zie voorbeeld
lijkt me niet normaal. Volgens mijn.telenet surf ik aan volledige snelheid.
kan er ook bij vermelden dat ik vandaag telefoon kreeg van een vriend die ook telenet abonnee is. 4 x ingehaakt en opnieuw geprobeerd, we konden elkaar amper verstaan (een soort echo)
trage speedtest snelheid
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
En je staat niet op smallband ? Heb je TV, geeft dat nog goed beeld ?
Trouwens gewoon contact opnemen met TN... zwijgen over je internet en klagen over je telefoon !
Trouwens gewoon contact opnemen met TN... zwijgen over je internet en klagen over je telefoon !
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 3 keer
is de tap van telenet buiten aan de gevel of aan de paal?
voornamelijk in integan-gebied komt het weleens voor dat er oxidatie op komt en dan krijg je dit soort fenomeen ook
voornamelijk in integan-gebied komt het weleens voor dat er oxidatie op komt en dan krijg je dit soort fenomeen ook
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
In ieder geval kan je dit niet zelf oplossen... dergelijke snelheden (één wel goed, andere helemaal niet) liggen zo goed als altijd aan het kabel netwerk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
Dit staat beneden in de kelderSplitter schreef:is de tap van telenet buiten aan de gevel of aan de paal?
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
Na modem gereset te hebben blijft het probleem. Heb gezien dat ze in onze kelder die grote grijze bak vanwaar 1 extra dikke zwarte kabel loopt naar kleinere achterelkaar geplaatste elelementen weggenomen is. Stond daar al een hele tijd. Misschien staat die nu buiten