Xiaomi bestellen en verzenden naar België

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

En een goede Duitse vergelijkingssite: idealo.de

Ik heb trouwens gewoon een Packstation in Duitsland en iemand die pakjes voor me ophaalt. :-)
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 233 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Dus misschien interessant om hem in Duitsland te laten leveren...

Nu juist nog uitmaken of ik voor de Teufel of de Xiaomi ga...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster

Maar in Duitsland geleverd is 117€.... :roll: Dan kun je beter via xiaomiforsale voor 99€ kopen. Naar mijn weten verkopen ze origineel. En bestaat er nog geen namaak van de "headphones"
Er zijn nog andere merken dan Teufel hoor.
Audio Technica ATH-M50x is ook een populaire optie in deze prijsklasse.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 638 keer
Bedankt: 394 keer
Provider

hoe weet jij dat ze origineel zijn?

Xiaomi zelf ontkent, noch bevestigt....

Als ze al goochelen met de waarborgperiode:
"We can say, without any exaggeration, that you now have the opportunity to buy Xiaomi and other products for Chinese prices with the full warranty and services that you are used to when shopping at your local merchants."
http://www.xiaomiforsale.com/en/content/18-about-us
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster

Omdat er al andere mensen die in deze winkel besteld hebben en originele producten gekregen hebben... (of toch in geval van powerbanks en pistons)

Xiaomi zal altijd ontkennen want ze willen zelfs niet dat hun producten buiten China verkocht worden.

Maar garantie zal je nooit hebben eigenlijk. Zelfs als je bij Xiaomi koopt en laat leveren in Duitsland, zal je return shipping moeten betalen. En dat kan snel 50€ zijn.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

quasi evenveel als de cam kost in HK. :eek:

Kan je blijven bestellen tot er op een dag eens een goede bijzit. :-o

ik plaats dit niet als reclame!!!
http://www.banggood.com/Original-XiaoYi ... 69228.html

waarom dan goedkope cam (met in theorie prachtige specs) + douane, om dan 2 weken later half werkend terug te sturen. Is niet defect, maar toch serieuze mankementen....pfff.... Ook ontbreken Engelstalige software
https://www.youtube.com/watch?v=CjxcTPEpC_s
However the setup process for anyone who doesn't speak Mandarin might have a difficult time getting it setup. This video covers one of that way you can go about installing a english translated version of the Xiaomi Mi app called the Yi Camera and avoid having to register the camera. We also go over the way I avoided completely bricking my Yi during the initial firmware update.

Xiaomi Yi - Out of Focus Problem
http://fpvlab.com/forums/showthread.php ... us-Problem
http://www.actioncamerarumors.com/xiaom ... to-fix-it/

