Nieuwe tarieven Hey! - mobiel

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 36 keer

Bericht

Ik heb ze niets gevraagd gewoon overgeschakeld, er stond korting, kon achteraf klagen als het er niet was, maar bij mij staat er alvast effectief 9EUR/m, en bij mijn voordelen staat nogsteeds "Speciaal tarief -5€".

De contractdatum (zie vorige screenshot) begint ook al vanaf dat ik hey klant ben, vermoedelijk zodat de korting behouden kan blijven, geen idee.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 19 keer

Bericht

Ik heb hier in mijn Hey! omgeving 2 nrs. Beide hey! 20 GB boost met de -5 euro korting actief.
Eerste nr heb ik kunnen veranderen naar hey! mobile L. Overzicht geeft aan Prijs 9,00 €/maand

Nu, dacht ik dat ook bij dat 2de nr te doen maar krijg onderstaande melding:
Schermafbeelding 2024-06-01 165027.jpg

Vervolgens eens gaan kijken in de My Hey! omgeving van mijn nichtje (ook met de -5 euro korting). Daar is het (voorlopig) wel nog mogelijk om te veranderen maar hey! mobile L voor €9.

We zullen maar wat afwachten. Anders volgende weer maar een chatten :-).
Ook ben ik eens benieuwd wat uiteindelijk op de volgende factuur wordt aangerekend :-) .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Bericht

Zal dan afwachten, ik zie niets staan bij mijn voordelen en er staat ook 14 Euro bij mijn abonnement.

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 469 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bericht

datakiller schreef: 01 jun 2024, 09:51 Klantenzone zegt 50GB BE+EU en dan nog eens 20GB EU
Ik zie daar inderdaad 2 balkjes, maar voor mij is dat nog niet wat jij beweert.

Ik zie een bovenste balkje die tot 50 gaat, ongeacht waar je bent.
Eronder eentje die tot 20 gaat die enkel naar boven gaat als je buiten BE bent.
In totaal heb je dus nog altijd 'maar' 50.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 36 keer

Bericht

Ik beweer niets, heb zelfs een screenshot erbij gezet.
Er staat 50GB BE + EU en 20GB EU, of die 20GB ook van de BE+EU bundel gaat, geen idee.
Veel EU data heb ik toch niet nodig, zal dan wel een proximus abo afsluiten als ik eens veel nodig heb.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Jozs
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Ik heb net het abonnement van mn vrouw en mij omgezet. We hadden beiden het 20gb+20gb abonnement. Dit van mijn vrouw werd omgezet naar het 10gb abo(zij verbruikt max 5gb per maand), het mijne naar het 50gb abo. Op onze accounts staat nu respectievelijk 4 en 9 euro: als ik online inlog zie ik ook effectief die prijs zijn staan onder 'mijn producten'. Gekke prijzen dit. Ik was tevreden met 2 abonnementen voor in totaal 20 euro, dit is nu nog 13 euro per maand.

Digi is nog niet gelanceerd, maar de prijzen worden nu al interessanter.
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Dedju toch, bij mij blijft het staan op 14 euro.
Had nochtans ook de 5 euro korting levenslang.

Ik denk dat ik de oorzaak weet, ik heb effectief nieuw abonnement gekozen en niet mijn abonnement wijzigen.

Hebben jullie deze mail ook gehad ?

Ziehier de details van je aanvraag tot wijziging tariefplan:

Referentie aanvraag: ....
Klantnummer: ....
Datum van aanvraag: 01/06/2024
Betrokken telefoonnummer: ....
Nieuw tariefplan: hey! mobile L

Status van je aanvraag: uitgevoerd
Screenshot_20240601-201924.jpg
orionis
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 9 keer

Bericht

buthead schreef: 01 jun 2024, 07:06 wat met die Hey! boost? lijkt verdwenen
Volgens hun faq:
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... -hey-boost

Zou de boost ook overzet moeten worden als je veranderd naar een ander hey! abo.
Nu, ik veronderstel dat ze niet de bedoeling hebben om deze ook voor de huidige nieuwe abo's te gebruiken :-D
- Internet, mobile: scarlet Loco, Hey!, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Quest 3 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
Jozs
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

diederik_moortgat schreef: 01 jun 2024, 18:04 Dedju toch, bij mij blijft het staan op 14 euro.
Had nochtans ook de 5 euro korting levenslang.

