Wij zouden onze decoder willen terugbrengen omdat we geen TV meer kijken .
Nu hebben wij ons al suf gezocht naar de bijbehorende afstandsbediening van dat ding , maar nergens te vinden (wij gebruiken al jaar en dag een logitech harmony) .
Zou dit een probleem vormen bij het terugbrengen van de decoder , en worden hier dan kosten voor het verlies aangerekend ?
Terugbrengen TV decoder - afstandsbediening onvindbaar
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 11 keer
internet : CV8560E Telenet Oneup 1000/40
gsm : Base 0
mobile internet : eskimo e-sim
mobilevoip : cheapbuzzer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Ik kan enkel over Telenet spreken : mijn vader had de hele boel mee inclu doos, het Telenetcenter heeft enkel de decoder uit de doos gehaald, de rest ging de recupel-bak in (kabels, lader, ...). Ikzelf heb 2 decoders binnengebracht inclu afstandsbediening, en ik kreeg de afstandsbedieningen gewoon terug nadat ze me vroegen of ik nog ergens een andere decoder thuis had staan. Dit is bij 2 verschillende Telenet Centers geweest, dus tenzij je een pietje-precies voor je neus hebt : no problem.
Qua Proximus decoders weet ik WEL dat de installateur *3* afstandsbedieningen nodig had om *1* goede te vinden. De twee defecte heeft 'ie gewoon achtergelaten. Dus als je echt vast zit : ik heb er hier nog minstens 1 defecte liggen die je hebben mag.
Qua Proximus decoders weet ik WEL dat de installateur *3* afstandsbedieningen nodig had om *1* goede te vinden. De twee defecte heeft 'ie gewoon achtergelaten. Dus als je echt vast zit : ik heb er hier nog minstens 1 defecte liggen die je hebben mag.

-
- Pro Member
Bedankt allen voor de reactie en de aangeboden hulp .
Ik ga het er dan maar gewoon op wagen
Ik ga het er dan maar gewoon op wagen

-
- Pro Member
Decoder en adapter teruggebracht naar Proximus shop . Men maakte melding van de afstandsbediening , maar uiteindelijk was het niet zo belangrijk .
Eind goed al goed
Eind goed al goed