Ik wil hier graag ook even kort m'n mening over kwijt.Ik heb nu een maand of twee regelmatig contact gehad met verschillende helpdesks.
De instellingen op de computer worden idd eerst nagegaan, dan nog een paar vraagskes ivm aansluitingen en zo, en al vlug heeft men door dat het niet daar ligt, maar misschien ergens bij storingen tussen modem en centrale(kan dus nog steeds binnenshuis liggen).Ik merk dus dat daar een redelijk
goeie troubleshooting voor klaar is gemaakt.Stap voor stap worden alle mogelijkheden afgegaan, om tot een goeie oplossing te komen(waar ook het doorsturen naar een andere dienst bij hoort

)
Ik stel me de vraag waarom dat niet kan bij de techniekers die aan huis komen, waarom die niet zo een mooi opgestelde
troubleshooting bij hebben, om zo stap na stap alle mogelijkheden na te gaan, waar het fout kan gaan.Zo zijn ze bij mij tot vijf maal toe moeten langskomen om het probleem op te lossen.Een goeie troubleshooting zou niet alleen de klant vlugger terug tevreden maken, maar ook een besparing (in geld en tijd) zijn voor de techniekers(en BGC natuurlijk

).Indien de eerste technieker zou nagegaan zijn wat de laatste heeft gedaan, dan zou dat probleem heel vlug zijn opgelost.En da's waar ik me na een week of drie wel aan ergerde.Iedere keer opnieuw wordt hetzelfde uitgemeten en nagezien qua instellingen, en wordt niet verder naar een oplossing gezocht, omdat de storing er maar tijdelijk was (en net niet wanneer die mensen langskwamen).De listings van m'n connectietijden heeft de technieker van dienst dan uiteindelijk overtuigd, dat er iets goed fout moest zijn...maar dat na vier andere tussenkomsten...
Alle, uiteindelijk is het inderdaad opgelost, dus ben ik terug een
tevreden klant
Ik wou dit ook effe kwijt, om het voor iedereen wat beter te maken, he, naar de toekomst toe...
Elrocco