Ik denk dat ik de oorzaak weet, ik heb effectief nieuw abonnement gekozen en niet mijn abonnement wijzigen.

Hebben jullie deze mail ook gehad ?
Ja deze mail ook gekregen. Heb je de aanvraag uitgevoerd op de app of via browser computer? In de app gaf hij geen korting aan. Maar bij inloggen op de klantenzone via mn laptop en dan 'mijn abonnement' kwam de melding zoals hierboven ergens staat dat het huidig abonnement niet meer beschikbaar was en dat er 'een paar ongelofelijke nieuwe abonnementen voor me waren'. Daar stond de prijs ook effectief met de 5 euro korting eraf. Ook bij het volgende scherm om te bevestigen. Hey! kennende had ik voor de zekerheid een screenshot genomen. Maar het lijkt dus in orde. Ik zou gewoon even contact opnemen met hun klantendienst, als je eens veel tijd hebt...
kippewit
Plus Member
Plus Member

Bericht

Ik vind het wel vreemd dat nu niet meer alle data in het buitenland gebruikt kan worden. Heb nu 20+20 (dus 40 GB in totaal). Ik werk in Nederland dus verbruik daar ook de meeste data. Zelfs als ik naar die XL zou gaan met 160 GB, verlies ik bruikbare data in de EU, want daar is het maar 35 GB.

Ze moeten wel echt dringend hun site gaan nakijken want in de app, op de site, bij de details,… staan allemaal andere dingen. Op de site bij "meer info" bijvoorbeeld:
Het abonnement hey! mobile L bevat onbeperkt bellen, onbeperkt sms/mms en 50 GB om te surfen in België en de EU.
In België kun je vanaf 50 GB blijven surfen buiten je abonnement voor €0,01/MB. In andere landen van de EU kun je surfen tot 20 GB voor 0,001573 €/MB.
Dus eerst zeggen ze 50GB voor de hele EU, en in de volgende regel zeggen ze tot 20GB voor 0,001573 €/MB (wat zou willen zeggen dat je 0MB kan gebruiken in het buitenland en elke MB je geld kost). Hier klopt iets niet.
Laatst gewijzigd door kippewit 01 jun 2024, 19:48, in totaal 1 gewijzigd.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 111 keer

Bericht

cadsite schreef: 01 jun 2024, 16:58
datakiller schreef: 01 jun 2024, 09:51 Klantenzone zegt 50GB BE+EU en dan nog eens 20GB EU
Ik zie daar inderdaad 2 balkjes, maar voor mij is dat nog niet wat jij beweert.
(..)
In totaal heb je dus nog altijd 'maar' 50.
Het zijn echt 2 aparte bundels net als bij Orange:
50 enkel in België
20 enkel voor EU roaming
Dit is hoe hun systeem technisch werkt. Dus dan heb je als je op reis bent geweest je volledige 50 GB nog en omgekeerd.

Toegevoegd na 4 minuten 57 seconden:
kippewit schreef: 01 jun 2024, 19:42 Ik vind het wel vreemd dat nu niet meer alle data in het buitenland gebruikt kan worden.
Omdat dit de operatoren geld kost, groothandelstarieven liggen op iets meer dan een euro per GB. Dus mogen ze afhankelijk van de kost van je abonnement (ex btw) roaming data “redelijk” beperken.
Naarmate deze tarieven dalen zal het roaming volume wel toenemen: https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_nl.htm

Toegevoegd na 2 minuten 1 seconde:
orionis schreef: 01 jun 2024, 18:31
buthead schreef: 01 jun 2024, 07:06 wat met die Hey! boost? lijkt verdwenen
Volgens hun faq:
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... -hey-boost

Zou de boost ook overzet moeten worden als je veranderd naar een ander hey! abo.
De boost is verdwenen, dwz klanten met een oude formule hebben afgelopen nacht de maximale boost gekregen (verdubbeling dus en zijn bijv van 20 naar 40 gegaan).

