Ik heb trouwens gewoon een Packstation in Duitsland en iemand die pakjes voor me ophaalt.

Ik heb een note 3 van vorig jaar ('2dehands' ongebruikt voor 360 € gekocht mét factuur uit BE), en als ik die Oneplus van collega zie, dan is mijn scherm toch pak scherper dan die Oneplus One. Om nog niet te spreken van het ontbreken van de 800 MHz. op dit toestel., wat helemaal een 'no-go' is voor mij.Dima_2005 schreef:Je hebt duidelijk nog nooit een Oneplus vastgehad. Dit is echt absoluut de beste telefoon die ik ooit gezien heb en ben er SUUUUUPER teverden mee. Mensen zouden mij moeten bijbetalen om me te doen omruilen pak maar naar een Galaxy S5/S6 of een LG G3, of what ever...
ga jij procederen tegen een webshopje na zijn uren, die wss. binnen 2 jaar al niet meer bestaat voor artikel van 105 €?Dima_2005 schreef:De NL webshops (als ze effectief in NL gevestigd zijn), mogen dit niet doen en overtreden daarmee de garantievoorwaarden. Daar kun je wel tegenop gaan.satsurfer schreef:Er zijn ook Nederlandse webshops die een Xiaomi Yi cam verkopen met 1 jaar garantie (verkoper zegt dat wetgever dit zo bepaald heeft, bla bla bla), of sommige zijn slimmer en zetten er geen garantievoorwaarden bij.
Je hebt ook Chinese verkopers op Amazon BTW.
BTW: sommige webshops omzeilen de voorwaarden gewoon door in hun voorwaarden te zeggen dat het geen nieuw artikel is, maar wordt gewoon verkocht als 2dehands. Dan zijn er absoluut geen garantieverplichtingen. (heel diep in kleine lettertjes)
Excuseer... U kunt van OnePlus misschien zeggen dat je hem na 2 weken mag weggooien, maar ik ben daar toch zéér content van... Nooit problemen mee gehad en dit is werkelijk de beste Smartphone die ik tot nu toe gehad heb.satsurfer schreef:Hetzelfde verhaaltje was met Oneplus. Hoewel ze wel met EU garantie leveren (en zelfs beter dan EU garantie), zijn ze dat niet verplicht. Ze doen dat puur uit commercieel standpunt.
sorry, maar dan werken we met 2 maten en 2 gewichten. Zij mogen weggooi artikelen à la Primark maken.
Wat komt er op lange termijn goedkoper uit dan? Soit, ieder zijn goesting. Ik spaar liever langer om een A-merk te kopen met lokale garantie, dan een internetproduct met verblindende specs, die je na 2 weken mag weggooien, daar niet werkend. (aan firmwareupdates moet je helemaal niet denken)
http://www.spaargids.be/forum/welke-sma ... 97-60.htmlfreetotax2005 schreef:Eerlijk, ik zou geen oneplus one meer kiezen, goed toestel daar niet van, maar als je problemen hebt is het huilen met de pet op....
Ik heb zo een strookje op mijn touchscreen vooraan die (heel) weinig contact meer geeft. Ik heb drie verschillende technici gehad ( die me drie keer hetzelfde laten doen hebben ) het oxygen besturingssysteem installeren. Resultaat, nog een beetje slechter ...
Nadien hebben ze foto's gevraagd van het toestel en als puntje bij paaltje kwamen beweerden ze dat ik het toestel slecht behandeld zou hebben ( en er dus een herstelling zou aangerekend worden ) .... Ze konden me wel niet garanderen of het probleem dan wel opgelost zou zijn met de herstelling .... ;D en de verf die bovenaan begon af te bladderen was wegens normaal gebruik dan weer![]()
Wel een goed toestel, maar ik gebruik het enkel nog als backup om even mee te bellen indien nodig en heb me dan weer met een of andere actie een s6 aangeschaft die het voorlopig wel nog doet
Eerlijk ik zou voor de iphone 5c gaan
ik heb onlangs goede ervaring gehad:Dima_2005 schreef:En garantie, tjah. Met Oneplus heb ik al van garantie mogen gebruik maken en ik ben bijzonder tevreden hoe het verlopen is. Maandag opgehaald door DHL en vrijdagvoormiddag had ik een nieuwe in handen. Ik kan niet hetzelfde zeggen van Samsung. Daar had het 2 maanden geduurd voor een simpele USB-poort probleem. Kwam het dan ook nog eens bekrast terug...
En rechtsreeks garantie via Samsung regelen kost 25€. Gelukkig kwam de GSM van Coolblue en hebben zij me gewoon de garantie toen geregeld.