Macbook Pro akku

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 74 keer
Provider

De originele batterij in mijn mid 2010 13 inch macbook pro is het helaas aan begeven na zijn 1137ste cycle.
Ik haal er maar 1 uurtje maximum uit, dus ik ben aan het rondkijken voor een vervangende batterij.
Na wat zoeken vondt ik deze: http://www.replacedirect.be/product/p03 ... -accu.html

Heeft er iemand hier ervaring met een Blu Basic of Yanec batterijen voor laptops?
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 233 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Heb onlangs een Yanec in een Elitebook geplaatst. Door de korte tijd dat hij erin zit, kan ik je daarover niet veel zeggen. De batterij werd wel meteen herkend, de accuduur wordt perfect meegedeeld en blijkbaar zou het aantal mAh hoger liggen dan de originele...
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 43 keer

wel opletten met namaak batterijen...
batterij ontploft
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Welke verdere stappen heb je uiteindelijk ondernomen en wat is er nog van gekomen kamiel?
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 74 keer
Provider

kamiel schreef:wel opletten met namaak batterijen...
batterij ontploft

Daar heb ik helaas wat bang voor, Ik zou graag een originele batterij willen aanschaffen. Maar appel kennende... Dan kan je beter een nieuwe aanschaffen.

Yanec is nu wel een merk dat ik wat meer zie op laptop accu's.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 32 keer

Ik heb goeie ervaringen met Replacedirect. Wat ze leveren is altijd al van goeie kwaliteit geweest.

Als je perse een originele batterij wilt: Apple vraagt hiervoor 149€, plaatsing inbegrepen. https://support.apple.com/nl-be/mac-not ... ce/pricing
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 482 keer
Bedankt: 114 keer

Garpenlov schreef:
kamiel schreef:Daar heb ik helaas wat bang voor, Ik zou graag een originele batterij willen aanschaffen. Maar appel kennende... Dan kan je beter een nieuwe aanschaffen.
149 EUR, indien op voorraad wordt ze direct geplaatst.

Wel langsgaan bij Apple zelf of een AASP als Switch. Niet de iPhone-reparatiedienst om de hoek, want die duwt er ook gewoon een fake batterij in.

Opgezwollen fake batterijen zien we hier trouwens regelmatig passeren, met alle gevolgen vandien. Vorige week nog iemand gezien waarbij de topcase helemaal was scheefgetrokken.
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 233 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Heb het doosje van m'n Yanec accu teruggevonden. Hieronder noteer ik kort wat erop staat.
100% compatibel: Gegarendeerd identieke of betere specificaties dan de originele accu

Hoogste kwaliteit Gefabriceerd met gebruikmaking van cellen en componenten van de hoogste kwaliteit

Groot uithoudingsvermogen: Een Yanec accu profiteert van de nieuwste, lichtgewicht celtechnologie met hoge capaciteit

Veiligheid en betrouwbaarheid: Een Yanec accu zet 2 lagen veiligheidscircuits in om u en uw apparaat te beschermen

Connected Equipment Warranty: Yanec garandeert dat deze accu 2 jaar lang vanaf datum van aankoop vrij is van defecten in materiaal en fabricage. Zou een laptop beschadigd worden door deze accu als gevolg van een defect in materiaal of fabricage, dan zal Yanec het apparaat naar eigen inzicht repareren of vervangen. De defecte accu dient te worden teruggestuurd naar ons, via het aankooppunt, met bewijs van aankoop. Deze garantie sluit defecten of schades uit die te wijten zijn naar misbruik of verwaarlozing zoals onkundig laden, installeren of opslaan
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Zeer tevrede van replacedirect. Hier gaat de Yanec batterij al 6 jaar mee... :D
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”