De v7c is hier toegekomen en geïnstalleerd, in de plaats van de v6. Daar waar de v6 me af en toe eens een "blauw en geel" beeld gaf bij het ontwaken, heb ik dit nu heel regelmatig voor met de v7c wanneer die een tijdje in slaap staat. Een reboot (via het knopje achteraan) lost dit probleem altijd op. Maar toch blijft het vervelend.
Met "geel en blauw" beeld bedoel ik dat het beeld wel speelt maar quasi enkel in blauwe en gele tonen.
Ik heb de "economische" optie niet aangezet: hij gaat dus nooit echt in diepe slaap. Iemand een idee? Na een reboot is het opgelost voor de rest van de dag....
Nieuwe decoder V7c
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 586 keer
- Bedankt: 716 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Leuke oplossing, je hebt een slechte app die niet goed werkt op een toestel. Je doet het toestel weg en behoudt de slechte app, je betaalt nu ook maandelijks voor een slecht toestel 
Ik heb die decoder ook gehad, die liep net zoals alle anderen soms eens vast. De app hetzelfde. Nadien de app op Apple TV gehad, dat werkte hier beter maar niet altijd, soms ook nog een vastloper terwijl de andere apps dat niet hadden. Gestopt met PX en dus enkel via streaming TV op Apple TV, apps werken gewoon zoals het hoort, een hogere snelheid voor minder geld.

Ik heb die decoder ook gehad, die liep net zoals alle anderen soms eens vast. De app hetzelfde. Nadien de app op Apple TV gehad, dat werkte hier beter maar niet altijd, soms ook nog een vastloper terwijl de andere apps dat niet hadden. Gestopt met PX en dus enkel via streaming TV op Apple TV, apps werken gewoon zoals het hoort, een hogere snelheid voor minder geld.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 3 keer
Het straffe is dat ik bijna geen problemen meer heb sinds de V7c.
Wat me wel is opgevallen dat is dat gelijk mijne tv ofzo er soms eens een probleem mee heeft dat alles wat stroever ofzo loopt. Ik schakel naar hdmi 2 bv en dan nvidia shield opzette en soms kan het eens gebeuren dat het plots gelijk effe vastloopt, moetk effe 2 min wachten ofzo, schiet er dan weer door, zeer raar. Als ik eens al mijn stekker blokken uitleg dan eens gelijk alles weer gereset. Met de decoder ook al tegen gekomen door dat schakelen altijd, tis alsof het eens gelijk beetje vast loopt maar tligt niet aan den decoder hier.
Beste dat je doet in feite is iedere dag eens alles uitleggen effekes en terug aan, mee ne smartphone merk ik ook dat dat eens goed is om die eens te heropstarten.
Wat me wel is opgevallen dat is dat gelijk mijne tv ofzo er soms eens een probleem mee heeft dat alles wat stroever ofzo loopt. Ik schakel naar hdmi 2 bv en dan nvidia shield opzette en soms kan het eens gebeuren dat het plots gelijk effe vastloopt, moetk effe 2 min wachten ofzo, schiet er dan weer door, zeer raar. Als ik eens al mijn stekker blokken uitleg dan eens gelijk alles weer gereset. Met de decoder ook al tegen gekomen door dat schakelen altijd, tis alsof het eens gelijk beetje vast loopt maar tligt niet aan den decoder hier.
Beste dat je doet in feite is iedere dag eens alles uitleggen effekes en terug aan, mee ne smartphone merk ik ook dat dat eens goed is om die eens te heropstarten.
Laatst gewijzigd door philippe_d 01 okt 2024, 12:34, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 142 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Dank voor jullie reacties ivm mijn vraag naar een 'generiek product'. Aangezien geen succes met Pickx App noch op Android media player, noch op Apple TV zal ik mijn schoonbroerke voorstellen om toch maar te gaan voor de 8 euro huur ...
Dank voor de reacties !
Dank voor de reacties !
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 3 keer
Waarom niet casten dan?
Je koopt bv een chromecast 4K (tenzij die geen 4K tv heeft) en dan met je smartphone de pickx app casten.
Je koopt bv een chromecast 4K (tenzij die geen 4K tv heeft) en dan met je smartphone de pickx app casten.
Laatst gewijzigd door philippe_d 01 okt 2024, 12:35, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 142 keer
- Recent bedankt: 2 keer
'k ga hem dat inderdaad adviseren. Hij kan zelfs via zijn Blue Ray speler casten naar zijn TV.
Ik dacht dat - zoals bij de TN app - de Pickx app zeer gemakkelijk te installeren was op een Android Media Player. Blijkbaar niet. Hij moet beslissen ...
Ik dacht dat - zoals bij de TN app - de Pickx app zeer gemakkelijk te installeren was op een Android Media Player. Blijkbaar niet. Hij moet beslissen ...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 8 keer
De V7c : welke hdmi heeft die?
1.4, 2.0 of 2.1
Iemand die dat weet?
Ben eens aan het kijken ook voor die nieuwe google streamer wat die heeft.
1.4, 2.0 of 2.1
Iemand die dat weet?
Ben eens aan het kijken ook voor die nieuwe google streamer wat die heeft.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
Nokia 8010 streaming box kopen. We hebben die ook en super tevreden van
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49