WegMetLimieten.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
heb net www.wegmetlimieten.be geregistreerd, iemand interesse om een protest sitetje op te zetten? Ik kan nogal redelijk goed de media bereiken dus mss kunnen we allemaal samen één grote stem laten weerklinken 

-
- Elite Poster
- Contacteer:
Als ge het doet, doe het dan degelijk georganiseerd en met alle stemmen tegelijk. Als het weer een petitie is van 1 forum komt ge nergens (als het idee al degelijk van de grond geraakt).NickG schreef:heb net www.wegmetlimieten.be geregistreerd, iemand interesse om een protest sitetje op te zetten? Ik kan nogal redelijk goed de media bereiken dus mss kunnen we allemaal samen één grote stem laten weerklinken
Ik weet het, de beste stuurmannen staan aan wal. Ik ben ook niet de persoon die het zal opzetten, simpelweg omdat ik het niet kan. Het initiatief zie ik graag, als het maar degelijk uitgevoerd wordt.
-
- Elite Poster
briljant idee!
En mss ook om het succes te verzekeren er nog wat foto's van chix beschikbaar stellen, dat helpt natuurlijk ook altijd
Hiervoor moet ik dan wel ook de hulp inroepen van meisjes die zich geroepen voelen te poseren voor het goede doel... Anyone?
En mss ook om het succes te verzekeren er nog wat foto's van chix beschikbaar stellen, dat helpt natuurlijk ook altijd

Hiervoor moet ik dan wel ook de hulp inroepen van meisjes die zich geroepen voelen te poseren voor het goede doel... Anyone?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ow wacht. Gij komt op UB vragen voor meisjes om te poseren? Good luck!NickG schreef:Hiervoor moet ik dan wel ook de hulp inroepen van meisjes die zich geroepen voelen te poseren voor het goede doel... Anyone?
Waar zit Flamenca als ge ze nodig hebt

- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Ik wil er wel tussen poserenNickG schreef:Hiervoor moet ik dan wel ook de hulp inroepen van meisjes die zich geroepen voelen te poseren voor het goede doel... Anyone?

- meon
- Administrator
Dit topic is van gratis.be afgesplitst.
Waar je eerst naar moet gaan kijken is of je berekende redenen kan geven waarom maandelijk 10, 15 , 30 GB niet voldoende is.
Je gaat immers niet maandelijks een volledige linux-distributie-set downloaden.
Ik bedoel dus echt van 10 GB betekent: x minuten streaming video van xfactor.belbone.be, zoveel minuten webradio, ... en zet dat in verhouding tov mekaar (je gaat geen 24/7 webradio luisteren).
Waar je eerst naar moet gaan kijken is of je berekende redenen kan geven waarom maandelijk 10, 15 , 30 GB niet voldoende is.
Ik bedoel dus echt van 10 GB betekent: x minuten streaming video van xfactor.belbone.be, zoveel minuten webradio, ... en zet dat in verhouding tov mekaar (je gaat geen 24/7 webradio luisteren).
- meon
- Administrator
Ewel, tegenwoordig moet ik u gelijk geven. Als ik nen dump doe upload ik makkelijk 700 MB op 1 avond. (btw, sinds m'n dump van gisterenavond staan we op de 127e plaats!)Ken Losfeld schreef:En vergeet zeker Folding@Home niet !!!!
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Ik weet eigenlijk totaal niet wat ik upload, staat hier gewoon aan bij mij. 'k Ga vrijdag dan eens installen opt werk als het mag van den boss. Kleine bijdrages zijn altijd goed niet?meon schreef:Ewel, tegenwoordig moet ik u gelijk geven. Als ik nen dump doe upload ik makkelijk 700 MB op 1 avond. (btw, sinds m'n dump van gisterenavond staan we op de 127e plaats!)Ken Losfeld schreef:En vergeet zeker Folding@Home niet !!!!
een grote reden zou ook al kunnen zijn dat wij als Belgen toch niet meer en meer achterstand kunnen opbouwen tegenover onze noorderburen die al zoveel verder als ons staan. Niet te vergeten de digitale televisie in de toekomst, de altijd zwaarder wordende demo's, etc ...meon schreef:Dit topic is van gratis.be afgesplitst.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 771 keer
- Recent bedankt: 3 keer
-offtopic-
Iedereen die aan folding doet (en gratis electriciteit heeft ofzo?) spreekt over "een dump doen" of "to take a dump" ... awel eh, da komt bij sommige mensen die niks van folding moeten hebben en wat engels kennen héééél raar over :]
Iedereen die aan folding doet (en gratis electriciteit heeft ofzo?) spreekt over "een dump doen" of "to take a dump" ... awel eh, da komt bij sommige mensen die niks van folding moeten hebben en wat engels kennen héééél raar over :]
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
misschien kunnen we pub.telenet helpen, die zijn al een jaar bezig aan zoietsNickG schreef:heb net www.wegmetlimieten.be geregistreerd, iemand interesse om een protest sitetje op te zetten? Ik kan nogal redelijk goed de media bereiken dus mss kunnen we allemaal samen één grote stem laten weerklinken

ik ben wel bereid te helpen
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
bedoel je pub.telenet?NickG schreef:Kent iemand wat van die teletetten dan? Dan contacteer ik die eens om te zien of we wat kunnen doen
wie kent die niet

