Ik denk dat we hier met een kleine spraakverwarring zitten.
- Jouw originele vraag is eigenlijk, of het mogelijk is op (draadloos) TV te bekijken op je tablet/laptop, zonder gebruik te maken van het internet volume, met andere woorden: om het TV signaal vanuit de b-box2 "op te pikken" en naar een tablet/laptop te sturen?
- de antwoorden hierboven leggen alleen uit hoe je een (2de) decoder draadloos kan verbinden met de b-box (maar beantwoorden jouw eigenlijke vraag niet).
Volgens mij is TV Overal de enige manier om mobiel TV te kijken (laptop/tablet).
gibrril schreef:Ik heb een bbox 2. Hoe gebruik je de 5 Ghz band? Is dat een instelling?
Voor zover ik weet is er geen 5 GHz op een b-box2.
gibrril schreef:Dan stuur ik het signaal dus door van de bbox naar de decoder. Kan ik de decoder zelf ook aansluiten op een pc om daarop tv te kijken?
Neen (wel op een HDMI scherm).
gibrril schreef:Waar haal je die Wifi bridge? In een belgacom shop?
Ja. Je moet de WiFi bridge voorstellen als een "ontvanger" die werkt op de B-box3, waarin de "zender" ingebouwd is.
In geval van een b-box2, heb je dan 2 stuks nodig (een op aan te sluiten op de B-box2 TV poort, de andere op de decoder).
gibrril schreef:zit ik dan enkel met de meerprijs van een tweede decoder, of verandert er dan iets aan mijn abonnement?
Er verandert niets aan je abonnement, buiten de huurprijs van de 2de decoder (in bepaalde packs is de 2de decoder aan 50%)