Hierdoor kan je een FTP client starten, waar je de bovengenoemde commando's kan ingeven.
Maar het is al lang geleden dat ik dit zelf nog gedaan heb

Ik heb geen netwerkbelasting want geen clock.philippe_d schreef: 1 week geleden Op het eerste zicht:Kan je ook de grafiek "netwerkbelasting" zien?
- er zit een TV-filter op jouw aansluiting
.
- het signaal is redelijk zwak (hier staan alle frequenties tussen 5-10 dB, bij jou tussen 0 en -5dB (kan natuurlijk door de splitter komen).
Heb je die proberen aan te melden? Wellicht lukt dat niet gezien een "branded" box, die je eerst moet debranden (SETENV firmware_version avme) en een "retail" versie van maken (SETENV DMC RTL=y), zie:

Heb toevallig iets gelijkaardigs meegemaakt. Ook een Fritzbox 6660 gekocht en omgezet met bovenstaande procedure. Bij Orange formulier ingevuld met oud en nieuw MAC, dag nadien bericht gekregen, fritzbox aangesloten en alles werkte!Tomsworld schreef: 6 dagen geleden @raf1 natuurlijk heb ik dat gevolgd - alleen werkt het niet - ticket is open bij de backoffice van orange.
Originele modem krijgt nu geen profiel - alsof niet provisioneel - fritzbox ranging en looped - spijtig weinig debug logs.