nachtsurfen
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 35 keer
ben vroeger altijd klant geweest bij telenet. toen realdsl voor het onbeperkte volume maar had hier snel genoeg van toen ze me anderhalve maand zonder connectie zetten. nu terug telenet maar het valt mij op dat tijdens de nacht niet meer de helf geteld wordt qua volume (nachtsurfen tussen 0u en 10u). is dit bij iedereen zo of 1 of andere fout ofzo? ben terug klant sinds november.
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Dat is uw straf omdat je weg ging bij telenet (grapje)darkzero schreef:ben vroeger altijd klant geweest bij telenet. toen realdsl voor het onbeperkte volume maar had hier snel genoeg van toen ze me anderhalve maand zonder connectie zetten. nu terug telenet maar het valt mij op dat tijdens de nacht niet meer de helf geteld wordt qua volume (nachtsurfen tussen 0u en 10u). is dit bij iedereen zo of 1 of andere fout ofzo? ben terug klant sinds november.

Geen idee waarom het niet bij u werkt.
http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
je bent niet de enige ;), ik zit ook met dat "probleem" ik heb moeten uit vissen waneer half tijd voor mij telt en dat is nu s'middag :p
je bent niet de enige ;), ik zit ook met dat "probleem" ik heb moeten uit vissen waneer half tijd voor mij telt en dat is nu s'middag :p