Nieuwe decoder V7c
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 341 keer
- Bedankt: 513 keer
- Recent bedankt: 5 keer
https://www.lalibre.be/economie/digital ... JKRYP2CUI/
De nieuwe decoder kan werken zonder ethernet-kabel en zou ook zuiniger moeten zijn.
De nieuwe decoder kan werken zonder ethernet-kabel en zou ook zuiniger moeten zijn.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 35 keer
er gaan binnen kort decoders getest worden bij nieuwe klanten. maar als personeels lid slaag ik deze liever over in deze fase. en hou er rekening mee wil je de beste ervaring is kabel het beste
-
- Starter
Ik heb 2 weken geleden de V7 box in huis gekregen, en heb hem en de afstandsbediening ingesteld zoals gevraagd. Er blijf echter een probleempje dagelijks terug komen, tussen 11,30 uur en 12,00 uur valt het ingegeven programma weg en moet ik op het pijltje van de afstandsbediening drukken om naar het programma terug te keren, en ben ik weer gerust voor een etmaal. Met mijn vorige B-box werd mij aangeraden om deze 's nachts stand by te laten staan omdat eventuele updates dan konden door komen. Wanneer ik nu vooe het slapen gaan mijn TV afzet, word de V7 box ook afgesloten (rode lampjes), en moet ik 's anderdaags de V7 terug opstarten. Normaal ??.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 24 keer
https://www.proximus.com/nl/news/2024/2 ... ption.html#
Proximus heeft een nieuwe TV Box geïntroduceerd die krachtiger en compacter is, en minder energie verbruikt. De nieuwe box heeft verbeterde hardware, 3 GB RAM, en is ongeveer 40% kleiner. Bovendien bevat het apparaat ingebouwde Wi-Fi 6 technologie, waardoor klanten draadloos kunnen verbinden met hun thuisnetwerk.
De nieuwe TV Box wordt geleidelijk uitgerold vanaf 15 maart, eerst voor nieuwe aansluitingen, en later zullen ook oudere modellen bij bestaande klanten gratis worden vervangen.
-
- Elite Poster
Is het nog altijd zo dat die boxen vooral moeten dienen om extra huur of hogere prijs van pack te verantwoorden? PX zou toch ook kunnen werken aan een volledig aanbod via internetplatform, zoiets als TV-Vlaanderen. Dan zit je niet met die onnodige en verschillende boxen en kan je veel sneller updaten.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 14 keer
Grootste tekortkoming voor ons is dat opgenomen programma’s maar 60 dagen bewaard kunnen en geen verlenging mogelijk is. Gelukkig hebben we nog de v5c maar die loopt dan weer bijna dagelijks soms meerdere keren vast bij opgenomen programma’s. Als het van mij afhing was ik al lang over op kijken via de apps
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 11 keer
Wat zijn nu precies de verschillen tussen de V7 en de V7c? zuiniger en kleiner?
Kun je deze box aanvragen of dien je te wachten?
Vroeger kon je de V7 vragen door te melden dat je Disney+ wou gebruiken. Kreeg je hem direkt.
Kun je deze box aanvragen of dien je te wachten?
Vroeger kon je de V7 vragen door te melden dat je Disney+ wou gebruiken. Kreeg je hem direkt.
-
- Elite Poster
Je kan wachten tot uw vorige kapot gaat of niet wachten en zeggen dat hij kapot is. De nieuwe zou 40% zuiniger zijn maar de vorige zou ook al superzuinig moeten zijn volgens de berichten toen 

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 3 keer
Via de tv nieuwe box aanvragen? Zie dat nergens. Update ; Zou komen las ik dat het voor de V5 is , de v7 heeft die shop pagina niet.
Het is wel mogelijk om de nieuwe TV Box aan te vragen, maar dan betaal je een omruilkost. Daarvoor kan je vanaf 15 maart terecht bij de Proximus-shops, de -klantendienst of bij het Pickx-menu op je tv.
En je moet eens ne shop bellen, da gaat gewoonweg niet e, tis 1 nummer 0800, zijde niks mee ze, heb gistere eens gebeld, zinloos.