Toegevoegd na 2 minuten 40 seconden:
Het mysterie van Hey L: is een vertaalfout, in het Frans en in de details staat het wel juist: onbeperkt bellen.
Die 300 minuten is een foute copy paste van de Hey M. :-D
Staat dus alleen op de Nederlandse site fout aangegeven maar in de app en bij wie het al heeft staat ze wel degelijk onbeperkt.
IMG_8335.jpeg
IMG_8334.png
IMG_8333.png
IMG_8332.png
Laatst gewijzigd door Ptoeneigh 01 jun 2024, 19:55, in totaal 1 gewijzigd.
kippewit
Plus Member
Plus Member

Bericht

Maar bij mobile M staat bvb:

Mobiel abonnement zonder verbintenis en inclusief

10 GB data in BE
300 belminuten
1000 SMS/MMS
Tarief buiten abonnement

Surfen: 0,01 €/MB in België, 0,01 €/MB in de EU

Geen woord over een databundel in het buitenland. Alleen dat het geld kost per MB.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

kippewit schreef: 01 jun 2024, 19:53 Maar bij mobile M staat bvb:
Geen woord over een databundel in het buitenland. Alleen dat het geld kost per MB.
Klopt, daarbij is de hele bundel bruikbaar in de EU omdat het maar om 10 GB gaat.
Bij Hey L betaal je de helft meer maar krijg je 5x zoveel data dus daarbij is de prijs per GB zo extreem laag dat ze een beperking stellen op roaming data omdat ze er anders zwaar verlies op zouden maken als je die volledige 50 GB in roaming zou gebruiken.
Dat is ongeveer de theorie hierachter waarbij Europa dit ook toestaat in alle redelijkheid.

Anders zouden dit soort abonnementen verlieslatend en onnodig duurder worden terwijl ze ze nu voor nationaal gebruik kunnen aanbieden aan een mooie prijs, dus in die zin ben ik er wel mee akkoord.

Wat natuurlijk wel bijzonder is, is de oude formule van €10 (20 GB die nu verdubbeld is naar 40 GB) dat die dan wel in roaming gebruikt kan worden.
kippewit
Plus Member
Plus Member

Bericht

Maar dan klopt hun info bij “lees meer” niet want daar staat expliciet “10 GB in België
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

proximusboyke schreef: 01 jun 2024, 21:27 Is te zien welke provider je neemt ! Bij proximus kan je sinds 01/01/2024 alles verbruiken in de eu !
Er is geen onderscheid meer.
Je hebt het vandaag nogal in dit zelfde topic verkondigd.

Het is goed dat we vergelijken maar kan ik bij Proximus voor €9 of €14 50GB krijgen? :nono:
Voor de prijzen van Hey zijn de roaming limieten redelijk en passend binnen de Europese regelgeving.
Jaarlijks dalen de wholesale tarieven en bijgevolg worden de roaming volumes dan ook ruimer.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

So? Veranderen is snel gebeurd.
Jij stelt dan voor bij een dure provider te blijven, want de rest zal waarschijnlijk niet goedkoop blijven?
Ondertussen heb ik al een paar jaar een abonnement dat minstens €5 goedkoper is dan elders.
Je doet maar hoor… :roll:
Laatst gewijzigd door cadsite 02 jun 2024, 04:46, in totaal 1 gewijzigd.
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Toch rare dingen allemaal, mijn echtgenote zat een 2 tal weken geleden ook bij hey [5 euro levenslang korting, 20gb formule] maar is toen overgestapt naar Orange om een esim te kunnen hebben voor haar smartwatch [maar dat bieden ze dus niet aan].
Gisteren is ze terug overgestapt naar hey naar de 50gb formule.
Dit is vandaag al in orde met behoud van esim en wat ziet ze ook bij haar voordelen, 5 euro korting [ze betaald dus ook maar 9 euro].

[Bij orange had ze ook 5 euro korting, misschien heeft dit er ook mee te maken]

Er zit blijkbaar echt nog vanalles scheef met hun nieuwe formules.

Nu, ik zal ook eens beginnen zeuren naar mijn 5 euro korting
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

proximusboyke schreef: 01 jun 2024, 21:57 Enja op dit ogenblik is hey een prijsbreker ! maar ooit was orange en base dit ook.
Ik kan je redenering volgen als je zegt dat bedrijven door EU regulering en/of hevige concurrentie minder (absurde) winsten maken en bijgevolg minder willen investeren, omdat de vergelijking en dus concurrentie zich nu rond de prijs afspeelt en minder rond kwaliteit.

