Ik ben nu al zeer lang met mijn mobiele telefoon bij proximus (+/- 15 jaar...). Ik heb onlangs mijn vrouw haar nummer mee in mijn account opgenomen. Wij hebben beide bizz smart 20 en bellen gratis naar vaste nummer en elkaar. Alles gaat goed en naar behoren. Maar hetgeen (sorry voor mijn woordkeuze) waarvan ik het schijt krijg is dat ze de voicemail en doodschakelshit altijd mee resetten. Ik ben gewoon om zonder voicemail te werken en zonder het doodschakelelement, waar je een vrouw aan de lijn krijgt (deze persoon is niet bereikbaar bla bla bla). De voicemail staat ondertussen bij beide af maar na x-aantal seconden krijg je dat rot bericht weer dat die persoon niet bereikbaar is...
Ik wil mijn tijd niet verlengen naar x-aantal seconden het moet gewoon uit zoals vroeger... Kan ik dit zelf of moet ik nog eens 10x naar de klantendienst bellen, in de hoop zoals enkele maanden geleden dat iemand de moeite wil doen om dat volledig uit te schakelen... Ik krijg gewoon schrik om iets te veranderen... De meeste komen met die code af en luisteren niet dat het mogelijk is om het volledig uit te schakelen, buiten die 1 behulpzame kerel... Hij vroeg op welke nummer ze dit hadden toegepast en kon via die stap vinden, wat ik verwachtte. Maar ondertussen is het op mijn nummer ook veranderd...
Kortom: Ik wil gewoon dat mijn gsm blijft bellen zoals mijn telefoon zonder overschakeling of melding dat ik niet bereikbaar ben...
Bij elke verandering worden alle instellingen gereset?
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Je krijgt telkens een code om een tijd te verlengen, maar hetgeen ik wil is daar niet te vinden.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Dat is het precies! Merci man, nu ineens bij alle toestellen doen.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E