Het zou mooi zijn, moest er zo een petitie, poll, ... komen, in samenwerking met pub en userbase. Pas dan heeft zoiets kans op succes.
Of pub wil meewerken, weet ik niet ...
Achter de schermen van pub lijkt het wel vreselijk dood te zijn.
Veel tijd steken in dingen beloven, geen tijd steken in ze uit te voeren.
Kword er een beetje moe van hen ...
Jammer dat zo een organisatie de officiele tittel mag dragen van 'officiele telenet klantenvereniging', volgens mij hadden ze die beter overgelaten aan iemand of iets anders.
AL bij al, hoop ik toch dat ze ooit eens wakker worden ... en opkomen voor de telenetklant (waar ze uiteindelijk voor dienen).
Ik hoop dus ook dat ze willen meewerken, of toch tenminste hun steun willen beteugen.
de koe zegt boe
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
Uit wat ik lees op Pub hebben vorige actie's geen success gehad. Zelfs het waarom en hoe...bambipower schreef:misschien kunnen we pub.telenet helpen, die zijn al een jaar bezig aan zoietsNickG schreef:heb net www.wegmetlimieten.be geregistreerd, iemand interesse om een protest sitetje op te zetten? Ik kan nogal redelijk goed de media bereiken dus mss kunnen we allemaal samen één grote stem laten weerklinkenlink
Ik geef het geen kans op slagen al is het wel een mooi ding
-
- Elite Poster
prodata schreef:Uit wat ik lees op Pub hebben vorige actie's geen success gehad. Zelfs het waarom en hoe...bambipower schreef:misschien kunnen we pub.telenet helpen, die zijn al een jaar bezig aan zoietsNickG schreef:heb net www.wegmetlimieten.be geregistreerd, iemand interesse om een protest sitetje op te zetten? Ik kan nogal redelijk goed de media bereiken dus mss kunnen we allemaal samen één grote stem laten weerklinkenlink
Ik geef het geen kans op slagen al is het wel een mooi ding
dit is omdat pub nooit heeft meegewerkt aan zo'n acties
als ik zoiets op mijn eentje doe, dan lukt zoiets ook niet. Het is juist de kracht van zo'n sites die je nodig hebt, om zoiets te starten.
Wijzelf als leek, hebben de mogelijkheid niet om het brede publiek te bereiken.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
Ok, ik weet niet of het wat gaat uithalen, maar heb in samenspraak met PUB dus een kleine enquete online gezet... Aan de hand van de reacties hierop kan ik eens kijken of een actie succes zou hebben...
Dus allen naar www.wegmetlimieten.be

-
- Elite Poster
amaai, da ging snelNickG schreef:maar heb in samenspraak met PUB dus een kleine enquete online gezet...

de koe zegt boe
Ik denk dat je beter op straat kunt ronselen achter handtekeningen voor weg met de limieten dan weer al een online petitie.
Wie weet zijn die petities toch zo goed als onwettig en met een petitie op straat heb je tenminste echt bewijzen in handen
Dat het iets gaat uithalen is een andere vraag natuurlijk, maar volgens mij als die "twee" de grootste blijven zal er niet snel iets veranderen daar zullen ze wel alles voor doen om hun zakken te blijven vullen !
Wie weet zijn die petities toch zo goed als onwettig en met een petitie op straat heb je tenminste echt bewijzen in handen

