Nieuwe tarieven Hey! - mobiel
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 29 keer
Op de site van Hey staan nieuwe tarieven voor mobiel:
Nog geen communicatie ontvangen als klant hierover indien oude tarief behouden kan worden. Hopelijk blijft de -5EUR korting ook gelden. Deze staat wel nog in mijn klantezone, de boost is wel verdwenen van mijn account precies.Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 37 keer
De site is ontzettend traag... maar bij mij staat er:
40 GB + onbeperkt bellen + onbeperkt sms/mms
Data
40 GB 0 GB verbruikt
Laatste update : 01/06 01:33
(is gereset blijkbaar)
Aangezien ze idd nergens meer praten over een boost denk ik dat bestaande klanten gewoon de maximale boost gekregen hebben en de nieuwe intekenen op het abo zonder boost. Hopelijk kunnen we idd korting behouden en dan voor 9Eur 50GB krijgen
maar nu kan ik ook niet klagen.
Edit:
Nu staat er:
Data
20 GB -20 GB verbruikt
Laatste update : 01/06 01:44
40 GB + onbeperkt bellen + onbeperkt sms/mms
Data
40 GB 0 GB verbruikt
Laatste update : 01/06 01:33
(is gereset blijkbaar)
Aangezien ze idd nergens meer praten over een boost denk ik dat bestaande klanten gewoon de maximale boost gekregen hebben en de nieuwe intekenen op het abo zonder boost. Hopelijk kunnen we idd korting behouden en dan voor 9Eur 50GB krijgen

Edit:
Nu staat er:
Data
20 GB -20 GB verbruikt
Laatste update : 01/06 01:44
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
maar de upload is wel gewoon 20Mbps

