Even deze mysterie voorleggen aan deze community.

In Februari2022 een nieuwe fiets gekocht: al wat mee gereden maar minder dan met het weer dan vandaag natuurlijk (laatste weken veel meer aan het fietsen). Tot begin van deze maand nooit problemen gehad met lekke banden.
Begin Juni22: achterband lek. Nieuwe laten steken door fietsenmaker die ik niet zo goed ken. 10 kilometer rijden: terug achterband lek. Terug nieuwe laten steken door fietsenmaker die ik niet zo goed ken. Fietsenmaker beweert: puur toeval.
Eergisteren: voorband lek. Nieuwe laten steken door mijn trouwe fietsenmaker. 10 kilometer rijden: opnieuw plat! Ik heb intussen zelf binnenbanden gekocht en heb hem nu al vervangen. Ben benieuwd volgende dagen.
Hoe kan zoiets denken jullie? Dit is dus nu de vierde nieuwe binnnenband die ik gestoken heb én nog eens gespreid over de twee velgen! Dit op een 2-tal weken tijd.
Bij het steken van mijn nieuwe binnenband gelet of er iets van ijzer/glas of iets dergelijks in de buitenband zit: niets te zien.
Ik heb schrik dat ik mijn nieuwe gestoken voorband over 10 kilometer wéér ga platrijden