In het geval van Hey vind ik de klantenzone en klantendienst ondermaats. Het werkt maar het is basic en kan beter.
Net als dat de dekking van Proximus bijvoorbeeld ook vaak beter zal zijn. In die zin zou je kunnen zeggen dat ik er genoegen mee neem omdat de impact in de dagelijkse praktijk minimaal is voor ons. Mijn dochter heeft naar haar gevoel een smartphone waar ze ‘onbeperkt’ mee kan surfen (en bellen maar dat doet de jeugd nooit). Ze weet niet eens bij wie ze zit, wel dat het goedkoop is want ze hoort mij er altijd over ‘stoefen’ ;-)

Ik heb gekeken naar wat ik nodig heb en de behoorlijke besparing die het geeft op jaarbasis. Veel te veel data voor heel weinig geld, zorgeloos dus.
Het euforische gevoel van tevredenheid dat je niet teveel moet betalen voor telecom in een land waar vooral Proximus en Telenet de mensen jarenlang (en nog) hebben uitgemolken.

Tot slot je haalt het principe aan van marktaandeel verwerven om je klanten niet aan de concurrent te verliezen, dat is natuurlijk waarom Hey, base en scarlet bestaan.

Klanten lokken en het daarna duurder maken? Zie wat proximus steeds doet na een overname zoals mobile Vikings maar bijvoorbeeld ook flitsmeister: ze kopen bekende bedrijven met een enorme trouwe groep klanten / fanbase op om het vervolgens gewoon kapot te maken met prijsverhogingen waardoor het product totaal niet meer interessant is omdat het zijn (meer)waarde verliest: weg loyaliteit.

Hoeveel klanten van mobile Vikings zijn er niet al overgestapt naar Hey of weggelopen naar elders.. nu het zelfde van flitsmeister naar Waze. Mensen die het wel zouden kunnen betalen maar zich zo genaaid voelen dat ze teleurgesteld vertrekken en dan inderdaad maar genoegen nemen met Hey waarbij je waar krijgt voor je geld.
En ik denk dat dat statement belangrijk is.
Want ik kan de vraag ook omdraaien: waar denk je dat we over 10 jaar staan als een hele groep gepensioneerden waar Proximus nu nog goed geld aan kan verdienen er niet meer is? Ik denk dat iedere nieuwe generatie kritisch zal blijven kijken en minder merktouw zal zijn, in dat opzicht is er dus meer potentieel voor prijsvechters dan voor de traditionele aanbieders.
T is maar goed dat we de vrije keuze kunnen hebben en kunnen wisselen wanneer we willen ;-)
thmj
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 8 keer

Bericht

Paar maand terug flybox abbo stopgezet.
Medewerker merkte op ja, geen klant voor telefonie bij Orange.
Heb een mooie speciale promotie voor u.
Waar wel klant ja, bij Undo 200 GB in Europa via Orange netwerk.
Nu bij Undo vorige maand tarief aanpassingen in abbo's. ( wel nog steeds mijn 200 GB niet meer verkrijgbaar)
Nu aanpassingen bij Hey.
Zou Orange andere voorwaarden opleggen voor gebruik hun netwerk.
Yvekes
Member
Member
Bedankt: 12 keer

Bericht

Er werd hier gemeld (met screenshots als bewijs) dat het voor diegenen die levenslang €5 korting hebben op hun oude tariefformule, dat die korting ook geldt bij overstap naar de 2 nieuwe tariefformules van €9 en €14.

Dit lijkt me toch zeer bizar dat je dan het abo met 10gb levenslang voor €4/maand kan krijgen en nieuwe klanten wel €7/maand moeten betalen voor 5gb. Bij de oude tariefformules bleef dat tariefplan na korting nog altijd duurder dan een lager tariefplan.

Ben dus benieuwd naar de eerste factuur voor degenen die overstapten. Lijkt me eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Yvekes schreef: 02 jun 2024, 09:04 Er werd hier gemeld (met screenshots als bewijs) dat het voor diegenen die levenslang €5 korting hebben op hun oude tariefformule, dat die korting ook geldt bij overstap naar de 2 nieuwe tariefformules van €9 en €14.

Dit lijkt me toch zeer bizar dat je dan het abo met 10gb levenslang voor €4/maand kan krijgen en nieuwe klanten wel €7/maand moeten betalen voor 5gb. Bij de oude tariefformules bleef dat tariefplan na korting nog altijd duurder dan een lager tariefplan.

Ben dus benieuwd naar de eerste factuur voor degenen die overstapten. Lijkt me eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn.
Even de iPad gepakt voor een beter plaatje. In de app zie ik de korting niet.
IMG_4346.png
IMG_4347.png

Best een screenshot nemen dan maar ik denk dat dit toch wel kan, ze geven gewoon geen korting op de goedkoopste formule;
Als je ziet dat ze eerder ook 40 GB gaven (na het doorlopen van je boost na een jaar) voor €10 dan lijken de prijzen nu ook nog wel te kunnen.

Hoe vaak ze die lifetime promo nog gaan doen? Soms misschien als campagne rond black Friday en einde jaar waarin operatoren traditioneel nog positief willen afsluiten qua aantal abonnees..
freddie
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Hoi allemaal, ik ben al even lezende hier op het forum en heb bij deze dan maar een account aangemaakt.

Zonet even gechat met Hey!telecom en gevraagd hoe het zat met de "levenslange" korting...
"Het was niet de bedoeling dat de korting overdraagbaar zou zijn naar onze nieuwe abonnementen, dit is wel het geval. Of er komende week alsnog een wijziging gaat plaatsvinden voor mensen die dan nog overschakelen kan ik niet zeggen."
"Bij de overschakeling naar ons nieuwe aanbod blijft deze inderdaad behouden. Als je nadien wijzigt van tarief dan vervalt de korting."
"Ja, maar in de voorwaarden staat ook "zolang je je tariefplan behoudt" En los daar van staat erin dat we op elk moment ons aanbod kunnen herzien, zoals we nu dus doen met onze nieuwe tariefplannen."
Is er iemand die al overgestapt is naar de nieuwe formules die wil kijken of je kan wisselen naar een ander tarief met behoud van de "levenslange" korting?
Laatst gewijzigd door freddie 02 jun 2024, 13:45, in totaal 1 gewijzigd.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 229 keer
Bedankt: 95 keer

Bericht

Net als op de screenshots van @Ptoeneigh zie ik huidig en dan de andere ook -5 € en net eronder staat voor 24 maanden.
Mijn huidige promo (2 jaar) loopt nog tot januari 2025. Moest ik nu overgaan naar de 14 -5 = 9 € (ipv10€) voor opnieuw 24 maanden.
Maar blijkbaar is het slechts 1 nummer (van de 4 gsm abos) die lukt waar dus die promo bijstaat ... beter nog beetje wachten ??
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ik wacht het nog even af.
Ik zou graag zekerheid hebben over de lifetime -€5 en hoe precies zit met wat in de EU mag gebruikt worden.

Hoe dan ook is het al heel leuk dat we allemaal de full boost gekregen hebben, dus klagen doe ik zeker niet!
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 23 keer

Bericht

Als de korting niet overzetbaar is, vermoed ik dat ze veel zuiniger zullen zijn met kortingen.
Ik weet niet hoe een klantenbestand er uitziet, maar de nieuwe tarieven kunnen vanuit Orange perspectief een prijs verhogingen zijn.
Hoe dan ook is Hey de goedkoopst en ik ga er vanuit dat Digi niet in de buurt zal komen.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 473 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

dragonflo schreef: 02 jun 2024, 13:35 Hoe dan ook is Hey de goedkoopst en ik ga er vanuit dat Digi niet in de buurt zal komen.
hey! is van orange, dus die kunnen wel wat "foetelen" natuurlijk... maar als digi wil slagen, en zijn "goedkoopste" waarmaken,
zullen ze toch onder de prijzen van hey & base moeten blijven.

ik verbruik meestal minder dan 10 / maand, maar bij sommige maanden (vooral de zomermaanden) kom ik weleens tussen de 20 & 30,
dus 50 heb ik niet nodig en 10 is me te weinig voor die maanden.