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 17 keer
Zal inderdaad zoiets zijn. Vermoed wordt op termijn dat we worden overgezet naar het nieuwe tariefplan. De site veranderd ook continu het afgelopen uur, eerst heb je de boost nog, dan niet meer. Duidelijk nog werk aan de winkel lol.
Zouden we nu eindelijk eSIM en Visual Voicemail krijgen?;-)
Zouden we nu eindelijk eSIM en Visual Voicemail krijgen?;-)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
- Bedankt: 494 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Mijn teller is in de app op 0 gezet en ik heb de volle boost gekregen terwijl ik nog maar op de helft zat.
Mijn dochter zat aan 1/4 en bij haar staat er 20 gebruikt van de 40.
Mijn dochter zat aan 1/4 en bij haar staat er 20 gebruikt van de 40.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb nu het plan van 15 euro met ‘levenslange korting’ van 5 euro, dus voor 10 euro met 20+20gb.
Er staat nu inderdaad gewoon 40gb en de boost is verdwenen. Als ik echter in de app abonnement wijzigen neem, krijg ik mijn huidig abonnement te zien en de optie voor het abonnement met 160gb voor 20 euro ipv 25 euro.
Bij de 3 nieuwe andere abonnementen van 14, 9 en 7 euro gaat de 5 euro er niet af. Ik hoop dus dat het huidig abonnement niet verdwijnt (op termijn) en je verplicht wordt om dit van 9 euro of 14 euro te kiezen zonder korting.
Er staat nu inderdaad gewoon 40gb en de boost is verdwenen. Als ik echter in de app abonnement wijzigen neem, krijg ik mijn huidig abonnement te zien en de optie voor het abonnement met 160gb voor 20 euro ipv 25 euro.
Bij de 3 nieuwe andere abonnementen van 14, 9 en 7 euro gaat de 5 euro er niet af. Ik hoop dus dat het huidig abonnement niet verdwijnt (op termijn) en je verplicht wordt om dit van 9 euro of 14 euro te kiezen zonder korting.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 27 keer
Idem hier. Teller werd niet gereset. Merk op dat bij oude abbos alle data geldig is in de volledige EU. Bij de nieuwe is dit niet meer het geval.Jozs schreef: 01 jun 2024, 06:29 Ik heb nu het plan van 15 euro met ‘levenslange korting’ van 5 euro, dus voor 10 euro met 20+20gb.
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 64 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hey! volgt altijd al de regels opgelegd door de EU m.b.t. data in de EU. De data is nog nooit allemaal beschikbaar geweest in het buitenland, ik spreek uit ervaring.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 194 keer
Die nieuwe tarieven zijn minder interessant dan de vorige. ik heb voor 10€ onbeperkt bellen/sms en door de boost 40GB data. Ik ga gewoon op dat profiel blijven.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 15 keer
Dat is omdat je - 5€ korting hebt gedurende 24 maanden of for life.Vaganzza schreef: 01 jun 2024, 07:20 Die nieuwe tarieven zijn minder interessant dan de vorige. ik heb voor 10€ onbeperkt bellen/sms en door de boost 40GB data. Ik ga gewoon op dat profiel blijven.
Ze zullen ongetwijfeld ook kortingen geven op de nieuwe tarieven wanneer Digi er is. En dan heb je misschien 14€ - 5€ = 9€ voor onbeperkt bellen, smsen en 50 GB
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 94 keer
- Bedankt: 42 keer
En nog eens 20 GB extra in de EU! Ongeloofelijk.dragonflo schreef: 01 jun 2024, 08:35 Zou die korting dan nog altijd "levenslang" zijn? Een euro minder en 10gb meer.![]()
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
- Bedankt: 494 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Is geen 20 extra in de EU, is 20 van de 50 in de EU.VossyGamer schreef: 01 jun 2024, 08:38En nog eens 20 GB extra in de EU! Ongeloofelijk.dragonflo schreef: 01 jun 2024, 08:35 Zou die korting dan nog altijd "levenslang" zijn? Een euro minder en 10gb meer.![]()
Als die -€5 levenslang blijft is dit alvast een héél mooi abonnement (het staat bij, maar wel in het frans, maar goed, het staat er).
Hoeveel van de huidige 40GB kunnen we nu eigenlijk in de EU gebruiken?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
- Bedankt: 39 keer
Van de oude 40GB kun je alles gebruiken in de EU volgens mij omdat die boost meetelt voor de EU-data. Het was enkel het hoogste abonnement van 160GB waar de boost niet meetelt voor de EU en bleef hangen op 35GB. Correct me if I'm wrong.cadsite schreef: 01 jun 2024, 08:41Is geen 20 extra in de EU, is 20 van de 50 in de EU.VossyGamer schreef: 01 jun 2024, 08:38En nog eens 20 GB extra in de EU! Ongeloofelijk.dragonflo schreef: 01 jun 2024, 08:35 Zou die korting dan nog altijd "levenslang" zijn? Een euro minder en 10gb meer.![]()
Als die -€5 levenslang blijft is dit alvast een héél mooi abonnement (het staat bij, maar wel in het frans, maar goed, het staat er).
Hoeveel van de huidige 40GB kunnen we nu eigenlijk in de EU gebruiken?
Zie https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... B%2025%25).
Dus als je vaak in het buitenland zit lijkt me het oude 40GB-abonnement interessanter.Met een hey! abonnement van 80 GB kun je je hey! boost enkel in België gebruiken
Met de hey! abonnementen van 2 GB en 20 GB kun je je hey! boost overal in de EU-zone gebruiken
-
- Elite Poster
Heb mezelf overgezet, prijs is idd 9Eur/50GB

-
- Elite Poster
Klantenzone zegt 50GB BE+EU en dan nog eens 20GB EU
Edit:

Edit:

Laatst gewijzigd door datakiller 01 jun 2024, 10:03, in totaal 2 gewijzigd.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 112 keer
Ik zag het bericht vannacht en inderdaad zoals beschreven zorgde het even voor wat tegenstrijdige info maar dit is inderdaad ongezien: het was al goed en nu lijkt het nog beter geworden voor wie de -5€ lifetime promo heeft.
Aangezien ze deze regelmatig hebben en nu ook transparanter (zonder boost) uit de vergelijkingen komen concurreren ze nog beter met Base (en Digi).
Ongelooflijk wat een (paniek?) effect Digi veroorzaakt.
Of kunnen we het gewoon keiharde concurrentie noemen om het ze heel moeilijk te maken?
Hoe dan ook, de 4e speler doet al zijn werk zelfs voordat ze ze er is
Edit: nu nog iets betere specs en/of korting op vast internet wat feitelijk zou je deze beter bij Base nemen nu gezien de betere snelheid (200/20 vs 150/15 in Vlaanderen als ik het goed heb).
Aangezien ze deze regelmatig hebben en nu ook transparanter (zonder boost) uit de vergelijkingen komen concurreren ze nog beter met Base (en Digi).
Ongelooflijk wat een (paniek?) effect Digi veroorzaakt.
Of kunnen we het gewoon keiharde concurrentie noemen om het ze heel moeilijk te maken?
Hoe dan ook, de 4e speler doet al zijn werk zelfs voordat ze ze er is