Dan maar via fb proberen zekers.
Toegevoegd na 16 minuten 1 seconde:
Oke, heb kunnen spreken met medewerker die het nagevraagd heeft; voor bestaande klanten kan je tegen betaling de omruiling pas doen vanaf 28 maart.
Ik heb wel de omruilkost niet meegekregen maar dat zal denk ik max 50 euro zijn.
Toegevoegd na 7 uren 49 minuten 47 seconden:
Een oude TV Box omruilen en een nieuwe TV Box aanvragen is heel makkelijk. Met de nieuwste TV Box ervaar je Pickx op de beste manier. Hou wel rekening met een éénmalige omruilingskost van €49.
De éénmalige omruilkost valt weg als je geabonneerd bent op één van de volgende de tv-optie(s) Pickx All Stars, Pickx All Stars & Sports of Disney+
Een nieuwe TV Box aanvragen doe je als volgt:
Via je tv-toestel ga je naar het Pickx TV-menu (‘Shop’)
Of je contacteert onze klantendienst.
Onze nieuwste TV-decoder bevat geïntegreerde Wi-Fi-6 technologie. Je kan ervoor kiezen het toestel draadloos te verbinden met het thuisnetwerk, zonder externe booster. Voor een optimale en stabiele tv-ervaring blijft een bekabelde verbinding wel aangeraden. Met de flexibiliteit om te kiezen tussen deze twee opties, bepaal je zelf hoe je je TV Box wilt aansluiten.
De huurprijs van je eerste TV Box is inbegrepen in je Flex pack. Voor een 2de TV Box betaal je een huurprijs van € 8 /maand extra. Vanaf een 3de TV Box is dit € 6 / maand / TV Box.
In Flex Premium pack zijn 2 TV Boxen gratis.
Als je geen TV Box hebt, blijft de prijs van je Flex pack dezelfde.
Toegevoegd na 19 uren 41 minuten 7 seconden:
Wat vinden jullie; zijn geld waard om 49 euro voor te betalen?
Uiteraard zal ik mijn eigen beslissing nemen en zal het hoogst waarschijnlijk doen, als alles wat sneller gaat dan is dat gewoon aangenamer vind.
Je kan hem gratis krijgen maar de vraag is dan natuurlijk; hoelang op wachten dan? Want ik moet waar ik woon op alles wel zeer zeer lang wachten; er is hier geene 5G en geene Fiber, ik zit hier in de prehistorie.
Ik zou naar telenet kunnen gaan natuurlijk maarja.... het gras is niet altijd groener aan den overkant. Daarmee bedoel ik dat ik al telenet heb gehad en dat iedere dag er minstens 2 keer internet uitval was ppff, met proximus heb ik dat bijna nooit voor, om te gamen is proximus wel goed ook.
Telenet is ook duurder , voordeel is dan dat ze hogere snelheden hebben.
Zal bij proxi blijven, ik krijg af en toe cadeauke dat ik gratis foto kan krijgen, eind 2023 2 gratis kinepolis tickets gekregen, da krijgde van de andere niet. Mooi meegenomen toch.
Het is wel mogelijk om de nieuwe TV Box aan te vragen, maar dan betaal je een omruilkost. Daarvoor kan je vanaf 15 maart terecht bij de Proximus-shops, de -klantendienst of bij het Pickx-menu op je tv.
En je moet eens ne shop bellen, da gaat gewoonweg niet e, tis 1 nummer 0800, zijde niks mee ze, heb gistere eens gebeld, zinloos.
Dan maar via fb proberen zekers.
Toegevoegd na 16 minuten 1 seconde:
Oke, heb kunnen spreken met medewerker die het nagevraagd heeft; voor bestaande klanten kan je tegen betaling de omruiling pas doen vanaf 28 maart.
Ik heb wel de omruilkost niet meegekregen maar dat zal denk ik max 50 euro zijn.
Toegevoegd na 7 uren 49 minuten 47 seconden:
Een oude TV Box omruilen en een nieuwe TV Box aanvragen is heel makkelijk. Met de nieuwste TV Box ervaar je Pickx op de beste manier. Hou wel rekening met een éénmalige omruilingskost van €49.