als ze uitkomen met iets a la 30gb data + 300 minuten bellen + 300 sms voor rond de 10 euro zou me dat prima uitkomen :)
(maar dat zie ik niet dadelijk gebeuren tbh)
Jozs
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

freddie schreef: 02 jun 2024, 11:54 Is er iemand die al overgestapt is naar de nieuwe formules die wil kijken of je kan wisselen naar een ander tarief met behoud van de "levenslange" korting?
Je kan het abonnement maar 1 keer per maand aanpassen, dus als ik nu aanpassen selecteer, krijg ik: dit abonnement komt niet in aanmerking. Dus voorlopig kan ik dit niet nakijken. Zowel In de app als in de web omgeving staat wel nog steeds bij voordelen 'Speciaal tarief -5€'
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

freddie schreef: 02 jun 2024, 11:54 Zonet even gechat met Hey!telecom en gevraagd hoe het zat met de "levenslange" korting...
"Het was niet de bedoeling dat de korting overdraagbaar zou zijn naar onze nieuwe abonnementen, dit is wel het geval. Of er komende week alsnog een wijziging gaat plaatsvinden voor mensen die dan nog overschakelen kan ik niet zeggen."
"Bij de overschakeling naar ons nieuwe aanbod blijft deze inderdaad behouden. Als je nadien wijzigt van tarief dan vervalt de korting."
"Ja, maar in de voorwaarden staat ook "zolang je je tariefplan behoudt" En los daar van staat erin dat we op elk moment ons aanbod kunnen herzien, zoals we nu dus doen met onze nieuwe tariefplannen."
Dit is wel goed om in het achterhoofd te houden, wie wil wisselen doet dat dus beter ‘snel’.
Van de andere kant heb ik nu zoiets van: ik doe helemaal niks en blijf lekker met €10 voor 40GB zitten, die ook in roaming te gebruiken zijn.
Ik kan wel zakken naar €9 voor 50 GB maar dan inderdaad het risico lopen dat ik de korting verlies.

Eigenlijk is het dan inderdaad een verkapte prijsverhoging, waarvan ze nochtans beloofd hadden dat ze dat ook dit jaar niet gingen doen.
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Alleen begrijp ik niet goed op wat ze zich baseren om de levenslange korting over te dragen.
Ik ben ook overgestapt maar zit aan het 14 euro abonnement.
Of het is puur geluk ?
kippewit
Plus Member
Plus Member

Bericht

Welke prijs zag je toen je een nieuw abonnement koos?
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

14 zag ik, het is gewoon raar dat anderen 9 kregen of krijgen
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 368 keer

Bericht

Ik heb het in verschillende treads al gezegd levenslang bestaat niet !!!!
je zou eens moeten gans den boel hier kunnen nagaan met de levenslange promos van mobistar en base en hoeveel er nog bestaat.
Zolang je binnen een structuur van een tariefplan blijft ok, maar meestal komen ze met nieuwe tariefplannen, andere namen en als je dan overstapt ben je de promo kwijt.
hoeveel sims zouden nog zijn bij base met levenslange belwaarde. Hoeveel sims zouden nog zijn met levenslange korting bij mobistar (ja die hebben ook nog zo een kortingen gegeven. En 3 maant later kwam nieuw tariefplan uit (geloof dat het dan was met de dieren) Mensen stapten over en alle levenlange promos waren weg kan er over meespreken. Weet nu wel niet of bij deze hier de naam is veranderd
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
luukske
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 29 keer

Bericht

Zo raar is dat niet, want hij heeft hier eerder verteld, dat hij een nieuw abonnement heeft genomen en dus niet zijn bestaande abonnement heeft aangepast. Op de nieuwe abonnementen zit geen korting van 5€.
Juist om deze reden heb ik vandaag 2 toestellen naar Orange omgezet. Korting van 24 maanden was afgelopen en bij omzetten werd geen nieuwe korting gegeven. Paar maandjes Orange en dan als nieuwe klant naar Hey bij de volgende kortingsactie :).
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Maar zoals ik ook al zei, mijn echtgenote is 2 weken geleden naar Orange gegaan en gisteren terug naar hey, dus een nieuwe aansluiting zogezegd. [heeft terug hetzelfde klantnummer en promo behouden]
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 98 keer

Bericht

"lifetime" is slechts zolang het specifieke product of service aangeboden is.