- Bad microphone quality (dull sound)
- Sound interference (occurred from wifi)
http://elproducente.com/post/1188002416 ... nd-problem
Laatst gewijzigd door satsurfer 13 aug 2015, 14:22, in totaal 1 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dima_2005 schreef:Je hebt duidelijk nog nooit een Oneplus vastgehad. Dit is echt absoluut de beste telefoon die ik ooit gezien heb en ben er SUUUUUPER teverden mee. Mensen zouden mij moeten bijbetalen om me te doen omruilen pak maar naar een Galaxy S5/S6 of een LG G3, of what ever...
Ik heb een note 3 van vorig jaar ('2dehands' ongebruikt voor 360 € gekocht mét factuur uit BE), en als ik die Oneplus van collega zie, dan is mijn scherm toch pak scherper dan die Oneplus One. Om nog niet te spreken van het ontbreken van de 800 MHz. op dit toestel., wat helemaal een 'no-go' is voor mij.
Dima_2005 schreef:
satsurfer schreef:Er zijn ook Nederlandse webshops die een Xiaomi Yi cam verkopen met 1 jaar garantie (verkoper zegt dat wetgever dit zo bepaald heeft, bla bla bla), of sommige zijn slimmer en zetten er geen garantievoorwaarden bij.
De NL webshops (als ze effectief in NL gevestigd zijn), mogen dit niet doen en overtreden daarmee de garantievoorwaarden. Daar kun je wel tegenop gaan.
Je hebt ook Chinese verkopers op Amazon BTW.
BTW: sommige webshops omzeilen de voorwaarden gewoon door in hun voorwaarden te zeggen dat het geen nieuw artikel is, maar wordt gewoon verkocht als 2dehands. Dan zijn er absoluut geen garantieverplichtingen. (heel diep in kleine lettertjes)
ga jij procederen tegen een webshopje na zijn uren, die wss. binnen 2 jaar al niet meer bestaat voor artikel van 105 €?
http://www.safeye.nl/nl/xiaomi-yi.html? ... tAodBG4DTw
heb het toen gevraagd via whatsapp, en hij zei 1 jaar garantie (dus op zijn site niet direct terug te vinden)....toen ik lastig deed dat het geen 2 jaar was, begon hij op 2 benen te dansen en mij nog wat belachelijk maken. Ik zeg dat deze regelgeving van Europa uit komt, dus vb. geen gratis plastic zakjes meer zeg ik in warenhuis....Hij 'en krijg je dan ook 2 jaar garantie op die zakjes'....

Nogal gemakkelijk: website 1 veegt voeten aan regelgeving en verkoopt 10% goedkoper, website 2 wel volledig 2 jaar garantie, maar is 10% duurder en retouradres in België.
Zo kan ik ook makkelijk webshop beginnen.

was ook op zoek naar een IP-cam. Wel...op deze site staat duidelijk op dat je 2 jaar garantie krijgt (wettelijk)
https://www.intellihome.be/nl/returns
Alle door ons geleverde artikelen worden geleverd met 2 jaar standaard fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld.

Als er niet zwart op wit staat dat er 2 jaar garantie gegeven wordt, koop ik niet op een site, of koop het product gewoonweg niet.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster

Ok, het is duidelijk. Jij bent heeeel duidelijk tegen Chinese producten. Hoe jij wilt.
Ieder zijn protesten. Ik ga bv. nooit Apple producten kopen. En ook nooit meer een Samsung GSM meer voor mij. Ik bekijk dat eigenlijk zelfs niet als een optie moest ik een nieuwe nodig hebben.

Ik ga wel akkoord dat de Xiaomi Yi cam niet echt een goede actioncam is. De SJ4000 (of de SJ5000 intussen) is eigenlijk een pak beter. En in sommige opzichten zelfs beter den de GoPro Hero 3.

En garantie, tjah. Met Oneplus heb ik al van garantie mogen gebruik maken en ik ben bijzonder tevreden hoe het verlopen is. Maandag opgehaald door DHL en vrijdagvoormiddag had ik een nieuwe in handen. Ik kan niet hetzelfde zeggen van Samsung. Daar had het 2 maanden geduurd voor een simpele USB-poort probleem. Kwam het dan ook nog eens bekrast terug...
En rechtsreeks garantie via Samsung regelen kost 25€. Gelukkig kwam de GSM van Coolblue en hebben zij me gewoon de garantie toen geregeld.

Ook heb ik soms eens ondermaatse producten gekregen vanuit China. En elke keer is dat uitstekend behandeld. Telkens gewoon een refund, partial refund of resend. Zo heb ik bv. 3 jaar geleden een tablet besteld, die had een klein probleempje met wifi (werkte heel slecht op 5ghz, op 2.4Ghz was nog werkbaar). Heb gewoon 30% refund gekregen. Dan gewoon opgengeschroefd en gezien dat de connector van de wifi antenne slecht contact maakte. Ik ken geen enkele BE winkel die je 30% refund zou geven (en je het product zou mogen houden). Akkoord, met een BE aankoop zou je het kunnen (al dan niet gratis) terugsturen, en 1.5 maand wachten tot die gerepareerd is...
Met grotere defecten van producten (bv. een replacement touchscreen voor tablet besteld, maar die had last van ghost touches), heb ik gewoon resend gekregen. Dus ook een uitstekende service. Hier in BE gaan ze beginnen dat ik het fout heb geinstalleerd en blablabla.
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