De éénmalige omruilkost valt weg als je geabonneerd bent op één van de volgende de tv-optie(s) Pickx All Stars, Pickx All Stars & Sports of Disney+
Een nieuwe TV Box aanvragen doe je als volgt:
Via je tv-toestel ga je naar het Pickx TV-menu (‘Shop’)
Of je contacteert onze klantendienst.
Onze nieuwste TV-decoder bevat geïntegreerde Wi-Fi-6 technologie. Je kan ervoor kiezen het toestel draadloos te verbinden met het thuisnetwerk, zonder externe booster. Voor een optimale en stabiele tv-ervaring blijft een bekabelde verbinding wel aangeraden. Met de flexibiliteit om te kiezen tussen deze twee opties, bepaal je zelf hoe je je TV Box wilt aansluiten.
De huurprijs van je eerste TV Box is inbegrepen in je Flex pack. Voor een 2de TV Box betaal je een huurprijs van € 8 /maand extra. Vanaf een 3de TV Box is dit € 6 / maand / TV Box.
In Flex Premium pack zijn 2 TV Boxen gratis.
Als je geen TV Box hebt, blijft de prijs van je Flex pack dezelfde.
Toegevoegd na 19 uren 41 minuten 7 seconden:
Wat vinden jullie; zijn geld waard om 49 euro voor te betalen?
Uiteraard zal ik mijn eigen beslissing nemen en zal het hoogst waarschijnlijk doen, als alles wat sneller gaat dan is dat gewoon aangenamer vind.
Je kan hem gratis krijgen maar de vraag is dan natuurlijk; hoelang op wachten dan? Want ik moet waar ik woon op alles wel zeer zeer lang wachten; er is hier geene 5G en geene Fiber, ik zit hier in de prehistorie.
Ik zou naar telenet kunnen gaan natuurlijk maarja.... het gras is niet altijd groener aan den overkant. Daarmee bedoel ik dat ik al telenet heb gehad en dat iedere dag er minstens 2 keer internet uitval was ppff, met proximus heb ik dat bijna nooit voor, om te gamen is proximus wel goed ook.
Telenet is ook duurder , voordeel is dan dat ze hogere snelheden hebben.
Zal bij proxi blijven, ik krijg af en toe cadeauke dat ik gratis foto kan krijgen, eind 2023 2 gratis kinepolis tickets gekregen, da krijgde van de andere niet. Mooi meegenomen toch.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1470 keer
- Bedankt: 1289 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Ik vind het toch wel bizar om een omruilkost te betalen voor een decoder die je huurt. Je betaalt al alle jaren de aankoopprijs van dat ding terug aan proximus
.

-
- Plus Member
Vindk ook ze maarja...... Mijn probleem is, de V7 is zeker niet slecht maar komt soms wat traag over. Kga eens in de instellingen kijken of ik die wat sneller kan doen gaan maar vrees ervoor haha. De decoder heeft toch soms tijd nodig om vooruit te gaan.
Heb de eco modus eens afgezet.
Heb de eco modus eens afgezet.
Laatst gewijzigd door on4bam 16 maa 2024, 16:21, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: full quote verwijderd
Reden: full quote verwijderd
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 259 keer
- Bedankt: 47 keer
Gewoon lang genoeg wachten, op een gegeven moment geraakt die gratis tot bij jou.Goztow schreef: 16 maa 2024, 13:49 Ik vind het toch wel bizar om een omruilkost te betalen voor een decoder die je huurt. Je betaalt al alle jaren de aankoopprijs van dat ding terug aan proximus.
Of van uw oren maken.
Heb ik destijds bij TN ook gedaan toen ze mij voor de 2de keer een ouw kreng wilde meegeven.
Jamaar, ze gaan u daar wel 50 euro voor aanrekenen (in de winkel) als we u dat nieuwe model meegeven.
Maar nee hoor.
Nieuwe decoder mee en thuis direct naar TN gebeld en mijn zeg eens gedaan.
