Duizende Proximus klanten in Wallonië zitten sedert zaterdag avond zonder internet en telefoon, als gevolg van sabotage activiteiten op 2 Belgacom gebouwen (regio Charleroi / Nivelles).
Proximus is al bezig met de herstellingswerken, maar de panne kan nog dagen duren.
Klanten kunnen via 0800/22800 vragen om hun vaste lijn door te schakelen naar de GSM
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... acom.dhtml
Duizende Proximus klanten zonder internet
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Je zal maar wachtdienst hebben ....
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
De reacties op dat artikel van Het Laatste Nieuws zijn zoals gewoonlijk stompzinnig en zo onnozel en stom dat het groot is, die vinden dat maar normaal dat zoiets gebeurt, sterker nog ze hebben daar blijkbaar plezier in, de meeste reacties zijn van ontevreden Belgacom/Proximus klanten die eens hun gal moeten uitspugen. 

- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Die groep heb je altijd, ongeacht de provider 

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
Ik vraag me af wat het motief was om in te breken en kabels door te knippen?
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Schadenfreude, en ja ik schep ook plezier in het lezen van dit artikel.apestaart schreef:De reacties op dat artikel van Het Laatste Nieuws zijn zoals gewoonlijk stompzinnig en zo onnozel en stom dat het groot is, die vinden dat maar normaal dat zoiets gebeurt, sterker nog ze hebben daar blijkbaar plezier in, de meeste reacties zijn van ontevreden Belgacom/Proximus klanten die eens hun gal moeten uitspugen.
Elke keer ik naar hun klantendienst moet bellen en me door hun belachelijke keuzeopties moet wordtelen om bij de juiste dienst te komen krijg ik moordneigingen.
"Beste klant, wist u dat ... blablablablablablabla ..."
"druk op 1 voor ..."
"druk op 2 voor ..."
"druk op 3 voor ..."
En ondertussen ben ik al vergeten wat 1 was.
"druk op 4 voor ..."
<kies optie 2 dan maar>
"druk op 1 voor ..."
"druk op 2 voor ..."
AAAAAAAAARRRGGGGGHHHHH STERF!
En dat is dan nog als ik met de vaste lijn bel.
Toen ik destijds voor en met een pay&go belde zat ik in een vicieuze cirkel dat met welke optie ik ook koos, ik geen enkele keer een operator aan de lijn kreeg. Van pure miserie heb ik dan maar een vaste lijn genomen op het werken en ben ik via de belgacom(!) helpdesk aan de nodige informatie ben gekomen.
Ik zag toen rood van woede en mijn bloed kookte omdat hun systeem voor je een operator aan de lijn krijgt zo tijdrovend, traag en haatopwekkend is dat mijn collega naast mij moest zeggen dat ik moest kalmeren. Ik had bijna de hoorn door mijn toestel geslagen van frustratie.
Dusja, ik ben blij dat iemand belgacom een grote kloot heeft afgetrokken.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Ik druk op 1 voor nederlands en tel dan gewoon op. 2, 3. Redelijk snel iemand aan de lijn en die verbinden dan wel intern door met hun dwaze menukes. Maar dat is hetzelfde bij andere operatoren (voor zover de eigen ervaring gaat). Geen reden om kabels door te knippen en mensen dagen zonder internet te zetten.Trojan schreef:Elke keer ik naar hun klantendienst moet bellen en me door hun belachelijke keuzeopties moet wordtelen om bij de juiste dienst te komen krijg ik moordneigingen.apestaart schreef:De reacties op dat artikel van Het Laatste Nieuws zijn zoals gewoonlijk stompzinnig en zo onnozel en stom dat het groot is, die vinden dat maar normaal dat zoiets gebeurt, sterker nog ze hebben daar blijkbaar plezier in, de meeste reacties zijn van ontevreden Belgacom/Proximus klanten die eens hun gal moeten uitspugen.
"Beste klant, wist u dat ... blablablablablablabla ..."
"druk op 1 voor ..."
"druk op 2 voor ..."
"druk op 3 voor ..."
En ondertussen ben ik al vergeten wat 1 was.
"druk op 4 voor ..."
<kies optie 2 dan maar>
"druk op 1 voor ..."
"druk op 2 voor ..."
AAAAAAAAARRRGGGGGHHHHH STERF!
Dusja, ik ben blij dat iemand belgacom een grote kloot heeft afgetrokken.
Dan rest natuurlijk nog de vraag of het wel vandalisme was, het kon ook zijn dat men het systeem plat wou om alarmen uit te schakelen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Hier op de tieltsesteenweg in Aalter had er gisterennamiddag ook iemand een kvd & rop omvergemaaid. Je zal idd maar wachtdienst hebben dan.. 

- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus