Heronic schreef:@Kenw00t er is een verschil tussen sites voor dagelijks gebruik en sites waar je in feite nooit zijn moet.
Daar heb je bugmenot.com voor, ook al zou ik dit enkel gebruiken om rond te kijken. Eenmaal ik ga bijdragen, maak ik zelf iets aan.
Heronic schreef:Ik gebruik nu al verschillende gebruikernamen wachtwoorden en zelfs mail adressen. Ook mijn user/pwd/mail gegevens zijn al eens in handen van hackers gevallen door een gehackte website hier of daar. Als het echt MOET zal ik mij registreren op die "een keer en erna ms nooit meer sites" en anders blijf ik er weg of ga ik elders. Tegenwoordig moet je je overal voor registreren.
No offense, maar dat lijkt me dan eerder een gebrek aan organisatie aan jouw kant, want als ik tussen de lijnen lees gebruikte je dus overal hetzelfde wachtwoord als ze ook op je mail konden inloggen? Ik ben ook maar een mens, en heb toch honderden accounts voor verschillende websites met allemaal een uniek en sterk wachtwoord, gegenereerd door een password manager. Misschien moet je dat eens proberen. Bijvoorbeeld KeePass (offline) of LastPass (online). Daar zit alles in wat je nodig hebt: wachtwoord genereren bij registratie, opslaan van gegevens als hij een nieuwe login detecteert, automatisch inloggen, browser integratie, enz. Op die manier wordt het beheren van honderden accounts echt een fluitje van een cent.
Maar er is dus blijkbaar nog een mailing list als je dat liever hebt:
https://wiki.documentfoundation.org/QA/ ... s_daunting
tb0ne schreef:Als het een degelijk gefundeerde melding is dan hebben ze uw mail adres toch, waar heb ik gezegd dat ik een een nickname zou willen gebruiken?
In dit geval is inderdaad enkel uw e-mailadres nodig, je kan in Bugzilla zelfs geen nickname invullen. Ik bedoel daarmee de forums waar gasten ook topic/posts kunnen schrijven, waarbij ze na elk bezoek een nickname kunnen invullen (standaard nickname is gewoon 'Guest').
tb0ne schreef:Ze mogen mij gerust een email sturen maar ik snap echt niet waarom ik een zoveelste account zou nodig hebben om die bug te kunnen melden.
Zie mailing list alternatief hierboven. Maar bugzilla is handiger omdat je dan gemakkelijk kan zoeken of iemand anders reeds een report heeft gedaan. Zij hebben meestal niet de middelen om een heel support team klaar te zetten. Je kan dan beter commerciële alternatieven opzoeken als je dat niet ziet zitten.