En het is wat je zegt, die dingen zijn al lang afgeschreven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 151 keer
- Bedankt: 372 keer
- Recent bedankt: 1 keer
gewoon zeggen dagget discriminatie vind. En niet akkoord gaat dat je evenveel moet betalen als een nieuwe klant met de nieuwste apparatuur. Dat ge een nieuwe decoder wilt of dat ge nadenkt om op te stappen. Veel kans dat je een zal krijgen.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Elite Poster
Meestal is heel dat gedoe niet nodig. Breng gewoon je oude decoder binnen met de melding dat hij kapot is. Zeg erbij dat je graag als goede klant de nieuwe wil en dan wandel je even later buiten met wat je wil zonder extra kost. Zoals inderdaad al opgemerkt, je hebt dat ding al meermaals afbetaald dus geen reden om nog eens te betalen voor een overbodige decoder die ze u opdringen. Ik heb op die manier telkens de nieuwste decoder gehad.
-
- Plus Member
Jamaja, ze testen toch dien box bij hun? Bij telenet ben ik dat ooit eens tegen gekomen, box kapot en kwam ermee in de shop en ze hebben die getest of die effectief kapot was.Dizzy schreef: 17 maa 2024, 11:32 Meestal is heel dat gedoe niet nodig. Breng gewoon je oude decoder binnen met de melding dat hij kapot is. Zeg erbij dat je graag als goede klant de nieuwe wil en dan wandel je even later buiten met wat je wil zonder extra kost. Zoals inderdaad al opgemerkt, je hebt dat ding al meermaals afbetaald dus geen reden om nog eens te betalen voor een overbodige decoder die ze u opdringen. Ik heb op die manier telkens de nieuwste decoder gehad.
-
- Elite Poster
Neen, ze gooien dat ergens op een hoop en ik vraag me af of ze wel gecontroleerd worden. Soit, nadien komen ze er toch niet meer op terug.
En zelfs als ze dat controleren dan kan je nog zeggen dat je het niet meer vertrouwt en een andere wil. Vaak is er nog volk in de winkel en moet het vooruit gaan, ze duwen u gewoon snel een andere doos in uw handen en je kan gaan.
En zelfs als ze dat controleren dan kan je nog zeggen dat je het niet meer vertrouwt en een andere wil. Vaak is er nog volk in de winkel en moet het vooruit gaan, ze duwen u gewoon snel een andere doos in uw handen en je kan gaan.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1470 keer
- Bedankt: 1289 keer
Ik kreeg net een mail dat mijn oude decoder gratis wordt vervangen door een nieuwe. Mijn oude is een v6 decoder (jaja, er izjn ern ogi n omloop). Ben eens benieuwd of ik nu een 7c per post ga krijgen???
-
- Plus Member
Morgen in de late namiddag ga ik het testen.tomw schreef: 01 apr 2024, 19:27 Zijn er al mensen die geswitcht hebben van v7 naar v7c? Wat zijn de ervaringen?
Zal als ik het niet vergeet 's avonds een update geven vd eerste uren ervaring.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
- Bedankt: 96 keer
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
enkele weken geleden de nieuwe v7c ontvangen via bpost ter vervanging van de v6
ik vind het toch een enorme verbetering tov de v6
enige issue dat ik al heb gemerkt is dat soms het geluid niet werkt, dat is dan opgelost door even uit te schakelen en terug in te schakelen (een soft off/on is voldoende, geen volledige power cycle)
ik vind het toch een enorme verbetering tov de v6
enige issue dat ik al heb gemerkt is dat soms het geluid niet werkt, dat is dan opgelost door even uit te schakelen en terug in te schakelen (een soft off/on is voldoende, geen volledige power cycle)
-
- Plus Member
Nu aansluiten se.
Het verschil tussen beide boxen:
Toegevoegd na 2 uren 14 minuten 44 seconden:
Eerste indruk; tot nu toe werkt het hier perfect.
Uiteraard zijn de verschillen met de V7 niet groot maar voor mij is snelheid altijd belangrijk en het toestel is sneller en dat is wat ik wou.
