[SOLVED] Netflix probleem Samsung JU6000 reeks

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
giten
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2015, 09:16

Svenska, ben je al wat verder?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Samsung kan me niet helpen omdat ze de ESN niet mogen aanpassen (ze kunnen niet garanderen dat alles dan nog werkt) en Netflix kan me niet helpen omdat mijn TV de verkeerde ESN heeft.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1978
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Heb jij unblock us al eens geprobeerd ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1904
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Het heeft niets met regio beperking op IP vlak te maken...
Hoewel ik zeker wist dat het met Unblock US niet zou werken, heb ik het toch al getest, maar uiteraard werkt het daardoor ook niet.
Netflix is sinds vorige week beschikbaar in Italie, maar daar heeft het ook niets mee te maken.

@Giten: ik sta nog zo ver als mijn laatste post: het werkt nog steeds niet en ik kijk voorlopig verder Netflix via mijn Apple TV, zonder 4K dan weliswaar...

Het ligt vast en zeker aan het ESN nummer, maar als langs beide kanten (Netflix en Samsung) er geen toegeving gedaan wordt met iets aan te passen, zitten we muurvast.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1978
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Svenska, je hebt dus alles uitgevoerd wat op deze pagina staat https://support.unblock-us.com/customer ... unblock-us ... ?
En daarnaast ook een account aangemaakt en op je pc of ander toestel binnen je netwerk getest of de unblock account wel werkt, voordat je bovenstaande uitvoerde ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1904
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Er is een nieuwe software update beschikbaar zie ik net:

Firmware
Upgrade File(USB type)
ALL WINDOWS, 1267.76 MB, EXE, MULTI LANGUAGE
VERSION : 1412.1
9 NOV, 2015

http://www.samsung.com/uk/support/model/UE48JU6000KXXU

Vanavond eens testen of het iets verhelpt aan Netflix!
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1904
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Weer helaas, pindakaas: mijn tv had deze update (1412.1) nu wel eens automatisch binnengehaald via internet gisteren of eergisteren.
Daar stond ik dan met mijn USB stickje om te updaten...

Nog steeds geen Netflix!
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1904
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Eureka!

Na maanden geklooi met Netflix op mijn nieuwe Samsung, werkte het gisteravond ineens!
Software van de TV staat op die van 25 januari (1441), maar daar lijkt het me niet aan te liggen, gezien ik bij elke software update meteen de dag van de release (of paar dagen later) ermee aan het testen ging.
Netflix zal aan hun kant dus iets hebben veranderd..

Toevallig, vandaag, staat er weer een nieuwe firmware online (versie 1443). (http://www.samsung.com/uk/support/model/UE48JU6000KXXU)
Vanavond ga ik er mee spelen en testen.
Gebruikersavatar
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 187 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Thanks , ik heb net dezelfde TV en dezelfde Error.
gekocht op 1DF: https://www.1dayfly.com/be/nl/extreme/p ... -55-scherm

Net dit topic gevonden: ik probeer het straks :-)

Edit:

Net getest werkt goed :-) 4K op alle netflix series. en kwasi onmiddellijk beeld, doorspoelen gaat zelfs vlot zonder buffering...
Greetz cyberbug

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”