WeePee registration time out

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4345
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 173 keer
Te Koop forum

Blijkbaar lukt het niet meer de trunks te registreren... iemand nog dergelijke foutmelding ?

registration for "[email protected]" time out ?

Ik heb al een reset gedaan in de klanten tool en zie daar ook dat er een connectie is (geweest) nu vanaf het correcte IP adres maar de Asterisk log blijft constant retries geven op de time out.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4345
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 173 keer
Te Koop forum

De trunk aangepast naar sip-b (ipv sip-a) en het werkt terug ? Geen idee (en WeePee blijkbaar ook niet) waarom het voor sip-a niet meer werkt.

De backup trunk wordt ook niet genomen, maar hiervoor moet ik de logs nog eens nakijken.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18466
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

Waarom één bepaalde trunk kiezen?
Indien jouw user agent "SIP DNS SRV" ondersteunt kan je dan niet als registrar @sip.voice.weepee.io gebruiken?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4345
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 173 keer
Te Koop forum

I know... maar is nog een oude FreePBX versie zonder SIP DNS SRV ondersteuning (en het niet upgraden is niet mijn keuze).
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”