Ik ga binnenkort verhuizen. Zelf heb ik al 12 jaar Proximus vast internet, waar ik - alles samen - best wel tevreden over ben.
Op mijn nieuw adres daarentegen is Proximus niet aansluitbaar - dit is me gemeld door de klantendienst. De reden zou zijn dat de infrastructuur in de wijk op zijn maximum zit en er geen nieuwe klanten bij kunnen.
Gezien slechtere ervaringen met Telenet in het verleden + hun datalimieten zou ik liever bij Proximus blijven, maar ik ga ook mijn nieuwe woonst niet laten schieten hierdoor natuurlijk
 Wat me ook stoort is dat ik door dit feit kan kiezen tussen Telenet en Orange - maar dat EDP, Scarlet etc. hierdoor niet beschikbaar zijn.
 Wat me ook stoort is dat ik door dit feit kan kiezen tussen Telenet en Orange - maar dat EDP, Scarlet etc. hierdoor niet beschikbaar zijn. Long shot, maar toch het proberen waard: tips & tricks om toch van PX "iets" gedaan te krijgen? Misschien door iemand te kunnen spreken met een meer technische achtergrond dan de gemiddelde helpdeskmedewerker, en die "out of the box" kan denken?
Tx,
Bart
 
					 
  
 





 
 