Edit: nu nog iets betere specs en/of korting op vast internet wat feitelijk zou je deze beter bij Base nemen nu gezien de betere snelheid (200/20 vs 150/15 in Vlaanderen als ik het goed heb).
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 842 keer
- Bedankt: 537 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Of de nieuwe tarieven beter zijn hangt wat af of je veel belminuten gebruikt of SMS.
Mooi aanbod wel!
Mooi aanbod wel!
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
Nog iemand die niet meer kan inloggen? Ik kom op "https://auth.heytelecom.be/login/error" uit met een witte pagina (met password manager, dus het wachtwoord is juist).

-
- Administrator
Werkt zonder problemen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
- Bedankt: 227 keer
- Recent bedankt: 6 keer
De Hey L blijft tegenstrijdig - op sommige plekken 300 minuten op sommige onbeperkt. De detail pagina's zegt onbeperkt - de start pagina 300 minuten. Ik ben benieuwd. Maar idd - de prijsvechters gaan echt vechten nu.
Misschien nog een tijdelijk promo bij Base op maandag ?
Ik ben wel benieuwd hoe lang Mobile Vikings nog gaat blijven toekijken.
Misschien nog een tijdelijk promo bij Base op maandag ?
Ik ben wel benieuwd hoe lang Mobile Vikings nog gaat blijven toekijken.
-
- Elite Poster

