redman schreef:16/2 profiel wilt zeggen dat je verder dan 700 meter van de ROP zit, zoals het er nu naar uitziet zullen lijnen die verder dan 700 meter zitten geen profijt hebben van vectoring.
Zoals ik enkele posts hoger ook al zei: de TS zal hier jammer genoeg (in de nabije toekomst) geen profijt van hebben
jackho schreef:zelf al zit hij op 20/2 (tussen 400 en 700m) dan zal dit door vectoring in eerste instantie zijn snelheid maar naar 30/2 brengen.
Weet jij al iets meer over de vectoring profielen voor 400-700m? Of dit pure speculatie?
frederik1986 schreef:k heb een 2dehands bbox3 in zicht voor een goeie prijs (denk ik toch )
alleen al aan het stroomgebruik zal het wat schelen en het is toekomstgericht.
met wat geluk begin 2015 op een 50/6 profiel en een stabielere verbinding.
want de bedoeling van vectoring is toch ook om de 16/2 profielen een snellere verbinding te geven
Je bent wel héél optimistisch hoor. De realiteit is wel heel anders:
- - vergeet begin 2015: dit is het begin van de uitrol voor de 400-700m, de uitrol voor <400m is nog volop bezig en neemt 2 jaar in beslag. En voor de >700m is er nog niets bekend!
- vergeet de 50/6 maar voor >700m
Nu geld geven voor een b-box3 is in jouw geval weggesmeten geld (tenzij je jet doet voor de dual band WLAN?)
Ik zou gewoon afwachten tot jouw aansluiting gevectoriseerd is, tegen die tijd is de situatie misschien helemaal anders, en krijg je de b-box3/o-box3 gratis?