De originele batterij in mijn mid 2010 13 inch macbook pro is het helaas aan begeven na zijn 1137ste cycle.
Ik haal er maar 1 uurtje maximum uit, dus ik ben aan het rondkijken voor een vervangende batterij.
Na wat zoeken vondt ik deze: http://www.replacedirect.be/product/p03 ... -accu.html
Heeft er iemand hier ervaring met een Blu Basic of Yanec batterijen voor laptops?
Macbook Pro akku
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 233 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Heb onlangs een Yanec in een Elitebook geplaatst. Door de korte tijd dat hij erin zit, kan ik je daarover niet veel zeggen. De batterij werd wel meteen herkend, de accuduur wordt perfect meegedeeld en blijkbaar zou het aantal mAh hoger liggen dan de originele...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 43 keer
wel opletten met namaak batterijen...
batterij ontploft
batterij ontploft
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- Garpenlov
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 74 keer
kamiel schreef:wel opletten met namaak batterijen...
batterij ontploft
Daar heb ik helaas wat bang voor, Ik zou graag een originele batterij willen aanschaffen. Maar appel kennende... Dan kan je beter een nieuwe aanschaffen.
Yanec is nu wel een merk dat ik wat meer zie op laptop accu's.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik heb goeie ervaringen met Replacedirect. Wat ze leveren is altijd al van goeie kwaliteit geweest.
Als je perse een originele batterij wilt: Apple vraagt hiervoor 149€, plaatsing inbegrepen. https://support.apple.com/nl-be/mac-not ... ce/pricing
Als je perse een originele batterij wilt: Apple vraagt hiervoor 149€, plaatsing inbegrepen. https://support.apple.com/nl-be/mac-not ... ce/pricing
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 482 keer
- Bedankt: 114 keer
149 EUR, indien op voorraad wordt ze direct geplaatst.Garpenlov schreef:kamiel schreef:Daar heb ik helaas wat bang voor, Ik zou graag een originele batterij willen aanschaffen. Maar appel kennende... Dan kan je beter een nieuwe aanschaffen.
Wel langsgaan bij Apple zelf of een AASP als Switch. Niet de iPhone-reparatiedienst om de hoek, want die duwt er ook gewoon een fake batterij in.
Opgezwollen fake batterijen zien we hier trouwens regelmatig passeren, met alle gevolgen vandien. Vorige week nog iemand gezien waarbij de topcase helemaal was scheefgetrokken.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 233 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Heb het doosje van m'n Yanec accu teruggevonden. Hieronder noteer ik kort wat erop staat.
100% compatibel: Gegarendeerd identieke of betere specificaties dan de originele accu
Hoogste kwaliteit Gefabriceerd met gebruikmaking van cellen en componenten van de hoogste kwaliteit
Groot uithoudingsvermogen: Een Yanec accu profiteert van de nieuwste, lichtgewicht celtechnologie met hoge capaciteit
Veiligheid en betrouwbaarheid: Een Yanec accu zet 2 lagen veiligheidscircuits in om u en uw apparaat te beschermen
Connected Equipment Warranty: Yanec garandeert dat deze accu 2 jaar lang vanaf datum van aankoop vrij is van defecten in materiaal en fabricage. Zou een laptop beschadigd worden door deze accu als gevolg van een defect in materiaal of fabricage, dan zal Yanec het apparaat naar eigen inzicht repareren of vervangen. De defecte accu dient te worden teruggestuurd naar ons, via het aankooppunt, met bewijs van aankoop. Deze garantie sluit defecten of schades uit die te wijten zijn naar misbruik of verwaarlozing zoals onkundig laden, installeren of opslaan
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Zeer tevrede van replacedirect. Hier gaat de Yanec batterij al 6 jaar mee... 

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E