Hoeveel data verbruiken jullie nu gemiddeld?
Ik vind het zelf wel ‘lekker’ om er niet op te moeten letten maar tenzij je veel video e.d consumeert (social media enzo) en veel pendelt kom je in de praktijk toch wel toe zelfs met die 20 GB in roaming toch?
Ik heb altijd zoveel over maar dat is natuurlijk ook de bedoeling, zodat je niet per ongeluk met extra kosten zit want dat is het verdienmodel natuurlijk!
Een gekende truc om je teller te resetten is van abonnement wisselen (mag 1x per maand). En/of het geluk hebben dat je facturatie cyclus gunstig valt natuurlijk.
Toegevoegd na 1 minuut 32 seconden:
ik dacht bij het lezen van deze zin dat er ging staan: “Ik ben wel benieuwd hoe lang Mobile Vikings nog gaat blijven bestaan”Tomsworld schreef: 01 jun 2024, 10:08 Ik ben wel benieuwd hoe lang Mobile Vikings nog gaat blijven toekijken.
Toegevoegd na 3 minuten 8 seconden:
Ik vind het trouwens nog altijd schandalig, en dat zie je ook in de vele reviews, dat je bij Hey nog altijd geen fatsoenlijke limiet kunt instellen om niet te hard buiten je bundel te gaan, al dan niet in roaming.
Zeker met de wat krappere roamingvolumes bij de nieuwe formules, blijft dit een potentieel probleem. Zeker voor wie in de buurt komt van Zwitserland of Turkije. Dat is kassa kassa natuurlijk.
-
- Starter
- Bedankt: 2 keer
Heb net iemand aangeraden om naar het tariefplan met 20 GB over te stappen en die nummeroverdracht is gisteren gebeurd. Sinds de prijsverlaging naar €10 en het wegvallen van de korting voor -26-jarigen, leek mij dat ideaal. Hopelijk dat het dan wel zo blijft.
Voor mij persoonlijk is het aanbod zowel verbeterd als verslechterd. Als ik bij 'Hey!' zat, zou ik voor mezelf ook de 20 GB @ €10 genomen hebben, en even op mijn tandjes bijten tot ik voldoende boost heb opgebouwd. Hun 50 GB @ €14 is daarvoor een mooi alternatief, maar uiteindelijk - althans momenteel - meer dan ik zou nodig hebben qua data en voor sommige maanden misschien net te weinig qua belminuten, wat je naar een duurder abonnement dwingt... net zoals dat het geval was bij Undo. Deze wijziging in tariefplannen loopt overigens een beetje in lijn met de beweging die Undo recent heeft gemaakt wat betreft hun aanbod.
Voor mij persoonlijk is het aanbod zowel verbeterd als verslechterd. Als ik bij 'Hey!' zat, zou ik voor mezelf ook de 20 GB @ €10 genomen hebben, en even op mijn tandjes bijten tot ik voldoende boost heb opgebouwd. Hun 50 GB @ €14 is daarvoor een mooi alternatief, maar uiteindelijk - althans momenteel - meer dan ik zou nodig hebben qua data en voor sommige maanden misschien net te weinig qua belminuten, wat je naar een duurder abonnement dwingt... net zoals dat het geval was bij Undo. Deze wijziging in tariefplannen loopt overigens een beetje in lijn met de beweging die Undo recent heeft gemaakt wat betreft hun aanbod.
-
- Elite Poster
ik denk dat dit een hardnekkig misverstand is:SPRN schreef: 01 jun 2024, 10:29
Voor mij persoonlijk is het aanbod zowel verbeterd als verslechterd. Als ik bij 'Hey!' zat, zou ik voor mezelf ook de 20 GB @ €10 genomen hebben, en even op mijn tandjes bijten tot ik voldoende boost heb opgebouwd. Hun 50 GB @ €14 is daarvoor een mooi alternatief, maar uiteindelijk - althans momenteel - meer dan ik zou nodig hebben qua data en voor sommige maanden misschien net te weinig qua belminuten, wat je naar een duurder abonnement dwingt...
De L heeft 50 GB en onbeperkt bellen (€14)
De M heeft 10 GB, 300 min, 1000 sms (€9)
Voor wie de -5€ promo heeft gaat hier nog eens €5 vanaf.
Dus het is te hopen dat die promo nog eens komt (zoals de laatste jaren wel regelmatig het geval was, en nu zeker nog te verwachten gezien de hevige concurrentie).
Dan heb je de “L” met 50 GB en onbeperkt bellen voor€9. (Zie hierboven, iemand heeft het vandaag al genomen en ik heb die optie ook maar laat het voorlopig even staan op m’n oude tariefplan).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 504 keer
benieuwd of base dan, gelijk met de lancering van hun internet & tv aanbod, ook een tegenactie doet op de wijzigingen van hey.
het 50gb abbo bij base is nu zowat 10 euro duurder, dat is toch een opvallend verschil gezien zowel base als hey de "budgetversies" van hun grote broers zijn.
de oude klanten hebben een lichtelijk andere versie van de nieuwe formules, schijnbaar
het 50gb abbo bij base is nu zowat 10 euro duurder, dat is toch een opvallend verschil gezien zowel base als hey de "budgetversies" van hun grote broers zijn.
het is geen misverstand: voor nieuwe klanten is die L niet onbeperkt.Ptoeneigh schreef: 01 jun 2024, 10:43 ik denk dat dit een hardnekkig misverstand is:
De L heeft 50 GB en onbeperkt bellen (€14)
de oude klanten hebben een lichtelijk andere versie van de nieuwe formules, schijnbaar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Splitter 01 jun 2024, 11:18, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter Plus
- Bedankt: 3 keer
Ik heb nu de 20gb formule voor 10 euro levenslang [zit aan 40 gb ondertussen]