satsurfer schreef:Hetzelfde verhaaltje was met Oneplus. Hoewel ze wel met EU garantie leveren (en zelfs beter dan EU garantie), zijn ze dat niet verplicht. Ze doen dat puur uit commercieel standpunt.
sorry, maar dan werken we met 2 maten en 2 gewichten. Zij mogen weggooi artikelen à la Primark maken.
Wat komt er op lange termijn goedkoper uit dan? Soit, ieder zijn goesting. Ik spaar liever langer om een A-merk te kopen met lokale garantie, dan een internetproduct met verblindende specs, die je na 2 weken mag weggooien, daar niet werkend. (aan firmwareupdates moet je helemaal niet denken)
Excuseer... U kunt van OnePlus misschien zeggen dat je hem na 2 weken mag weggooien, maar ik ben daar toch zéér content van... Nooit problemen mee gehad en dit is werkelijk de beste Smartphone die ik tot nu toe gehad heb.

Als ik hem gekocht heb zijn er direct mensen die de mijne gezien hadden die er ook één wouden hebben en die stante pede vroegen naar een invite.

Ik weet niet wat uw ervaringen zijn met een OnePlus maar in mijn ogen is dit toch niet volledig correct.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Gij quote dingen van dima_2005 en mij er ergens tussen. (En mixen maar) :x

Ik heb het niet specifiek gemunt oneplus (buiten mijn objectieve vaststelling dat dit scherm serieus minder scherp was als mijn note 3), maar meer op xiaomi, sjcam, dashboardcams,....

Onlangs 2 usb 3 cables voor 2.5 eur besteld incl. Shipping. Wel de connectoren zijn een paar micrometer te dik, waardoor ze nt makkelijk in de note 3/2.5 inch hd passen (kans op schade). Dus weeral niet conform de usb 3 standaard gewerkt. Dan ben je toch een oplichter als je zo'n spullen verkoopt?

Dashcam 2 jaar terug, na 10" zonder stroom....viel hij telkens uit.

Batterijlader. De draad sprong gewoon in 2 stukken bij instoppen stopcontact en serieuze knal en vonk (veilig? Uw kot zou zo kunnen afbranden)

Al die spullen uit den aldi die er uitzien als een telefoon/stofzuiger/heggenschaar, maar gn zuigkracht hebben, niet te slijpen zijn,...

Enige pos. Ervaring is met maxell knoopcelbatterijen.

Trouwens sjcam kan geen 1080 60 frames filmen zoals gopro 4 en Yi cam.

Als die chinese merken zo goed zijn, dan geven ze 2 jaar garantie. Punt.

Maar ik ben niet overtuigd van de kwaliteit, mede wss. Doordat er zoveel namaak is.
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

Sorry, ik neem de volledige schuld op mij. Dat heb je nu eenmaal met quotes van quotes...

Ik probeerde gewoon een punt te maken dat je OnePlus niet echt tot het gros van de Chinese producten kunt beschouwen waar af en toe wel wat namaak en slechte kwaliteit tussenzit.

Gelieve niet steeds alles persoonlijk op te nemen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

moest ik het persoonlijk nemen, zou ik wel anders reageren.
even quoten -onafhankelijk- van andere gebruiker (die ik niet ken)
freetotax2005 schreef:Eerlijk, ik zou geen oneplus one meer kiezen, goed toestel daar niet van, maar als je problemen hebt is het huilen met de pet op....

Ik heb zo een strookje op mijn touchscreen vooraan die (heel) weinig contact meer geeft. Ik heb drie verschillende technici gehad ( die me drie keer hetzelfde laten doen hebben ) het oxygen besturingssysteem installeren. Resultaat, nog een beetje slechter ...

