Svenska, ben je al wat verder?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Samsung kan me niet helpen omdat ze de ESN niet mogen aanpassen (ze kunnen niet garanderen dat alles dan nog werkt) en Netflix kan me niet helpen omdat mijn TV de verkeerde ESN heeft.
[SOLVED] Netflix probleem Samsung JU6000 reeks
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1904
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Het heeft niets met regio beperking op IP vlak te maken...
Hoewel ik zeker wist dat het met Unblock US niet zou werken, heb ik het toch al getest, maar uiteraard werkt het daardoor ook niet.
Netflix is sinds vorige week beschikbaar in Italie, maar daar heeft het ook niets mee te maken.
@Giten: ik sta nog zo ver als mijn laatste post: het werkt nog steeds niet en ik kijk voorlopig verder Netflix via mijn Apple TV, zonder 4K dan weliswaar...
Het ligt vast en zeker aan het ESN nummer, maar als langs beide kanten (Netflix en Samsung) er geen toegeving gedaan wordt met iets aan te passen, zitten we muurvast.
Hoewel ik zeker wist dat het met Unblock US niet zou werken, heb ik het toch al getest, maar uiteraard werkt het daardoor ook niet.
Netflix is sinds vorige week beschikbaar in Italie, maar daar heeft het ook niets mee te maken.
@Giten: ik sta nog zo ver als mijn laatste post: het werkt nog steeds niet en ik kijk voorlopig verder Netflix via mijn Apple TV, zonder 4K dan weliswaar...
Het ligt vast en zeker aan het ESN nummer, maar als langs beide kanten (Netflix en Samsung) er geen toegeving gedaan wordt met iets aan te passen, zitten we muurvast.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1978
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 157 keer
Svenska, je hebt dus alles uitgevoerd wat op deze pagina staat https://support.unblock-us.com/customer ... unblock-us ... ?
En daarnaast ook een account aangemaakt en op je pc of ander toestel binnen je netwerk getest of de unblock account wel werkt, voordat je bovenstaande uitvoerde ?
En daarnaast ook een account aangemaakt en op je pc of ander toestel binnen je netwerk getest of de unblock account wel werkt, voordat je bovenstaande uitvoerde ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1904
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Er is een nieuwe software update beschikbaar zie ik net:
Firmware
Upgrade File(USB type)
ALL WINDOWS, 1267.76 MB, EXE, MULTI LANGUAGE
VERSION : 1412.1
9 NOV, 2015
http://www.samsung.com/uk/support/model/UE48JU6000KXXU
Vanavond eens testen of het iets verhelpt aan Netflix!
Firmware
Upgrade File(USB type)
ALL WINDOWS, 1267.76 MB, EXE, MULTI LANGUAGE
VERSION : 1412.1
9 NOV, 2015
http://www.samsung.com/uk/support/model/UE48JU6000KXXU
Vanavond eens testen of het iets verhelpt aan Netflix!
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1904
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Weer helaas, pindakaas: mijn tv had deze update (1412.1) nu wel eens automatisch binnengehaald via internet gisteren of eergisteren.
Daar stond ik dan met mijn USB stickje om te updaten...
Nog steeds geen Netflix!
Daar stond ik dan met mijn USB stickje om te updaten...
Nog steeds geen Netflix!
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1904
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Eureka!
Na maanden geklooi met Netflix op mijn nieuwe Samsung, werkte het gisteravond ineens!
Software van de TV staat op die van 25 januari (1441), maar daar lijkt het me niet aan te liggen, gezien ik bij elke software update meteen de dag van de release (of paar dagen later) ermee aan het testen ging.
Netflix zal aan hun kant dus iets hebben veranderd..
Toevallig, vandaag, staat er weer een nieuwe firmware online (versie 1443). (http://www.samsung.com/uk/support/model/UE48JU6000KXXU)
Vanavond ga ik er mee spelen en testen.
Na maanden geklooi met Netflix op mijn nieuwe Samsung, werkte het gisteravond ineens!
Software van de TV staat op die van 25 januari (1441), maar daar lijkt het me niet aan te liggen, gezien ik bij elke software update meteen de dag van de release (of paar dagen later) ermee aan het testen ging.
Netflix zal aan hun kant dus iets hebben veranderd..
Toevallig, vandaag, staat er weer een nieuwe firmware online (versie 1443). (http://www.samsung.com/uk/support/model/UE48JU6000KXXU)
Vanavond ga ik er mee spelen en testen.
- cyberbug
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 187 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Thanks , ik heb net dezelfde TV en dezelfde Error.
gekocht op 1DF: https://www.1dayfly.com/be/nl/extreme/p ... -55-scherm
Net dit topic gevonden: ik probeer het straks
Edit:
Net getest werkt goed
4K op alle netflix series. en kwasi onmiddellijk beeld, doorspoelen gaat zelfs vlot zonder buffering...
gekocht op 1DF: https://www.1dayfly.com/be/nl/extreme/p ... -55-scherm
Net dit topic gevonden: ik probeer het straks

Edit:
Net getest werkt goed

Greetz cyberbug

