duizend schreef:17 km enkel. Ongetraind. Minstens een uur onderweg.
Douchen absoluut noodzakelijk.
Afhankelijk van uw algemene conditie geef ik u op een briefke dat je de eerste week niet volmaakt ...
Zeker niet als het weer wat tegenzit.
Kan je daar alleen in bijtreden. Kapellen-Zwijndrecht via de voetgangerstunnel 20km, gestart aan 1u20 en nu op 50 min als de wind goed meezit. Toch wel wat vertragingspunten, verkeerslichten, de tunnel, die trekken de gemiddelde snelheid aardig naar beneden. Merk dat het niet veel sneller kan eens ik op snelheid ben. Om die 40km/u te halen die sommigen zeggen zal ik ook is andere afstanden moeten afleggen, rijden op hartslag en dergelijke. Met enkel het woon-werk verkeer ga ik mijn spieren onvoldoende capaciteiten laten kweken om dat aan te kunnen. En de winst gaat dan minimaal zijn denk ik. Een 45km/u elektrisch fiets zou wat anders zijn : sneller op snelheid, veel hogere kruisnelheid, schat dat ik daar wel naar de 40min zou kunnen gaan, ongeacht het weer.
Ben er zelf mee gestart in de zomer, auto weggedaan, fiets gekocht en mijn eerste week was met de nachtshift. Goed weer, en stik kapot elke dag, maar toch volgehouden.
@selder : ben ook in slaap gevallen, te veel alcohol, maar ze hebben me enkel als geïntoxiceerd beschouwd, dus ook niets terug te betalen. Heb mijn les wel geleerd. Hier ook lang niks gehoord, kom terug van vakantie 1 september, lag een briefje van de lokale politie, gelieve voor de rechtbank te verschijnen de volgende dag 2 september, was thuis gekomen om dinsdag 1u 's nachts, dus vroeg op en de verzekering gecontacteerd voor de rechtsbijstand. Bleek dat de deurwaarder het adres in april niet gevonden had.... Wat betreft het rijverbod, ik heb dat kunnen afspreken, en heb dat een paar maand later gedaan.
Gewoon doortrappen selder, de eerste kilometers zijn het moeilijkst, eens ge voorbij het point-of-no-return zijt kunt ge toch niet anders