Nu kan ik veranderen naar onderstaande maar kan iemand effectief bevestigen of je dan ook de 5 euro korting krijgt en dus maar 9 euro betaald.
Indien ja, is dit een no brainer
EDIT: heb het ondertussen besteld, hopelijk nu effectief die korting en onbeperkt bellen.
Nu kan ik veranderen naar onderstaande maar kan iemand effectief bevestigen of je dan ook de 5 euro korting krijgt en dus maar 9 euro betaald.
Indien ja, is dit een no brainer
EDIT: heb het ondertussen besteld, hopelijk nu effectief die korting en onbeperkt bellen.
Laatst gewijzigd door diederik_moortgat 01 jun 2024, 11:17, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Inderdaad @Splitter het is redelijk bizar:
In de app krijg ik de versie met onbeperkt bellen maar zie ik niet direct de -€5 korting:
Via de website zie ik de korting wel maar staan er inderdaad 300 belminuten. Dat zou voor mij voldoende zijn maar het is inderdaad toch weer oppassen natuurlijk.
@SPRN dit is de info voor bestaande klanten met de lifetime promo. Mogelijk gaan de onduidelijkheden nog worden rechtgezet in de komende dagen (?).
In de app krijg ik de versie met onbeperkt bellen maar zie ik niet direct de -€5 korting:
Via de website zie ik de korting wel maar staan er inderdaad 300 belminuten. Dat zou voor mij voldoende zijn maar het is inderdaad toch weer oppassen natuurlijk.
@SPRN dit is de info voor bestaande klanten met de lifetime promo. Mogelijk gaan de onduidelijkheden nog worden rechtgezet in de komende dagen (?).
-
- Starter Plus
- Bedankt: 3 keer
Staat al actief blijkbaar
Wel 14 euro, benieuwd of op de eerste factuur de 5 euro er af zal gaan Verstuurd vanaf mijn Pixel 8 Pro met Tapatalk
Wel 14 euro, benieuwd of op de eerste factuur de 5 euro er af zal gaan Verstuurd vanaf mijn Pixel 8 Pro met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 25 keer
Hun website is inconsistent. Op één pagina staat ongelimiteerd en op de andere niet. Als ik mijn verbruik op de website bekijk staat er ook ongelimiteerd.
Op de contractsamenvatting staat:
Op de contractsamenvatting staat:
Het hey! Mobile L gsm abonnement omvat 50 GB (waarvan 20 GB in EU), onbeperkt bellen, sms'en en mms'en
en hey! Mobile L in België en in roaming in een lidstaat van de Europese Unie
-
- Administrator
De evolutie om producten te lanceren met halfbakken websites blijf ik toch een rare vinden. Je ziet het wel overal terugkeren...
-
- Starter
- Bedankt: 2 keer
Mijn excuses, ik heb mij alleen gebaseerd op wat hun website mij voorschotelde.Ptoeneigh schreef: 01 jun 2024, 10:43 De L heeft 50 GB en onbeperkt bellen (€14)
De M heeft 10 GB, 300 min, 1000 sms (€9)
Hoewel nog steeds, in mijn geval, met een verbruik van meestal niet meer dan 30 GB, de €10-variant nog steeds een kleine besparing zou geweest zijn na maximum een half jaar. Slechts na een heel jaar zou je dus wel minder per GB betalen met de vorige situatie. De stap van 10 naar 50 GB is wel groot, maar dat is uiteraard totaal persoonlijk en belangrijker: voor het verschil van €5 waarschijnlijk verwaarloosbaar voor de meeste klanten.
Dank je wel voor de correctie, Ptoeneigh!
-
- Elite Poster
Niet nodig / geen dank, je baseert je op de website en gaat er vanuit dat de info correct is.SPRN schreef: 01 jun 2024, 12:14 Mijn excuses, ik heb mij alleen gebaseerd op wat hun website mij voorschotelde.
Ik vermoed een vergissing tussen verschillende versies die het uiteindelijk niet gehaald hebben.
Laten we hopen dat de meest gunstige versie (met onbeperkt bellen en de lifetime promo) het zal worden.
Ik ben zelf ook blij met de info die iedereen hier deelt.
Voorlopig zal ik even blijven plakken op de optie van €10 die “hey! 20 GB boost” noemt waarbij het volume 40 GB is ook in de EU.
Het is zoals de rest zender al aanhaalde niet echt de moeite om nu te veranderen voor een euro minder en dan het risico lopen dat er weer gedoe komt zodat de klantendienst moet tussenkomen. Alleszins een positieve evolutie wel.
Nu nog hun klantenzone wat meer op die van Base laten trekken en we zijn er

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 64 keer
? Het gaat toch over Hey! en niet over Proximus. Wat mis ik?proximusboyke schreef: 01 jun 2024, 09:53Moet ik U tegenspreken bij proximus kan je alles gebruiken in de eu.Flying schreef: 01 jun 2024, 07:02 Hey! volgt altijd al de regels opgelegd door de EU m.b.t. data in de EU. De data is nog nooit allemaal beschikbaar geweest in het buitenland, ik spreek uit ervaring.
Er staat niks meer appart voor de eu bundel.
En getest en het gaat gewoon van mijn 350gb af
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 9 keer
ik zit net op de nieuwe L formule en er staat wel degelijk via my hey verbruik gegevens onbeperkt bellen en sms'n.
Heb er screenshots van genomen zodat ik het kan aantonen moest het veranderen
Heb er screenshots van genomen zodat ik het kan aantonen moest het veranderen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 27 keer
Bij overschakelen vervalt de 5€ for life korting vermoed ik?
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36