Luminus en Orange slaan de handen in elkaar en worden als 1 pakket verkocht
Bron: reclame op Facebook
https://get.luminus.be/nl/2-for-you/onestopshop/
Luminus en Orange slaan de handen in elkaar en worden als 1 pakket verkocht
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 4 keer
was dat al niet altijd een beetje zo door/met die oplichters (eu "vertegenwoordigers") van euphony ?
snap er het echte voordeel (buiten mss administratieve vereenvoudiging) niet van, net zoals ik dat concept van telenet dat huizen gaat verhuren ook niet helemaal snap.
als je nu al beide hebt kan je er misschien wel voordeel mee doen natuurlijk, maar anders denk ik dat je toch goedkoper af bent (en minder afhankelijk) als je zelf kijkt en vergelijkt
snap er het echte voordeel (buiten mss administratieve vereenvoudiging) niet van, net zoals ik dat concept van telenet dat huizen gaat verhuren ook niet helemaal snap.
als je nu al beide hebt kan je er misschien wel voordeel mee doen natuurlijk, maar anders denk ik dat je toch goedkoper af bent (en minder afhankelijk) als je zelf kijkt en vergelijkt
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 186 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Dit had ik all een beetje zien aankomen aan de hand van de verschillende "Orange vraagt je mening" Mails (Mails die ik nu met Hey telecom nog steeds krijg)
toen polste ze ook of er interesse was als ze bank / betalingsdienste zou gaan aanbieden en nog andere diensten in hun shops... cursusen Digitaal, gsm repair en dergelijke...
Ze zoeken dus echt naar randactiviteiten om nog winst te kunnen maken (ook de reden waarom het makkelijker is internet/TV in combo met een GSM abonnement te nemen...
Ik heb al gedacht we gaan binnenkort dan misschien wel 4 spelers hebben met een eigen netwerk, maar voor hoe lang... Het zou me niet verbazen moest orange binnen een paar jaar in de etalage staan... en vb door de 4de speler worden opgeslorpt (een overnamen door Proximus of Telenet zie ik dan weer niet snel goedgekeurd worden, maar in dit land weet je nooit op het gebied van telecom...)
toen polste ze ook of er interesse was als ze bank / betalingsdienste zou gaan aanbieden en nog andere diensten in hun shops... cursusen Digitaal, gsm repair en dergelijke...
Ze zoeken dus echt naar randactiviteiten om nog winst te kunnen maken (ook de reden waarom het makkelijker is internet/TV in combo met een GSM abonnement te nemen...
Ik heb al gedacht we gaan binnenkort dan misschien wel 4 spelers hebben met een eigen netwerk, maar voor hoe lang... Het zou me niet verbazen moest orange binnen een paar jaar in de etalage staan... en vb door de 4de speler worden opgeslorpt (een overnamen door Proximus of Telenet zie ik dan weer niet snel goedgekeurd worden, maar in dit land weet je nooit op het gebied van telecom...)
Greetz cyberbug

- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1195 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Belfius had (heeft?) ook zo'n deal met Proximus: mij prima, maar waarom zou ik mijn telecom-abonnement regelen via mijn bank?Splitter schreef:als je nu al beide hebt kan je er misschien wel voordeel mee doen natuurlijk, maar anders denk ik dat je toch goedkoper af bent (en minder afhankelijk) als je zelf kijkt en vergelijkt
Telecom is telecom, bank is bank.
Het Proximus-aanbod was/is zo belachelijk duur, dat ik er verder geen aandacht aan besteed heb.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 26 keer
Gaat over 5 euro per maand - dat is nu niet bepaald om van achterover te vallenmgo72 schreef:Is nochtans goedkoper dan Proximus alleen.
En als je al Belfius klant bent en Proximus wilt, doe je winst.

- timmermc
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 37 keer
Volgende deed me vandaag verwonderd opkijken, op de ingangsdeur van de Orange winkel in de Lippenslaan te Knokke staat 'Permanent gesloten'.cyberbug schreef:Het zou me niet verbazen moest orange binnen een paar jaar in de etalage staan... en vb door de 4de speler worden opgeslorpt (een overnamen door Proximus of Telenet zie ik dan weer niet snel goedgekeurd worden, maar in dit land weet je nooit op het gebied van telecom...)
Dit zou nochtans één van hun toplocaties moeten zijn.
Aan zee schijnt de zon altijd...
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 140 keer
Orange heeft nog maar net voo gekocht, denk dat ze er wel plannen mee hebben hoor
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 170 keer
Daar kan ik ook niet bij. En je moet dus nu als klant naar Blankenberge, Brugge of Eeklo...timmermc schreef: Volgende deed me vandaag verwonderd opkijken, op de ingangsdeur van de Orange winkel in de Lippenslaan te Knokke staat 'Permanent gesloten'.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 20 keer
Gaan er zo veel klanten naar die shops dan? Ik heb ook Orange maar ben nog nooit in een shop geweest.
Hun jaarverslagen staan op hun website, volgens mij maken ze gewoon winst. Dat combineren van services lijkt me om klanten vast te houden. Dan wordt het ingewikkelder over te stappen of je verliest kortingen. Ik doe daar liever niet aan mee (vergelijk ook jaarlijks de energie leveranciers)
Hun jaarverslagen staan op hun website, volgens mij maken ze gewoon winst. Dat combineren van services lijkt me om klanten vast te houden. Dan wordt het ingewikkelder over te stappen of je verliest kortingen. Ik doe daar liever niet aan mee (vergelijk ook jaarlijks de energie leveranciers)
- timmermc
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 37 keer
Vooral op een zaterdag zie je toch echt veel nieuwsgierigen en op hun beurt wachtenden binnen in de Orange shop te Oostende. Doorheen de week is er minder volk, maar ik zie de verkopers toch wel weinig werkeloos rondhangen in die winkel.marzman schreef:Gaan er zo veel klanten naar die shops dan? Ik heb ook Orange maar ben nog nooit in een shop geweest.
Daarom begrijp ik de sluiting niet echt van de Orange shop in Knokke op deze premium locatie, tenzij de gerant ervan...
Aan zee schijnt de zon altijd...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 32 keer
Je moest eens weten... Maar het klopt, deze is sinds 26 maart definitief gesloten. Een big big fail als je het mij vraagt en kan het heel goed weten.timmermc schreef:
Volgende deed me vandaag verwonderd opkijken, op de ingangsdeur van de Orange winkel in de Lippenslaan te Knokke staat 'Permanent gesloten'.