2 maand geleden heb ik naar de klantendienst gebeld met de mogelijkheid om mijn data uit te breiden want ik kwam niet toe met 1GB die in mijn Smart20 abonnement zit. Nu hebben ze met over 2 dagen verspreid gezegd ( 2 verschillende personen ) dat er juist een promo liep op die 4G optie van 10 euro en dat het maar 5 euro was per maand gedurende x aantal maanden. Nu heb ik reeds 2 facturen gekregen en ze rekenen me de volle pot aan. Ik heb zonet gebeld en ze doen alsof hun neus bloed. Er is nooit een promo geweest zeggen ze. Ik kon er in die tijd online ook niets van terugvinden maar ik ben er 100 procent zeker van dat ze me dat tot 2 maal toe gezegd hebben dat er een promo van 5 euro op zat. Het is bijzonder jammer dat Proximus hun klanten lokt met dergelijke praktijken en achteraf doet alsof hun neus bloed. Ik heb dit al meermaals tegen gekomen en telkens denk ik dat ik de gesprekken ga beginnen opnemen want ze kunnen altijd zeggen wat ze willen en achteraf heb je geen poot om op te staan

Zijn er toevallig nog mensen die van deze promo gehoord hadden toen ze ongeveer 2 tot 2.5 maand geleden contact hadden met de klantendienst?