Mijn ouders zijn onlangs aangesloten met telefoon bij telenet.
Hun oude telefoon van belgacom vraagt steeds om de 1230 in te stellen(dus geen klant meer bij belgacom) weet iemand hoe je dit kan uitzetten?
Om het uur krijgen ze dus zo'n voicemailbericht, waardoor er steeds een rood lampje begint te branden.
Weet er iemand hoe je dit kan oplossen?
telefoon belgacom aangesloten bij telenet
-
- Premium Member
- Berichten: 618
- Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 165 keer
Normaal gezien via de vaste telefoon, bellen naar 1230 om te beluisteren en 1231 om af te regelen ....jeroom schreef:Om het uur krijgen ze dus zo'n voicemailbericht, waardoor er steeds een rood lampje begint te branden.
Weet er iemand hoe je dit kan oplossen?
Moet je eens proberen, want ze zitten niet meer bij Belgacom als ik het goed versta !!
Belgacom gebruikt voor hun Voicemail (op de vaste lijnen) het voice systeem van Proximus ....
Zo te horen staat het nog altijd aan ....