snelheid: 386kbyte/s down
31kbyte/s up
Dus volgens mij nog zo slecht niet. Plus geen poortblokkeringen.
Voilà mijn bijdrage.
Hopelijk blijft het natuurlijk zo

and ? je hebt een limiet van 10 gig waarvan je maar 1.5 mag uploaden ? geef mij dan maar iets trager en geen limiet of hogere limiet !!Anonymous schreef:telenet blijft gewoon het snelste
+- 950kB/sec
joy .............
Versatel heeft z'n eigen DSL-netwerk, naast BGC en Scarlet.Deej_1977 schreef:/sorry voor off-topic
Als ik het goed begrijp is er dus maar 1 ADSL alternatief aan het Belgacom netwerk zijnde Scarlet (ex-KPN BE)? Of heeft Versatel ook zijn eigen apparatuur in de Belgacom centrales?
/end sorry
Hier in Leuven is de Rocket 4 (8 Mbps down - 320 up) blijkbaar ook al voorhanden.Cobos schreef:De 8mb hangt af van de investeringen van scarlet, die is moomenteel alleen in Antwerpen, Brussel, Gent.
Toch wel hoor.ban schreef: - spijtig genoeg geen fixed ip mogelijk.
Welke andere forum's?Cobos schreef:Ik had het oa. op andere forum's, en maybe da'k scarlet en xs4all wat over dezelfde lijn trek, wat eigenlijk niet just is.
Anyway...
En wat is GORTIG ?whacker schreef:ik em al een tijdje xs4all en ik em de rocket (origineel rocket abonnement bestaat nu niet meer, enkel rocket 4) met 8mbit down en 320kbit up. Qua download heb ik absoluut niet te klagen (ik haal gemakkelijk de hoge snelheden die ik gewoon was van telenet vroeger) en qua upload zeker niet. Over de limiet doen ze absoluut niet moeilijk. Als ge het echt te gortig maakt (happened twice to me) dan bellen ze wel is maar alleen als het redelijk grof is.
Spacekiek schreef:En wat is GORTIG ?