Waarom zoveel whataboutismes erbij sleuren die niets met het topic te maken hebben?ivob schreef: 25 aug 2022, 16:20 Allez, om je tevreden te stellen zal ik een toegeving doen: de dag dat de laatste auto op fossiele brandstof over de Belgische wegen rijdt, de laatste bewoner zijn gasstoof dooft, de laatste zijn mazoutketel buiten dienst en er een algemeen verbod werd uitgevaardigd op kerstboomverbrandingen, zomer- en winter BBQ's, vuurkorven op pleinen en terrassen en open vuren op jeugdkamen stelt, uiteraard allemaal zonder filters, neem ik mijn kachel (die overigens wel al jaren met een filter is uitgerust => cfr. Tweakers in tempore non suspecto en waar geen splinter verkeerd hout in terecht komt, ik ga mijn eigen kachel en schoorsteen toch niet om zeep helpen zeker?) volledig uit dienst.
De bal ligt nu in jullie kamp.![]()
Perfectie is idd niet van deze wereld.
Waarom eis je dan van een ander perfectie terwijl je deze zelf nog niet bereikt hebt? Of ga je nu beweren dat je diegen bent die deze al wel volledig hebt bereikt?
De vermelding over perfectie kwam trouwens niet van mij maar was een uitspraak van Heist_175. Je reageert dus helaas op de verkeerde.
Uw toegeving is bovendien compleet tegenovergesteld aan uw vorige posts waarbij je steeds hamert dat je niet moet wachten op anderen om iets te doen, voor stoken is er blijkbaar een uitzondering.
Het is goed dat jij de perfectie die Heist noemt alweer bereikt hebt, wat dat betekent voor het probleem van de andere stokers die het niet doen is onduidelijk. Toch proficiat voor uzelf

Ik eis ook geen perfectie van anderen, ik wijs gewoon dat hun gebruik van het woord perfectie niet opgaat voor dit onderwerp. Nergens beweer ik perfectie bereikt te hebben maar het is wel een leuke poging als dooddoener.
Heist geeft het probleem zelf aan als evident, de herkomst van de pellets is niet altijd zo duurzaam en pellets zijn helaas niet allemaal afkomstig van lokale knotwilgen. Punt is en blijft dat het weinig zin heeft om verbranding voor bvb vervoer te vermijden om het dan voor verwarming toe te passen.