telefoon belgacom aangesloten bij telenet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
jeroom
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2012, 13:39

Mijn ouders zijn onlangs aangesloten met telefoon bij telenet.
Hun oude telefoon van belgacom vraagt steeds om de 1230 in te stellen(dus geen klant meer bij belgacom) weet iemand hoe je dit kan uitzetten?
Om het uur krijgen ze dus zo'n voicemailbericht, waardoor er steeds een rood lampje begint te branden.
Weet er iemand hoe je dit kan oplossen?
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 618
Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 165 keer

jeroom schreef:Om het uur krijgen ze dus zo'n voicemailbericht, waardoor er steeds een rood lampje begint te branden.
Weet er iemand hoe je dit kan oplossen?
Normaal gezien via de vaste telefoon, bellen naar 1230 om te beluisteren en 1231 om af te regelen ....
Moet je eens proberen, want ze zitten niet meer bij Belgacom als ik het goed versta !!

Belgacom gebruikt voor hun Voicemail (op de vaste lijnen) het voice systeem van Proximus ....
Zo te horen staat het nog altijd aan ....
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”