Hi all,
Bedankt voor de fijne woorden over ons.
@Tomsworld: ondertussen ben ik niet meer alleen

Ik heb 10 toffe collega's naast mij die dezelfde missie & visie uitdragen.
Wij kunnen ook occasie servers aanbieden indien het budget een limiterende factor is.
@SUNWfrk: thanks!
@CCatalyst:
We zijn een speciale vis in de Belgische vijver. We zijn één van de enige Belgische hosting providers met eigen datacenters buiten uiteraard de hele grote spelers zoals Telenet en Proximus. Concreet bezitten en beheren wij de volledige (OSI) stack -> Facilitair & IT systemen. Dit geeft ons de mogelijkheden om zeer snel te schakelen en op maat oplossing uit te werken voor onze klanten. In theorie kunnen wij een full rack met connectiviteit opleveren binnen de 24h aangezien we bijna 20 jaar bezig zijn en de noden van de markt perfect kennen.
Onze focus is service & uptime. Ons eerste datacenter (Zaventem) is sinds deze zomer 10 jaar oud en ik kan met trots zeggen dan we een 100% uptime gerealiseerd hebben op vlak van power & koeling.
Onze looking glasses (Zaventem & Leuven) kan je terugvinden via deze link ->
https://lg.unix-solutions.be
We hebben peerings met de meeste Belgische telecom providers (Telenet, Proximus, Orange, Voo, Destiny, etc...) via 1 of meerdere paden.
Sommige providers hebben hiernaast nog directe peerings met ons (zoals Destiny) of we peeren met hen op verschillende internet exchanges (BNIX, BelgiumIX & AMS-IX).
Uiteraard hebben we ook nog meerdere transit providers als alternatief.
Ivm de kritiek op onze VPS plannen, ik weet dat onze VPS plannen niet de meest concurrentiële pakketten zijn, we zijn aan het overwegen om deze aan te passen.
Zou u ons een mail kunnen sturen (
[email protected]) met uw vraag en/of noden, dan bekijken we wat we kunnen aanbieden voor u.
Met vriendelijke groeten,
Steven Bens
Unix-Solutions