De vraag is nu hoe krijg ik hem terug geinstalleerd... downloaden kan dus blijkbaar niet, en IE 11 voor Windows 8.1 ook niet

Alles stond netjes zoals beschreven op die pagina... maar toch werkte het niet.Kenw00t schreef:Misschien was de plugin in IE11 gewoon uitgeschakeld: http://forums.adobe.com/thread/885448
Inderdaad... maar als er geen updates zijn wil hij ook niets updaten natuurlijk... ik heb ook gelezen dat je moest wachten tot er nog eens een update kwam (tja, leuke methode) al betwijfel ik of dat een oplossing zou geweest zijn. Op deze pagina kan je namelijk ook de meest recente update downloaden echter voor mij maakte het geen verschil.Kenw00t schreef:Je moet die ingebouwde Flash Player trouwens via Windows Update bijwerken. Ik heb Windows 8.1 begin maart vanaf een schone lei geïnstalleerd, en sindsdien zijn er reeds 3 updates gepasseerd voor de Flash Player in IE11.
Nu geeft hij 12.0.0 (heb net wel de update geinstalleerd maar moet nog rebooten).Kenw00t schreef:ls je met IE11 naar de testsite van Adobe gaat, welke versie detecteert men dan? Bij mij draait alles op versie 12.
De update op die pagina staat bij mij nochtans netjes in mijn Windows Update geschiedenis (gepubliceerd op 11 maart en 1 dag later automatisch geïnstalleerd). Heb je je Windows Update geschiedenis al nagekeken? Op welke pagina of manier zegt men trouwens dat je Flash versie verouderd is? Ik ben dat nog niet eerder tegengekomen.r2504 schreef:Inderdaad... maar als er geen updates zijn wil hij ook niets updaten natuurlijk... ik heb ook gelezen dat je moest wachten tot er nog eens een update kwam (tja, leuke methode) al betwijfel ik of dat een oplossing zou geweest zijn. Op deze pagina kan je namelijk ook de meest recente update downloaden echter voor mij maakte het geen verschil.