Ben benieuwd nu of ik die cirkel minder zal tegen komen nu en/of minder lang, ben benieuwd, is nog wat vroeg om daarover te oordelen, voorlopig nog niet voor gehad.
Een update volgt de komende uren/dagen nog wel.
Toegevoegd na 3 uren 11 minuten 55 seconden:
Als ik dan toch een minpuntje heb gevonden al maakt het voor mij niet zoveel uit ze: dat is bv disney+ en zal bij netflix ook zo zijn dat het beeld niet vloeiend mee gaat en dus niet aangenaam is om naar te kijken.
Geen idee aan wat dat ligt, iemand een idee?
Op mijn nvidia shield pro aant kijken, perfect, gewoon perfect. Op de LG tv ook goed.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 247 keer
- Bedankt: 1684 keer
Aan de framerate van de series of films die je kijkt. Amerikaanse series en films worden meestal aangeboden met 24 beelden per seconde (fps).Rocky2014 schreef: 15 apr 2024, 18:06Als ik dan toch een minpuntje heb gevonden al maakt het voor mij niet zoveel uit ze: dat is bv disney+ en zal bij netflix ook zo zijn dat het beeld niet vloeiend mee gaat en dus niet aangenaam is om naar te kijken.
Wellicht zet de Proximus-decoder dit om naar 25 fps wat de standaard framerate is voor Europese tv en films. Van 24 fps naar 25 fps converteren en een vloeiend beeld behouden is praktisch onmogelijk.
De oplossing is AFR (Auto Frame Rate) op Android TV. Met die functie geeft je Android TV-box de originele framerate van de film/serie door naar de HDMI-uitgang. Je tv schakelt dan om tussen de verschillende originele framerates. Vanaf HDMI-versie 2.1b kan je zonder onderbreking van framerate switchen dankzij HDMI Quick Media Switching (QMS).
In andere gevallen zal een verandering van framerate van het HDMI-signaal een kort zwart scherm veroorzaken op je tv-toestel.
Dus als je zorgeloos en vloeiend wil streamen via een aparte box die via HDMI op je tv is aangesloten, moet je nakijken of HDMI 2.1b met QMS en Android TV met Auto Frame Rate wordt ondersteund.
-
- Plus Member
Zal het eens bekijken. Voor mij hoeft het niet persee ze maar mss interessant als er nog andere mensen het voor hebben en graag het via de tv box willen gebruiken.raf1 schreef: 16 apr 2024, 05:56Aan de framerate van de series of films die je kijkt. Amerikaanse series en films worden meestal aangeboden met 24 beelden per seconde (fps).Rocky2014 schreef: 15 apr 2024, 18:06Als ik dan toch een minpuntje heb gevonden al maakt het voor mij niet zoveel uit ze: dat is bv disney+ en zal bij netflix ook zo zijn dat het beeld niet vloeiend mee gaat en dus niet aangenaam is om naar te kijken.
Wellicht zet de Proximus-decoder dit om naar 25 fps wat de standaard framerate is voor Europese tv en films. Van 24 fps naar 25 fps converteren en een vloeiend beeld behouden is praktisch onmogelijk.
De oplossing is AFR (Auto Frame Rate) op Android TV. Met die functie geeft je Android TV-box de originele framerate van de film/serie door naar de HDMI-uitgang. Je tv schakelt dan om tussen de verschillende originele framerates. Vanaf HDMI-versie 2.1b kan je zonder onderbreking van framerate switchen dankzij HDMI Quick Media Switching (QMS).
In andere gevallen zal een verandering van framerate van het HDMI-signaal een kort zwart scherm veroorzaken op je tv-toestel.
Dus als je zorgeloos en vloeiend wil streamen via een aparte box die via HDMI op je tv is aangesloten, moet je nakijken of HDMI 2.1b met QMS en Android TV met Auto Frame Rate wordt ondersteund.
Nieuwe tv box is voor de rest tot nu toe heel goed.
Toegevoegd na 3 uren 12 minuten 15 seconden:
Wat me nog opvalt:
Ik heb een b&w px7 s2 en bij de V7 zat er gelijk een heel klein klein beetje vertraging op tussen de spraak en tekst, het was miniem maar een klein beetje zichtbaar, nu heb ik dat niet voor, is perfect nu.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 136 keer
Iemand enig van welke producent / merk deze nieuwe box is?
Binnen iets meer dan 2 weken wordt bij mijn zuster fiber aangesloten en in het pack is 1 decoder inbegrepen. Deze wordt aangesloten op de TV in de woonkamer.
Ze hebben ook nog een TV in het bureel van mijn schoonbroer die een sport freak is en zoveel mogelijk wil mee pikken van de komende sport zomer events, hetgeen niet direct strook met de televisionele interesse van mijn zuster
Hij ziet het niet direct zitten om een 2° decoder te huren à 8 euro per maand en vraagt me on een Android TV- box te installeren. De Picx app op dergelijk toestel installeren is uiteraard kinderspel. Hij zal ook uiteraard de 'Proximus-schil' niet hebben waarmee de V7C, als ik me niet vergis, onmiddellijk naar de TV- app van PX gaat bij opstart. Heb hem al gezegd dat hij afzonderlijk dan deze app zal moeten opstarten.
Hij vraagt me, indien mogelijk, uit te kijken naar een exemplaar dat (zoveel mogelijk) identiek is aan de PX V7c- decoder. Bijgevolg mijn vraag. Indien dergelijke variant niet bestaat, welke anroid tv player met specs die het dichtst aanluiten bij de V7C laat ik hem dan best aankopen?
Dank bij voorbaat voor jullie reacties !
Binnen iets meer dan 2 weken wordt bij mijn zuster fiber aangesloten en in het pack is 1 decoder inbegrepen. Deze wordt aangesloten op de TV in de woonkamer.
Ze hebben ook nog een TV in het bureel van mijn schoonbroer die een sport freak is en zoveel mogelijk wil mee pikken van de komende sport zomer events, hetgeen niet direct strook met de televisionele interesse van mijn zuster

Hij ziet het niet direct zitten om een 2° decoder te huren à 8 euro per maand en vraagt me on een Android TV- box te installeren. De Picx app op dergelijk toestel installeren is uiteraard kinderspel. Hij zal ook uiteraard de 'Proximus-schil' niet hebben waarmee de V7C, als ik me niet vergis, onmiddellijk naar de TV- app van PX gaat bij opstart. Heb hem al gezegd dat hij afzonderlijk dan deze app zal moeten opstarten.
Hij vraagt me, indien mogelijk, uit te kijken naar een exemplaar dat (zoveel mogelijk) identiek is aan de PX V7c- decoder. Bijgevolg mijn vraag. Indien dergelijke variant niet bestaat, welke anroid tv player met specs die het dichtst aanluiten bij de V7C laat ik hem dan best aankopen?
Dank bij voorbaat voor jullie reacties !
-
- Plus Member
Op de mediaplayers die er te koop zijn werkt denk ik nergens de pick app op en dat ligt aan proximus zelf. Bijvoorbeeld telenet app werkt wel op een tlc tv of een Nvidia shield pro mediaplayer.
Wat je wel kan doen is inloggen op je smartphone en de pickx app starten en casten naar een chromecast ofzo, of dat zeer goed werkt weet ik wel niet.
Wat je wel kan doen is inloggen op je smartphone en de pickx app starten en casten naar een chromecast ofzo, of dat zeer goed werkt weet ik wel niet.
-
- Plus Member
Bij mij helaas niet , op apple tv regelmatig gezever mee gehad ppff. De app die bv helemaal nimmer wou starten.raf1 schreef: 02 mei 2024, 14:11 Proximus Pickx op Apple TV is momenteel het beste alternatief voor de Proximus-decoder.
Sommigen beweren zelfs beter dan de Proximus-decoder.
Of weer eens inloggen enz... Het was altijd wel iets hier, apple tv weggedaan en decoder genomen, werkt stukken beter.
Kan bij anderen mss anders zijn natuurlijk, kan alleen maar mijn ervaring meegeven.