Nu heeft de BBC iPlayer een app op de iPhone, waar wat gratis afleveringen instaan. Maar ze bieden een abonnement aan van €8 voor een maand, waarin dan meer afleveringen van series beschikbaar zouden zijn. Ik heb op de website van BBC en hun iPlayer opgezocht of de meest recente aflevering van Sherlock (die van vandaag dus) daarin zit, maar heb dat toch nergens duidelijk zien staan. Alleen meldingen van "wij zijn daar eigelijk niet voor verantwoordelijk wat er in die player zit en wat niet ..."
Zo'n abonnement nemen is uiteraard geen enkel probleem, maar 't zou toch maar stom zijn om daarna te ontdekken dat die laatste aflevering er niet inzit ... En daarenboven is het dan nog eens helemaal legaal als ik zo'n abonnement zou nemen, hoera!
Iemand een idee hoe ik zeker kan zijn dat die aflevering erin zit? Een vragenformulier invullen op hun website leidt tot een melding "wij weten het eigelijk niet, go away"

Zal dan maar eens op zoek gaan naar een UK proxy zeker, dan kan ik de aflevering via hun website bezien...