gewijzigd door Insom 03 jul 2008, 19:51, in totaal 1 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ik weet het nu nog steeds niet zeker... wachten maar op Hollebollegijs voor uitsluitsel
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
ja, als je verandert, is dit een nieuw contract.xenne schreef:ik weet het nu nog steeds niet zeker... wachten maar op Hollebollegijs voor uitsluitsel
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
ow, ging ook net downgraden...en simyo'en 
Zal maar wachten op enige duidelijkheid bij dommel ivb mogelijke telefonie bij hun speedconnectabbo in september...(heb er trouwens een ticket lopen ivb dit)
het peperdure classic cancellen zou een verademing zijn hier
anyway tnx Hollebolle voor de duidelijkheid

Zal maar wachten op enige duidelijkheid bij dommel ivb mogelijke telefonie bij hun speedconnectabbo in september...(heb er trouwens een ticket lopen ivb dit)
het peperdure classic cancellen zou een verademing zijn hier

anyway tnx Hollebolle voor de duidelijkheid

- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ok, bedankt voor de info hollebollegijs. als ik dus beslis weg te gaan zal ik het moeten doen voor eind augustus en mij beroepen op artikel 5, maar ben nog niet zeker. misschien beter wachten op vdsl.hollebollegijs schreef:ja, als je verandert, is dit een nieuw contract.xenne schreef:ik weet het nu nog steeds niet zeker... wachten maar op Hollebollegijs voor uitsluitsel
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect