Blijkbaar lukt het niet meer de trunks te registreren... iemand nog dergelijke foutmelding ?
registration for "[email protected]" time out ?
Ik heb al een reset gedaan in de klanten tool en zie daar ook dat er een connectie is (geweest) nu vanaf het correcte IP adres maar de Asterisk log blijft constant retries geven op de time out.
WeePee registration time out
-
- Elite Poster
- Berichten: 4345
- Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 174 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De trunk aangepast naar sip-b (ipv sip-a) en het werkt terug ? Geen idee (en WeePee blijkbaar ook niet) waarom het voor sip-a niet meer werkt.
De backup trunk wordt ook niet genomen, maar hiervoor moet ik de logs nog eens nakijken.
De backup trunk wordt ook niet genomen, maar hiervoor moet ik de logs nog eens nakijken.
-
- Moderator
- Berichten: 18466
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Waarom één bepaalde trunk kiezen?
Indien jouw user agent "SIP DNS SRV" ondersteunt kan je dan niet als registrar @sip.voice.weepee.io gebruiken?
Indien jouw user agent "SIP DNS SRV" ondersteunt kan je dan niet als registrar @sip.voice.weepee.io gebruiken?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.