Als je zulke toegangen hebt, dan moet je wel iets te maken hebben met Belgacom, reseller of onderaannemer.
En van mijn kant weet ik graag aan wie ik mijn adres geef

is niet moeilijk als je aan de juiste info kansvenska schreef:PM gekregen van sbghannibal, me......
en dat kan eens vectoring er is nog en stuk hoger uitkomen. dus zou zeggen als je ooit gebeld wilt worden voor te bestellen door belgacom. wil altijd wel en lead invullen ze!svenska schreef:In ieder geval merci iedereen om suggesties te geven, want alleen had ik nog lang kunnen zoeken!![]()
Als hier ooit VDSL2 in huis komt ipv Telenet, dan zou het leuk zijn om alles in de kelder te bundelen, gezien daar nu toch plaats genoeg is om alles weg te werken.
In principe heb ik die telefoonaansluiting zelfs niet nodig in de woonkamer, want het basis station van mijn Siemens C610IP staat daar ook.
Ik heb genoeg kabel (SVV, geen VVT) en scotchlocks in huis, dus ik zal het eens aanpakken...
Het enige wat me nu nog kan tegenhouden is het feit dat de lijntest.be website van EDPnet me slechts 20/2 Mbps geeft, minder dan de 30/3 die ik nu bij Telenet heb.