Luminus en Orange slaan de handen in elkaar en worden als 1 pakket verkocht

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 79 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Luminus en Orange slaan de handen in elkaar en worden als 1 pakket verkocht

Bron: reclame op Facebook
https://get.luminus.be/nl/2-for-you/onestopshop/
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 4 keer
Te Koop forum

was dat al niet altijd een beetje zo door/met die oplichters (eu "vertegenwoordigers") van euphony ?

snap er het echte voordeel (buiten mss administratieve vereenvoudiging) niet van, net zoals ik dat concept van telenet dat huizen gaat verhuren ook niet helemaal snap.

als je nu al beide hebt kan je er misschien wel voordeel mee doen natuurlijk, maar anders denk ik dat je toch goedkoper af bent (en minder afhankelijk) als je zelf kijkt en vergelijkt
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 186 keer
Recent bedankt: 3 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Dit had ik all een beetje zien aankomen aan de hand van de verschillende "Orange vraagt je mening" Mails (Mails die ik nu met Hey telecom nog steeds krijg)
toen polste ze ook of er interesse was als ze bank / betalingsdienste zou gaan aanbieden en nog andere diensten in hun shops... cursusen Digitaal, gsm repair en dergelijke...

Ze zoeken dus echt naar randactiviteiten om nog winst te kunnen maken (ook de reden waarom het makkelijker is internet/TV in combo met een GSM abonnement te nemen...

Ik heb al gedacht we gaan binnenkort dan misschien wel 4 spelers hebben met een eigen netwerk, maar voor hoe lang... Het zou me niet verbazen moest orange binnen een paar jaar in de etalage staan... en vb door de 4de speler worden opgeslorpt (een overnamen door Proximus of Telenet zie ik dan weer niet snel goedgekeurd worden, maar in dit land weet je nooit op het gebied van telecom...)
Greetz cyberbug

Afbeelding
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1195 keer
Recent bedankt: 15 keer

Splitter schreef:als je nu al beide hebt kan je er misschien wel voordeel mee doen natuurlijk, maar anders denk ik dat je toch goedkoper af bent (en minder afhankelijk) als je zelf kijkt en vergelijkt
Belfius had (heeft?) ook zo'n deal met Proximus: mij prima, maar waarom zou ik mijn telecom-abonnement regelen via mijn bank?
Telecom is telecom, bank is bank.

Het Proximus-aanbod was/is zo belachelijk duur, dat ik er verder geen aandacht aan besteed heb.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 53 keer

Is nochtans goedkoper dan Proximus alleen.

En als je al Belfius klant bent en Proximus wilt, doe je winst.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 26 keer

mgo72 schreef:Is nochtans goedkoper dan Proximus alleen.

En als je al Belfius klant bent en Proximus wilt, doe je winst.
Gaat over 5 euro per maand - dat is nu niet bepaald om van achterover te vallen :-)
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 53 keer

Nope,

Maar ge moogt me altijd uw overtollige 5 euro per maand sturen.
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

cyberbug schreef:Het zou me niet verbazen moest orange binnen een paar jaar in de etalage staan... en vb door de 4de speler worden opgeslorpt (een overnamen door Proximus of Telenet zie ik dan weer niet snel goedgekeurd worden, maar in dit land weet je nooit op het gebied van telecom...)
Volgende deed me vandaag verwonderd opkijken, op de ingangsdeur van de Orange winkel in de Lippenslaan te Knokke staat 'Permanent gesloten'.
Dit zou nochtans één van hun toplocaties moeten zijn.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 140 keer

Orange heeft nog maar net voo gekocht, denk dat ze er wel plannen mee hebben hoor
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 170 keer
Provider
Te Koop forum

timmermc schreef: Volgende deed me vandaag verwonderd opkijken, op de ingangsdeur van de Orange winkel in de Lippenslaan te Knokke staat 'Permanent gesloten'.
Daar kan ik ook niet bij. En je moet dus nu als klant naar Blankenberge, Brugge of Eeklo...
marzman
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 20 keer

Gaan er zo veel klanten naar die shops dan? Ik heb ook Orange maar ben nog nooit in een shop geweest.

Hun jaarverslagen staan op hun website, volgens mij maken ze gewoon winst. Dat combineren van services lijkt me om klanten vast te houden. Dan wordt het ingewikkelder over te stappen of je verliest kortingen. Ik doe daar liever niet aan mee (vergelijk ook jaarlijks de energie leveranciers)
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 37 keer

marzman schreef:Gaan er zo veel klanten naar die shops dan? Ik heb ook Orange maar ben nog nooit in een shop geweest.
Vooral op een zaterdag zie je toch echt veel nieuwsgierigen en op hun beurt wachtenden binnen in de Orange shop te Oostende. Doorheen de week is er minder volk, maar ik zie de verkopers toch wel weinig werkeloos rondhangen in die winkel.
Daarom begrijp ik de sluiting niet echt van de Orange shop in Knokke op deze premium locatie, tenzij de gerant ervan...
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

timmermc schreef:
Volgende deed me vandaag verwonderd opkijken, op de ingangsdeur van de Orange winkel in de Lippenslaan te Knokke staat 'Permanent gesloten'.
Je moest eens weten... Maar het klopt, deze is sinds 26 maart definitief gesloten. Een big big fail als je het mij vraagt en kan het heel goed weten.
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”