Je hebt ook zo van die "lifetime" services met eenmalig groter bedrag betalen dan per maand, best niet intrappen, vroeg of laat stopt het en je bent je geld kwijt. Ik heb dat wel geleerd ondertussen...
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 13 keer

Bericht

splinterbyte schreef: 02 jun 2024, 17:46 "lifetime" is slechts zolang het specifieke product of service aangeboden is.

Je hebt ook zo van die "lifetime" services met eenmalig groter bedrag betalen dan per maand, best niet intrappen, vroeg of laat stopt het en je bent je geld kwijt. Ik heb dat wel geleerd ondertussen...
hier idem , zeker met orange arend in der tijd !
Was 40Euro , kreeg je levenslang 10Euro korting.
ondertussen paar euro's gestegen , marocco uit het aanbod en onbeperkt in de EU hebben ze ook afgepakt ! :bang:
Daarom nooit meer orange.... :evil:
cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ik trek me daar geen hol van aan.
Gewoon hoppen van de goedkoopste naar de goedkoopste.

Ik zie dat als ik wil overstappen er weer 'onbeperkt ' staat. En OK, ik weet ook wel dat onbeperkt in marketingland iets anders betekent, maar je kan er maar je voordeel aan hebben, de tijd dat het duurt.
Afbeelding

Ik ga wel nog wachten met overstappen tot na de vakantie. Zo heb ik meer data voor Frankrijk en Nederland.

Wel eigenaardig dat ik het abonnement van mijn dochter niet kan veranderen. Ze heeft haar nummer daar een 2-tal weken na het mijne gezet:
Afbeelding
Bij haar is de boost ook volledig, maar hebben ze wel al onmiddellijk 20GB verbruik geplaatst, bij mij niet. Terwijl ik op +10 stond en zij op +5. Ze hebben haar boost dus zelfs afgenomen deze maand. Niet dat het uitmaakt, ze verbruikt toch amper iets.
Laatst gewijzigd door cadsite 03 jun 2024, 07:05, in totaal 1 gewijzigd.
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 13 keer

Bericht

Oude formule had tot de 31ste mei de 5 euro korting promo. Daar heb ik de 31ste op ingetekend. Nog geen nieuwe sim of logingegevens ontvangen voor het klantenportaal, enkel de order bevestig met de -5 euro levenslang promo.

Zeer benieuwd wat ik effectief ga krijgen nu...
-*-
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 760 keer
Bedankt: 499 keer
Recent bedankt: 14 keer

Bericht

Net overgestapt van 20gb boost (15€ - 5€ lifetime) naar L (14€ - 5€ lifetime).

Ook bevestiging in de portal en de app.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 193 keer

Bericht

Ik kreeg zonet onderstaande mail:

Je hey! 20 GB mobiele abonnement evolueert en wordt nog voordeliger!

Vanaf 1 juni:

1. Je huidige abonnement verandert van naam en wordt hey! 20 GB boostés ;

2. Geen hey! boost meer, je krijgt onmiddellijk al je mobiele data, je hoeft niet langer 1 jaar te wachten;

3. Je beschikt onmiddellijk over een groter datavolume!

Stripe motif
Corner motif
hey! 20 GB boostés

* 40 GB in België/EU (in plaats van 20 GB)

* Onbeperkt bellen

* Onbeperkt SMS'en

En dat allemaal voor dezelfde prijs!

(€15 exclusief promoties)

Circle motif

En goed nieuws komt nooit alleen!

Geniet je nu al van een actieve promotie of de jongerenkorting? Dan behoud je die!
Is het leven niet mooi?

Wat moet ik doen?

Helemaal niets! Het aanbod is automatisch aangepast sinds 1 juni 2024.

Ontdek onze nieuwe mobiele abonnementen tegen miniprijsjes!

Laat ons niet rond de pot draaien: België is waarschijnlijk bij de duurste landen in Europa op het gebied van mobiele communicatie! Bij hey! verbinden we ons ertoe om dat te proberen te veranderen!

We vinden mobiel verbonden zijn een essentiële behoefte! Daarom beslisten we om onze aanbiedingen nog royaler te maken en de prijs ervan te herzien, zodat we de meerderheid van de Belgische consumenten het goedkoopste mobiele abonnement op de markt kunnen aanbieden. *
Het rode zegt toch dat als je een promo had, deze gewoon behouden blijft. Of lees ik dat nu verkeerd??
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO