Iemand een idee hoe je je pers gegevens bij Weepee kunt aanpassen ?
Ik heb hun al verschillende emails gestuurd voor een adreswijziging
er gebeurt spijtig genoeg NIETS
yves
Weepee administratie
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 3 keer
Fritzbox 7690 en traag Internet Edpnet 16/3
Telenet: TV Samsung QE65S95B
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Google Pixel 9pro -Proximus/JIM
INTERNET: EDPNET

Telenet: TV Samsung QE65S95B
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Google Pixel 9pro -Proximus/JIM
INTERNET: EDPNET
-
- Moderator
- Berichten: 18459
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3754 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Ik zou mij daar niet druk om maken, jouw adres bij WeePee is niet zo belangrijk ...
Zolang WeePee geen toegang tot de hulpdiensten aanbiedt, heeft het verkeerde adres in hun database toch geen gevolgen?
Zolang WeePee geen toegang tot de hulpdiensten aanbiedt, heeft het verkeerde adres in hun database toch geen gevolgen?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
De laatste dagen heb ik hier al verschillende dingen gelezen over WeePee... van geen reactie tot diensten die gewoon niet meer werken.
Geen goed teken als je het mij vraagt...
Geen goed teken als je het mij vraagt...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 450 keer
@r2504: Was altijd al zo hoor. Dus niets om je zorgen over te maken
Via twitter vaak snellere support

- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Zoals Tim zegt : via twitter krijg je sneller respons... Altijd al zo geweest.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Geen zorgen maken duurt meestal een week of tweeyvesvn schreef:Iemand een idee hoe je je pers gegevens bij Weepee kunt aanpassen ?
Ik heb hun al verschillende emails gestuurd voor een adreswijziging
er gebeurt spijtig genoeg NIETS
yves
Adres is niet echt belangrijk maar zal wel worden aangepast
Het klopt als er echt problemen zijn ofwel direkt bellen tijdens hun uren naar hun nummer ofwel via twitter
Via email of hun ticketsysteem gaat echt traag
Wat voip betreft ben ik wel heel tevreden over gebruik alleen na updates kunnen er wa foutjes gebeuren maar dat meld je best dan via hun twitter account