Bij elke verandering worden alle instellingen gereset?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Ik ben nu al zeer lang met mijn mobiele telefoon bij proximus (+/- 15 jaar...). Ik heb onlangs mijn vrouw haar nummer mee in mijn account opgenomen. Wij hebben beide bizz smart 20 en bellen gratis naar vaste nummer en elkaar. Alles gaat goed en naar behoren. Maar hetgeen (sorry voor mijn woordkeuze) waarvan ik het schijt krijg is dat ze de voicemail en doodschakelshit altijd mee resetten. Ik ben gewoon om zonder voicemail te werken en zonder het doodschakelelement, waar je een vrouw aan de lijn krijgt (deze persoon is niet bereikbaar bla bla bla). De voicemail staat ondertussen bij beide af maar na x-aantal seconden krijg je dat rot bericht weer dat die persoon niet bereikbaar is...

Ik wil mijn tijd niet verlengen naar x-aantal seconden het moet gewoon uit zoals vroeger... Kan ik dit zelf of moet ik nog eens 10x naar de klantendienst bellen, in de hoop zoals enkele maanden geleden dat iemand de moeite wil doen om dat volledig uit te schakelen... Ik krijg gewoon schrik om iets te veranderen... De meeste komen met die code af en luisteren niet dat het mogelijk is om het volledig uit te schakelen, buiten die 1 behulpzame kerel... Hij vroeg op welke nummer ze dit hadden toegepast en kon via die stap vinden, wat ik verwachtte. Maar ondertussen is het op mijn nummer ook veranderd...

Kortom: Ik wil gewoon dat mijn gsm blijft bellen zoals mijn telefoon zonder overschakeling of melding dat ik niet bereikbaar ben...
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Kijk eens in my proximus in de opties van de gsm.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Je krijgt telkens een code om een tijd te verlengen, maar hetgeen ik wil is daar niet te vinden.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1016
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 140 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider

##61# gebruiken.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Dat is het precies! Merci man, nu ineens bij alle toestellen doen.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”