Nadien hebben ze foto's gevraagd van het toestel en als puntje bij paaltje kwamen beweerden ze dat ik het toestel slecht behandeld zou hebben ( en er dus een herstelling zou aangerekend worden ) .... Ze konden me wel niet garanderen of het probleem dan wel opgelost zou zijn met de herstelling .... ;D en de verf die bovenaan begon af te bladderen was wegens normaal gebruik dan weer :)

Wel een goed toestel, maar ik gebruik het enkel nog als backup om even mee te bellen indien nodig en heb me dan weer met een of andere actie een s6 aangeschaft die het voorlopig wel nog doet

Eerlijk ik zou voor de iphone 5c gaan :)
http://www.spaargids.be/forum/welke-sma ... 97-60.html

soit, begint een beetje off-topic te raken...gaat hier niet over Oneplus, maar over Xiaomi bestellen (of Chinese online producten bestellen)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dima_2005 schreef:En garantie, tjah. Met Oneplus heb ik al van garantie mogen gebruik maken en ik ben bijzonder tevreden hoe het verlopen is. Maandag opgehaald door DHL en vrijdagvoormiddag had ik een nieuwe in handen. Ik kan niet hetzelfde zeggen van Samsung. Daar had het 2 maanden geduurd voor een simpele USB-poort probleem. Kwam het dan ook nog eens bekrast terug...
En rechtsreeks garantie via Samsung regelen kost 25€. Gelukkig kwam de GSM van Coolblue en hebben zij me gewoon de garantie toen geregeld.
ik heb onlangs goede ervaring gehad:
6 maand terug in Krefel samsung monitor met dvb-c gekocht, scherm plots defect. Op website samsung service center gezocht.

http://www.paulpringels.be/
s'middag binnengebracht, daags nadien tegen de middag kon ik hem al terug ophalen met nieuw panel erin. Kon ook via Krefel laten doen, die werken met een ander service centre, maar dan ben je hem efkes kwijt (of komt het niet hersteld terug). Daar binnen garantie: 0 € (dus geen 25 € waar je van spreekt).

Idem mijn sony laptop die ik bij http://www.scd.be/ binnenbracht. Ik ga altijd voorkeur geven aan merk, die nog een ONAFHANKELIJK service center heeft in België (niet veel meer). Dan maakt het niet uit waar je hem in Europa -online- koopt. Je kan ook face to face uitleggen wat het probleem is.

net mail van xiaomiforsale.com binnen: :-D

"Hello,

we are from Hong Kong and it is normal the warranty one year long. We had in our offer one year of extended warranty because people from Europe are used to have it but we have decided to get it out from our offer. We sell original devices. "

Have a nice weekend"
Laatst gewijzigd door satsurfer 14 aug 2015, 12:21, in totaal 1 gewijzigd.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1199 keer
Recent bedankt: 6 keer

Van elk model zal je wel verhalen vinden, of het nu iPhone is, OnePlus of Galaxy.
Als je ziet hoeveel mensen een model kopen en hoe weinig klachten er zijn, dan zal het wel zo slecht niet zijn :).
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

hun website:
http://www.ecoo.hk/

[url]http://www.fastcardtech.com%2fElephone-ECOO-E04-Aurora-3GB-Ram.html%3fu%3d57053[/url]
166 € (3GB RAM!) + accessoires er bij te koop

+ royale 1 jaar garantie :-D

't zijn alleen die douanekosten die ik niet zie zitten (kan 100 € bedragen)

http://www.pandawill.com/ecoo-e04-auror ... 00053.html

http://www.androidauthority.com/ecoo-au ... ew-588607/

http://www.gizchina.com/2015/05/06/ecoo ... us-review/
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

Bedankt iedereen voor de hulp.

Het is uiteindelijk een Bowers&Wilkins P3 geworden.

Ben er heel content van :beerchug:
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”