Oei, ik heb het ook vlaggen met mijn Fritz!Box 7590
Deze morgen een Firmware update gedaan (7.39-100033 BETA), DSL driver is 1.180.131.99
Totaal uit het oog verloren dat ik nog "previous driver" moest aantikken (1.180.129.93).
Gevolg: na exact 2 uur op fallback profiel
Dat mij dat moet overkomen, ik die zoveel anderen altijd de goede raad geef
Nu al 2 keer naar Proximus gebeld (0800 22800).
- Eerste medewerker (hollands accent) had geen idee waarover ik het had toen ik een "TBF" vroeg.
Na raadplegen van zijn teamleader kon en mocht hij mij niet helpen omdat ik geen B-box3 had. Ik moest eerst naar de shop een B-box3 halen.
- Dan maar terug gebeld, in de hoop dat ik een andere persoon aan de lijn zou krijgen die mij wel kon helpen
Deze keer een vriendelijke dame, terug met een hollands accent, en ook terug hetzelfde liedje.
Geen TBF, Fritz!Box niet goedgekeurd ...
Ik vermoed dat de procedures gewijzigd zijn, en ze alleen maar kunnen/mogen doen wat op hun scherm staat
En een technieker aan de lijn krijgen die weet waarover het gaat is blijkbaar heel moeilijk.
Ik vraag me ook af (gewoon nieuwsgierigheid) waar die Helpdesk zit, lijkt mij wel in het buitenland ...
Jammer genoeg heb ik mijn B-box3 uitgeleend.
Hier sta ik dus met mijn fall-back profiel (7/0.5).
Is hier een technieker aanwezig op Userbase die mijn lijn een duwtje kan geven?
@technieker of een van de collega's?
Ik stuur je mijn lijnnummer in een PB ...