Dat het iets gaat uithalen is een andere vraag natuurlijk, maar volgens mij als die "twee" de grootste blijven zal er niet snel iets veranderen daar zullen ze wel alles voor doen om hun zakken te blijven vullen !
-
- Elite Poster
als pub en userbase hun steun hierin geven, dan zie ik zoiets wel slagen.Tae schreef:Ik denk dat je beter op straat kunt ronselen achter handtekeningen voor weg met de limieten dan weer al een online petitie.
Als die dat wat mee promoten (op de nieuwsbrief, portal,...), dan zou ik er niet van verschieten dat het volgende week de krant haalt.
Een testpetite vind ik ook geen goed idee. We krijgen nu stilaan genoeg van die klein petitiekes.
Het beste is volgens mij ineens een goede en grote. Iets beter uitgewerkt en voorbereid.
de koe zegt boe
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
ik vraag me af of dit ooit success haalt.bambipower schreef:als pub en userbase hun steun hierin geven, dan zie ik zoiets wel slagen.Tae schreef:Ik denk dat je beter op straat kunt ronselen achter handtekeningen voor weg met de limieten dan weer al een online petitie.
Als die dat wat mee promoten (op de nieuwsbrief, portal,...), dan zou ik er niet van verschieten dat het volgende week de krant haalt.
Een testpetite vind ik ook geen goed idee. We krijgen nu stilaan genoeg van die klein petitiekes.
Het beste is volgens mij ineens een goede en grote. Iets beter uitgewerkt en voorbereid.
Het draait hier immers over heeel erg veel geld...
De vraag naar FUP is relatief klein denk ik.
Het is dan ook een grote bron van inkomsten waar de provider zijn geld uit haald.
En btw niemand belet je om massaal over te schakelen naar RealDSL bijvb
Dit zou veeeeeel meer succes hebben dan een petitie die een gedelegeerd bestuurslid gewoon buiten wuift...
Mooi ding, ik doe mee wat ik kan, maar slaagkansen zijn zeeeer miniem
-
- Elite Poster
is dan ook geen testpetitie maar een enquete. Ik zelf heb problemen met de limieten, maar kan me voorstellen dat ik maar 1% uitmaak van alle users. Als dit uit de enquete blijkt, heeft het geen zin actie te ondernemen aangezien deze 1% niks uitmaakt voor de providers. Moest het andere blijken, dan kan een actie wel succes hebben.
Momenteel gaat het de goede kant uit, de eerste reacties zijn binnen
Moest het goed gaan dan ga ik zeker aan PUB, UB en nog wat andere fora vragen wat propaganda te voeren 
Momenteel gaat het de goede kant uit, de eerste reacties zijn binnen

NickG schreef:Ok, ik weet niet of het wat gaat uithalen, maar heb in samenspraak met PUB dus een kleine enquete online gezet... Aan de hand van de reacties hierop kan ik eens kijken of een actie succes zou hebben...
Heb ze ingevuld, en ben wel eens benieuwd naar de resultaten ervan. Kunnen mooie statistiekjes uit voortkomen

-
- Pro Member
kunde is ff iet verandere?
"* Ik het het meeste problemen met de limitering op
upload
download"
dage kunt allebij kiezen
"* Ik het het meeste problemen met de limitering op
upload
download"
dage kunt allebij kiezen

Eigenlijk geeft de poll 'Welke provider gebruik jij?' op www.wegmetlimieten.be al direct het probleem weer: op het moment geeft 70% aan dat ze Telenet of Belgacom gebruiken als provider. En laat dat nu toch net de providers met de meeste beperkingen zijn...
Als de beperkingen u niet aanstaan, neem een andere provider. Er zijn toch alternatieven !!
Als de beperkingen u niet aanstaan, neem een andere provider. Er zijn toch alternatieven !!
-
- Pro Member
ik w8 op de lekkere aanbieding van versatel die uitgesteld was! 
tot nu toe al meer as 5jaar klant bij telenet.. ze gunne hun eerste klante zelfs nix.. ..

tot nu toe al meer as 5jaar klant bij telenet.. ze gunne hun eerste klante zelfs nix.. ..
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
Site is wel ENORM traag 
goed initiatief, maar zeker niet hameren op FUP ofzo, als dat maar 1% is, beter vragen en voorstellen aan bezoekers wat een faire limiet zou zijn...
en met dat besluit een petitie starten (ik zeg maar iets : standaard 20-25-30 gigs)
Petities zouden haalbaar moeten zijn, maar georganiseerde.
Vb als er es een meeting is van userbase, PUB, verschillende lan-party's , computerbeurzen, datingsites meetings (zijn ook surfers hé
), gamers-meetings, petities leggen in comp.zaken, etc..
Ga voor het grootte, kies vb termijn van 1 jaar zodat je alle party's-meetings es kan aflopen (niet alleen de grote, ook de kleinere.
Je kan nog verdergaan : festivalgangers (bieden ze tegenwoordig nie werchter enz... live , dus ook zware bandbreedte om alles te bekijken)
Alle was maar es een vlug gedacht da'k hier zeg hé

goed initiatief, maar zeker niet hameren op FUP ofzo, als dat maar 1% is, beter vragen en voorstellen aan bezoekers wat een faire limiet zou zijn...
en met dat besluit een petitie starten (ik zeg maar iets : standaard 20-25-30 gigs)
Petities zouden haalbaar moeten zijn, maar georganiseerde.
Vb als er es een meeting is van userbase, PUB, verschillende lan-party's , computerbeurzen, datingsites meetings (zijn ook surfers hé

Ga voor het grootte, kies vb termijn van 1 jaar zodat je alle party's-meetings es kan aflopen (niet alleen de grote, ook de kleinere.
Je kan nog verdergaan : festivalgangers (bieden ze tegenwoordig nie werchter enz... live , dus ook zware bandbreedte om alles te bekijken)
Alle was maar es een vlug gedacht da'k hier zeg hé
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 24 keer
RealDSL heeft nu al te kampen met veeeel snelheidsproblemen, straks zit iedereen op smalband daarprodata schreef: En btw niemand belet je om massaal over te schakelen naar RealDSL bijvb

- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Een petitie tegen beiden mischien?Kemblin schreef:maak beter een petitie tegen lage uploadsnelheden