nachtsurfen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 35 keer
Te Koop forum

ben vroeger altijd klant geweest bij telenet. toen realdsl voor het onbeperkte volume maar had hier snel genoeg van toen ze me anderhalve maand zonder connectie zetten. nu terug telenet maar het valt mij op dat tijdens de nacht niet meer de helf geteld wordt qua volume (nachtsurfen tussen 0u en 10u). is dit bij iedereen zo of 1 of andere fout ofzo? ben terug klant sinds november.
xyrax
Member
Member

nachtsurfen werkt nog (bij mij)
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
Bedankt: 115 keer
Provider

darkzero schreef:ben vroeger altijd klant geweest bij telenet. toen realdsl voor het onbeperkte volume maar had hier snel genoeg van toen ze me anderhalve maand zonder connectie zetten. nu terug telenet maar het valt mij op dat tijdens de nacht niet meer de helf geteld wordt qua volume (nachtsurfen tussen 0u en 10u). is dit bij iedereen zo of 1 of andere fout ofzo? ben terug klant sinds november.
Dat is uw straf omdat je weg ging bij telenet (grapje) ;)

Geen idee waarom het niet bij u werkt.
Xi
Pro Member
Pro Member

http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

je bent niet de enige ;), ik zit ook met dat "probleem" ik heb moeten uit vissen waneer half tijd voor mij telt en dat is nu s'middag :p
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”